Vraag een willekeurige Nederlander wat ze van het songfestival vinden en de meerderheid zegt waarschijnlijk dat ze het niet volgen, er niks mee hebben, het één grote poppenkast vinden en dat we daar geen geld aan zouden moeten uitgeven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we niks met het songfestival hebben.
Ze red de finale niet.. Want bookmakers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben dan wel weer heel benieuwd wat voor geluiden er allemaal opkomen als we wel naar de finale gaan. Beetje net zo als vorig jaar.
Is ook zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vraag een willekeurige Nederlander wat ze van het songfestival vinden en de meerderheid zegt waarschijnlijk dat ze het niet volgen, er niks mee hebben, het één grote poppenkast vinden en dat we daar geen geld aan zouden moeten uitgeven.
Want die hebben er ook maar enigszins verstand vanquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze red de finale niet.. Want bookmakers.
En die bepalen de uitslag?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef quirina het volgende:
[..]
quote:
Mwah dat is overdreven, is zeker een aandeel die dat zegt en die boeit het ook echt geen kutquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vraag een willekeurige Nederlander wat ze van het songfestival vinden en de meerderheid zegt waarschijnlijk dat ze het niet volgen, er niks mee hebben, het één grote poppenkast vinden en dat we daar geen geld aan zouden moeten uitgeven.
Never trust bookies.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Bookmakers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Scheurtje boordquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dan zegt dat ze geluk heeft en het net kantje boord was
Waar baseer je dat op? Vorig jaar stond Azerbeidzjan 4e en werd uiteindelijk 23e. Ook dachten ze dat Armenië zou gaan winnen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Die hebben er over het algemeen een heel goede kijk op.
Ze hebben net zo'n goede kijk als jij en ik. Bookmakers moeten het nu doen met de voorkeuren van een kleine groep ESC-fans. Het stemgedrag van Europa en de daadwerkelijke performances zijn twee gigantische onzekere factoren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Die hebben er over het algemeen een heel goede kijk op.
En Conchita en TCL schoten pas omhoog na de halve finales. Molly stond bij de bookies in de top 5, maar werd uiteindelijk 17e. België hadden ze in de top10 staan, maar die haalde de finale niet eens.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Vorig jaar stond Azerbeidzjan 4e en werd uiteindelijk 23e. Ook dachten ze dat Armenië zou gaan winnen.
Je snapt toch wel dat dit een inschatting/voorspelling is?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef quirina het volgende:
http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision_2015
Kijk Nederland staat vrij laag hoor.
Hier staan we dus 8equote:Who will win ESC 2015?
15% Sweden (1,669 votes)
12% Italy (1,311 votes)
9% Estonia (963 votes)
9% Albania (962 votes)
5% Azerbaijan (541 votes)
4% Spain (440 votes)
4% Slovenia (435 votes)
3% Netherlands (373 votes)
3% Australia (371 votes)
3% Greece (358 votes)
3% Belgium (286 votes)
3% Israel (283 votes)
2% Norway (258 votes)
2% Poland (249 votes)
2% Serbia (246 votes)
2% Armenia (214 votes)
2% United Kingdom (202 votes)
2% Finland (188 votes)
2% Russia (180 votes)
1% Lithuania (159 votes)
1% FYR Macedonia (144 votes)
1% Germany (138 votes)
1% Latvia (134 votes)
1% Iceland (128 votes)
1% Portugal (120 votes)
1% Georgia (119 votes)
1% Romania (117 votes)
1% Denmark (111 votes)
1% Ireland (97 votes)
1% Malta (88 votes)
1% Hungary (81 votes)
1% Austria (59 votes)
0% France (56 votes)
0% Montenegro (50 votes)
0% Switzerland (39 votes)
0% Czech Republic (37 votes)
0% Cyprus (36 votes)
0% Belarus (30 votes)
0% Moldova (15 votes)
0% San Marino (13 votes)
11,300 votes
Als je kritisch kijkt weet je zelf ook wel dat Trijn geen topper is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:24 schreef Jif het volgende:
Misschien moeten we jou gewoon niet heel erg serieus nemen
Nederland werd tweede omdat het een mooi liedje is, niet omdat het anders is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je kritisch kijkt weet je zelf ook wel dat Trijn geen topper is.
Het liedje is mwah, de jurk een gigantische misser, en mijn mening over Trijn haar uiterlijk weten jullie zo onderhand wel.
Het heeft geen pit, geen power,
bij de repetitie stond ze erbij als een standbeeld.
Ik schat de kans niet hoog in.
Belgie heeft een veel interessantere act, Griekenland werd afgemaakt hier, maar dat straalt ook veel meer.
Nederland was vorig jaar tweede omdat het anders was dan anders, maar dit is gewoon mwah op alle fronten.
En of je me niet serieus wil nemen zal mij een (conchita) wurst wezen.
Ik vind dit ook zeker niet zo goed als de twee jaar hier voor (al vind ik de jurk wel gaafquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Het liedje is mwah, de jurk een gigantische misser, en mijn mening over Trijn haar uiterlijk weten jullie zo onderhand wel.
Belgie heeft een veel interessantere act, Griekenland werd afgemaakt hier, maar dat straalt ook veel meer.
Nederland was vorig jaar tweede omdat het anders was dan anders, maar dit is gewoon mwah op alle fronten.
Ik begrijp dat jij geen fan bent van het nummer, de jurk en Trijntje. Maar wat zegt dat over haar optreden dat pas aanstaande dinsdag gaat plaatsvinden?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:31 schreef quirina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |