abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153097349
vraag me af of jaish al fatah idd ervoor zal kiezen om het bastion van assad in te gaan

AbuJamajem twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 07:00:56 Ahrar al-Sham leader says an offensive into the Alawite parts of coastal Syria could permanently scuttle partition. http://t.co/MgalMm2tDy reageer retweet

goed analyse van de golani interview

"Abu Mohammed al-Golani's Aljazeera Interview" by Aron Lund
Posted by Aron Lund on Friday, May 29th, 2015

by Aron Lund,
editor of Syria in Crisis
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153097500
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 00:33 schreef Triggershot het volgende:
Pentagon report says West, Gulf states and Turkey foresaw emergence of ‘IS’

[..]

- See more at: http://www.middleeasteye.(...)sthash.8an0aUcN.dpuf
Ook al gepost hier, maar geen reactie op gekregen. Blijkbaar is het niet interessant dat er bewijs is dat wij opnieuw een land verneukt hebben en zelf ISIS gecreëerd hebben. Hurray Nederland. Nu lekker stoer doen met F16's om mensen te laten denken dat we tegen ISIS zijn.
pi_153098129
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:50 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ook al gepost hier, maar geen reactie op gekregen. Blijkbaar is het niet interessant dat er bewijs is dat wij opnieuw een land verneukt hebben en zelf ISIS gecreëerd hebben. Hurray Nederland. Nu lekker stoer doen met F16's om mensen te laten denken dat we tegen ISIS zijn.
het artikel heeft het over dat er een islamitische politieke entiteit gecreëerd kon worden. het is alleen een leuk titel voor een artikel om "IS" erin te plaatsen en de analyse is ook helemaal niks nieuws, maar dat wij isis gecreeeerd zouden hebben doet af aan de ingewikkeldheid van de realiteit op de grond
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153098134
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:50 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dat zijn we ook. Ik heb die documenten een week geleden gelezen, nergens staat "WE CREATED IS". Er werden alleen meerdere voorspellingen gedaan in die documenten. IS kreeg de ruimte om te groeien dankzij de invasie van Irak in 2003, later hebben ze handig gebruik gemaakt van de burgeroorlog in Syrië.
pi_153098247
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

het artikel heeft het over dat er een islamitische politieke entiteit gecreëerd kon worden. het is alleen een leuk titel voor een artikel om "IS" erin te plaatsen en de analyse is ook helemaal niks nieuws, maar dat wij isis gecreeeerd zouden hebben doet af aan de ingewikkeldheid van de realiteit op de grond
zon ingewikkeld is het anders niet.

1) De syrische oppositie bestaat voor een groot deel uit extremisten en terroristen.
2) Wij steunen deze oppositie en dwarsbomen Assad.
3) ISIS, wat weer voor een groot deel uit de syrische en libische oppositie bestaat, wint aan macht.

Simpel
pi_153098276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:24 schreef Irakees het volgende:

[..]

Dat zijn we ook. Ik heb die documenten een week geleden gelezen, nergens staat "WE CREATED IS". Er werden alleen meerdere voorspellingen gedaan in die documenten. IS kreeg de ruimte om te groeien dankzij de invasie van Irak in 2003, later hebben ze handig gebruik gemaakt van de burgeroorlog in Syrië.
Tuurlijk staat er nergens 'we created IS', er staat wel: 'als we deze oppositie gaan steunen is er een grote kans dat er een terroristische islamitische organisatie gaat ontstaan.' --> Wij zijn die oppositie gaan steunen en hebben de voorspellingen waargemaakt.
pi_153098296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:32 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Tuurlijk staat er nergens 'we created IS', er staat wel: 'als we deze oppositie gaan steunen is er een grote kans dat er een terroristische islamitische organisatie gaat ontstaan.' --> Wij zijn die oppositie gaan steunen en hebben de voorspellingen waargemaakt.
wat was het alternatief?
-Rabia Al-Basri
pi_153098458
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:32 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Een van de voorspellingen was dat een salafistische staat gesticht zou worden in Oost-Syrië en dat de eenheid van Irak gevaar zou lopen. Beide voorspellingen zijn waargekomen, alleen die salafistische staat is vele malen groter gebleken dan alleen Oost-Syrië.

Dat die voorspellingen zijn uitgekomen betekent niet dat wij IS hebben gecreëerd of dat IS onze puppets zijn. Eerder dat die analisten hun werk goed hebben uitgevoerd en de politici waren te arrogant om naar hen te luisteren. De voorgangers van IS (gaat terug tot 1999) hebben gewoon handig gebruik gemaakt van de politieke blunders van Westerse landen.
pi_153098463
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat was het alternatief?
Assad steunen en zo voorkomen dat IS ontstaat.
pi_153098482
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:42 schreef Irakees het volgende:

[..]

Een van de voorspellingen was dat een salafistische staat gesticht zou worden in Oost-Syrië en dat de eenheid van Irak gevaar zou lopen. Beide voorspellingen zijn waargekomen, alleen die salafistische staat is vele malen groter gebleken dan alleen Oost-Syrië.

Dat die voorspellingen zijn uitgekomen betekent niet dat wij IS hebben gecreëerd of dat IS onze puppets zijn. Eerder dat die analisten hun werk goed hebben uitgevoerd en de politici waren te arrogant om naar hen te luisteren. De voorgangers van IS (gaat terug tot 1999) hebben gewoon handig gebruik gemaakt van de politieke blunders van Westerse landen.
Als wij de oppositie niet gesteund hadden, dan was er waarschijnlijk geen IS. Hoe kun je dan zeggen dat wij IS niet gecreëerd hebben als het direct door ons toedoen ontstaan is
pi_153098498
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:42 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

IS bestond al voor de Syrische burgeroorlog, en ze hebben enorm geprofiteerd van het Syrische regime dat de grenzen van Syrië-Irak niet goed controleerde waardoor er tig strijders naar Irak konden gaan en IS konden versterken.
pi_153098512
-Rabia Al-Basri
pi_153098529
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:44 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Als wij de oppositie niet gesteund hadden, dan was er waarschijnlijk geen IS. Hoe kun je dan zeggen dat wij IS niet gecreëerd hebben als het direct door ons toedoen ontstaan is
Omdat de oppositie uit meer bestaat dan alleen IS. Die oppositie krijgt net als het Iraakse leger wapens, IS neemt die wapens over door de oppositie en het Iraakse leger te verslaan.
pi_153098557
BTW, ze maken ook Russische wapens buit, wapens die het Syrische regime dienen te steunen. Dus jouw plan zal net zo hard gaan backfiren als jij Assad wilt steunen.
pi_153098565
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:42 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

we hadden dus assad dus moeten steunen met het doodschieten en doodmartelen van demonstranten?

al qaida in irak waaruit isis is ontstaan heeft assad mede opgebouwd trouwens. alleen was het de insteek dat ze amerikanen zouden afknallen.
-Rabia Al-Basri
pi_153098644
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:45 schreef Irakees het volgende:

[..]

IS bestond al voor de Syrische burgeroorlog, en ze hebben enorm geprofiteerd van het Syrische regime dat de grenzen van Syrië-Irak niet goed controleerde waardoor er tig strijders naar Irak konden gaan en IS konden versterken.
Dit komt uit het report:

quote:
The deterioration of the situation has dire consequences on the iraqi situation and are as follows:
-1 This creates the ideal atmosphere for AQI to return to its old pockets in mosul and ramadi, and will provide a renewed momentum under the presumpion of unifying the jihad among sunni iraq and syria, and the rest of the sunnis in the arab world against what it considers on enemy, the dissenters. ISI could also declare an islamic state through its union with other teorrrist organizations in iraq and ysria, which will create grave danger in regards to unifying iraq and the protection of its territory.
IS bestond dan wel al voor de syrische burgeroorlog, maar het was een zeer zwakke en kleine organisatie. IS is pas gevaarlijk geworden door de syrische burgeroorlog. Dat assad de grenzen niet kan bewaken is niet meer dan logisch als je kijkt naar hoe die grenzen daar eruit zien en hoe moeilijk ze te verdedigen zijn.
pi_153098701
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:49 schreef Irakees het volgende:
BTW, ze maken ook Russische wapens buit, wapens die het Syrische regime dienen te steunen. Dus jouw plan zal net zo hard gaan backfiren als jij Assad wilt steunen.
Wij hebben ook wapens direct aan IS gegeven, ik heb het hier niet alleen over buitmaken. Verder vertrouw ik het geven van wapens aan een overheid meer dan aan een paar rebellengroepen die zich de ene dag 'moderate' noemen en zich de andere dag bij IS aansluiten.

Syrië is nu trouwens al een complete puinzooi en niet meer te redden de komende 20 jaar. Mijn plan had 3 jaar geleden uitgevoerd moeten worden, toen de informatie beschikbaar was uit dat report.
pi_153098740
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:55 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

IS bestond dan wel al voor de syrische burgeroorlog, maar het was een zeer zwakke en kleine organisatie. IS is pas gevaarlijk geworden door de syrische burgeroorlog.
Zeer zwak zou ik ze niet noemen, aangezien 140.000 Amerikaanse soldaten, 150.000 Iraakse soldaten, etc. niet in staat waren om hen te vernietigen. Ze waren een pain in the ass. Ze werden later verzwakt, maar dat was te danken aan 100.000+ soennitische mannen die gingen meehelpen met hen te verjagen uit de soennitische provincies.

IS is sterker geworden door de Syrische burgeroorlog, waarom denk je, doordat de soennieten in zowel Syrië als Irak werden gemarginaliseerd. Jouw plan om Assad te steunen zal de positie van de soennieten niet verbeteren, en is dus in het voordeel van IS aangezien 20 miljoen soennieten in Irak/Syrië in de armen van IS worden gedreven.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 13:00:39 #270
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_153098749
quote:
Isis fighter in Syria was 'beheaded in revenge attack' | World news | The Guardian

Syrian Observatory for Human Rights claims Assyrian fighter captured and murdered Isis jihadi in Hasakeh province

A Christian fighter in Syria has beheaded an Islamic State (Isis) militant to avenge people killed by jihadis in north-east Syria, a monitor said on Friday. The Syrian Observatory for Human Rights said the incident took place on Thursday in Hasakeh province, where Isis occupies large areas of the countryside.

According to the monitor, the Christian fighter – a member of the minority Assyrian community – found the Isis fighter in the local village of Tal Shamiram. “He took him prisoner and when he found out he was a member of Isis, the Assyrian fighter beheaded him in revenge for abuses committed by the group in the region,” Observatory spokesman Rami Abdel Rahman said.

The Observatory is based in Britain but has covered the Syrian conflict since it broke out four years ago thanks to a network of sources inside the country.

The Christian was fighting in the ranks of Kurdish forces who earlier this month drove Isis out of more than a dozen Assyrian villages the jihadis had captured in Hasakeh.

Isis has carried out a wave of abuses in areas it controls in both Syria and Iraq, including public beheadings, mass executions, enslavement and rape.
Bron: www.theguardian.com
Altijd weer die gristenen }:|
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_153098756
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:58 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wij hebben ook wapens direct aan IS gegeven, ik heb het hier niet alleen over buitmaken.
Bron?

quote:
Verder vertrouw ik het geven van wapens aan een overheid meer dan aan een paar rebellengroepen die zich de ene dag 'moderate' noemen en zich de andere dag bij IS aansluiten.
Maar IS is een realiteit. Alle wapens die je aan het Syrische regime geeft kunnen net zo goed in de handen van IS eindigen en hen versterken.
pi_153098780
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

we hadden dus assad dus moeten steunen met het doodschieten en doodmartelen van demonstranten?

al qaida in irak waaruit isis is ontstaan heeft assad mede opgebouwd trouwens. alleen was het de insteek dat ze amerikanen zouden afknallen.
Ach, dat hebben we toch ook gedaan in Bahrein. Kom nu niet oppeens met humanitaire redenen waarom we Assad niet gesteund hebben. Het was namelijk allemaal politiek dus het heeft ook geen zin om die humanitaire redenen aan te halen.

Maar als je daar toch een antwoord op je vraag voor wilt hebben. Ja, we hadden Assad moeten steunen met het neerschieten en martelen van terroristen/demostranten/rebellen. Hoe je ze ook wilt noemen.
pi_153098810
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:01 schreef JaJammerJan het volgende:

Ja, we hadden Assad moeten steunen met het neerschieten en martelen van terroristen/demostranten/rebellen. Hoe je ze ook wilt noemen.
duidelijk!
-Rabia Al-Basri
pi_153098841
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

duidelijk!
Mooi. Ik wil de verantwoordelijkheid voor 200 dode demonstranten best wel op me nemen, als jij de verantwoordelijkheid voor een miljoen vluchtelingen en de tienduizenden doden die er nu zijn op je zou nemen
pi_153098889
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:04 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Mooi. Ik wil de verantwoordelijkheid voor 200 dode demonstranten best wel op me nemen, als jij de verantwoordelijkheid voor een miljoen vluchtelingen en de tienduizenden doden die er nu zijn op je zou nemen
Ja want de revolutie zou niet verder groeien als je 200 demonstranten doodschiet. :')

Bahrein is een mini-eiland en makkelijk te isoleren van de buitenwereld. Totaal niet te vergelijken met Syrië.
pi_153098950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:07 schreef Irakees het volgende:

[..]

Ja want de revolutie zou niet verder groeien als je 200 demonstranten doodschiet. :')

Bahrein is een mini-eiland en makkelijk te isoleren van de buitenwereld. Totaal niet te vergelijken met Syrië.
Niet als je massa's wapens het land in brengt op de oppositie te bewapenen nee :') dan krijg je nogal een teringzooi.
pi_153099059
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:04 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

verantwoordelijken voor de huidige situatie ligt overal uiteraard en deze gaat helemaal terug naar de begin dagen van kolonisering van oud ottomaanse gebieden en het werven van grote getalen alewieten in het syrische leger, wat er uiteindelijk toe heeft geleid dat hafez en nu assad uiteindelijk aan de totale macht hebben toegeëigend

nu is het een cluster fuck van een proxy oorlog over de rug van de syriers, anders kan ik het niet beschrijven
-Rabia Al-Basri
pi_153099107
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:10 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Niet als je massa's wapens het land in brengt op de oppositie te bewapenen nee :') dan krijg je nogal een teringzooi.
De revolutie zou hoe dan ook uitbreken. Buurland Irak was een puinzooi en de Arabische lente was uitgebroken.
pi_153099152
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Irakees het volgende:

[..]

De revolutie zou hoe dan ook uitbreken. Buurland Irak was een puinzooi en de Arabische lente was uitgebroken.
De arabische lente: grootste fout van de 21ste eeuw. Als je wilt weten wat er gebeurd zou zijn als we Assad kapotgebombardeerd hadden en de 'revolutie' dus gelukt zou zijn, dan hoef je maar naar Libië te kijken. Wat een feest.
pi_153099170
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Irakees het volgende:

[..]

en de Arabische lente was uitgebroken.
helaas doet slechts tunesie het goed na de vele opstanden, libie anarchie, egypte terug bij af
-Rabia Al-Basri
pi_153099171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:20 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

De arabische lente: grootste fout van de 21ste eeuw. Als je wilt weten wat er gebeurd zou zijn als we Assad kapotgebombardeerd hadden en de 'revolutie' dus gelukt zou zijn, dan hoef je maar naar Libië te kijken. Wat een feest.
Dictators laten zitten is ook een feest, ja.
pi_153099229
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef Irakees het volgende:

[..]

nee no fucking way, alleen kan je na het verwijderen van een dictator geen machtsvacuum laten ontstaan en dat is wat in libie is gebeurd bv.
-Rabia Al-Basri
pi_153099322
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef Irakees het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen dictators. Vrijheid van meningsuiting in het oude Libië is niet zo belangrijk als je in het nieuwe Libië niet eens onderwijs, gezondheidszorg en veiligheid hebt. Het is maar welke mensenrechten je belangrijk vindt :')
pi_153099346
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen dictators. Vrijheid van meningsuiting in het oude Libië is niet zo belangrijk als je in het nieuwe Libië niet eens onderwijs, gezondheidszorg en veiligheid hebt. Het is maar welke mensenrechten je belangrijk vindt :')
Jij hoeft dan ook niet onder hun juk te leven. De mensen die wel onder hun juk moeten leven willen de dictators een kopje kleiner maken.
pi_153099370
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef Irakees het volgende:

[..]

Jij hoeft dan ook niet onder hun juk te leven. De mensen die wel onder hun juk moeten leven willen de dictators een kopje kleiner maken.
Je hebt ten minste iemand die de verantwoordelijkheid heeft. De mensen in het huidige Libië weten niet eens precies door wie ze genaaid worden.
pi_153099385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je hebt ten minste iemand die de verantwoordelijkheid heeft. De mensen in het huidige Libië weten niet eens precies door wie ze genaaid worden.
De mensen in Mosul en Raqqa weten het wel. Maar dan ben je opeens tegen een dictatuur als het IS betreft.
pi_153099497
markito0171 twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 13:27:38 #Syria Several rebel brigades sending reinforcments to northern rural #Aleppo to fights #IslamicState reageer retweet
isis doet waar het goed in is, namelijk het verdelen van de schaarse middelen van de rebellen over twee fronten (isis/assad)
-Rabia Al-Basri
pi_153105295
assadi stumpers :%

"Hij wil niet fikken LAN!!!" in Ariha

-Rabia Al-Basri
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:25:43 #289
365082 IPA35
Patriarch
pi_153105575
joshua_landis twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 13:35:28 Jaysh al-Fateh blows up Alawi shrine to Khudr at Ras al-Shaghour -tweets celebrate destruction of "pagan Nusairi"... https://t.co/04v8Egn53a reageer retweet
Salil al shwarim etc. etc.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:53:10 #290
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_153106214
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 17:15 schreef Slayage het volgende:
assadi stumpers :%

"Hij wil niet fikken LAN!!!" in Ariha

[ afbeelding ]
Ik snap nooit waarom ze wapens, voertuigen, enz dat men achter moet laten niet opblazen of in ieder geval boobytraps aanleggen.
pi_153108049
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 17:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik snap nooit waarom ze wapens, voertuigen, enz dat men achter moet laten niet opblazen of in ieder geval boobytraps aanleggen.
je leven is waardevoller dan je wat materiaal uiteraard ;)

beruchte gevangenis van het regime is niet meer

Ibra_Joudeh twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 18:04:36 100% confirmed now #ISIS completely Destroyed Tadmor Prison (Palmyra Prison ) http://t.co/xT0fIHgEAv reageer retweet
-Rabia Al-Basri
pi_153109759
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 19:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

je leven is waardevoller dan je wat materiaal uiteraard ;)

beruchte gevangenis van het regime is niet meer
..want ISIS gebruikt geen gevangenissen, veel te omslachtig (pardon my pun)
Racist
pi_153109842
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:10 schreef Toga het volgende:

[..]

..want ISIS gebruikt geen gevangenissen, veel te omslachtig (pardon my pun)
zal wel een soort van statement zijn als "met het vreselijke verleden met assad rekenen we af" ofzo

hun alternatief is veel beter uiteraard :|W
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:27:42 #295
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_153110236
quote:
Vatbommen doden tientallen burgers in Syrië

Door bombardementen met zogeheten vatbommen zijn in de Syrische stad Aleppo zeker 45 mensen omgekomen. De vatbommen, waar internationaal veel kritiek op is, zijn vaten gevuld met stukken metaal en explosieven die uit helikopters worden geworpen.

Omdat alleen de troepen van president Bashar al-Assad over helikopters beschikken, is duidelijk dat het regime achter de bombardementen zit.

Onder de doden zijn vooral burgers en verscheidene slachtoffers waren nog maar kinderen, zei het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten zaterdag.

Door: ANP
oops
Say what?
pi_153110354
Wie voorziet Syrië eigenlijk van materiaal, want ik kan me voorstellen dat ze niet een oneindige voorraad hebben, of hebben ze nog een militaire industrie ergens in het land?
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:34:04 #297
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_153110423
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:31 schreef Odaiba het volgende:
Wie voorziet Syrië eigenlijk van materiaal, want ik kan me voorstellen dat ze niet een oneindige voorraad hebben, of hebben ze nog een militaire industrie ergens in het land?
Voornamelijk Rusland en Iran
Say what?
pi_153110452
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:34 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Voornamelijk Rusland en Iran
Dat dacht ik ook al, maar hoe komen die voornamelijk het land in dan?
pi_153110469
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:27 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

oops
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:36:59 #300
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_153110503
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:35 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al, maar hoe komen die voornamelijk het land in dan?
Rusland per schip in Tartus en met cargovliegtuigen, en Iran ook met cargovliegtuigen.
Say what?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')