abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153098950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:07 schreef Irakees het volgende:

[..]

Ja want de revolutie zou niet verder groeien als je 200 demonstranten doodschiet. :')

Bahrein is een mini-eiland en makkelijk te isoleren van de buitenwereld. Totaal niet te vergelijken met Syri.
Niet als je massa's wapens het land in brengt op de oppositie te bewapenen nee :') dan krijg je nogal een teringzooi.
pi_153099059
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:04 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Mooi. Ik wil de verantwoordelijkheid voor 200 dode demonstranten best wel op me nemen, als jij de verantwoordelijkheid voor een miljoen vluchtelingen en de tienduizenden doden die er nu zijn op je zou nemen
verantwoordelijken voor de huidige situatie ligt overal uiteraard en deze gaat helemaal terug naar de begin dagen van kolonisering van oud ottomaanse gebieden en het werven van grote getalen alewieten in het syrische leger, wat er uiteindelijk toe heeft geleid dat hafez en nu assad uiteindelijk aan de totale macht hebben toegeigend

nu is het een cluster fuck van een proxy oorlog over de rug van de syriers, anders kan ik het niet beschrijven
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153099107
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:10 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Niet als je massa's wapens het land in brengt op de oppositie te bewapenen nee :') dan krijg je nogal een teringzooi.
De revolutie zou hoe dan ook uitbreken. Buurland Irak was een puinzooi en de Arabische lente was uitgebroken.
pi_153099152
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Irakees het volgende:

[..]

De revolutie zou hoe dan ook uitbreken. Buurland Irak was een puinzooi en de Arabische lente was uitgebroken.
De arabische lente: grootste fout van de 21ste eeuw. Als je wilt weten wat er gebeurd zou zijn als we Assad kapotgebombardeerd hadden en de 'revolutie' dus gelukt zou zijn, dan hoef je maar naar Libi te kijken. Wat een feest.
pi_153099170
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Irakees het volgende:

[..]

en de Arabische lente was uitgebroken.
helaas doet slechts tunesie het goed na de vele opstanden, libie anarchie, egypte terug bij af
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153099171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:20 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

De arabische lente: grootste fout van de 21ste eeuw. Als je wilt weten wat er gebeurd zou zijn als we Assad kapotgebombardeerd hadden en de 'revolutie' dus gelukt zou zijn, dan hoef je maar naar Libi te kijken. Wat een feest.
Dictators laten zitten is ook een feest, ja.
pi_153099229
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef Irakees het volgende:

[..]

nee no fucking way, alleen kan je na het verwijderen van een dictator geen machtsvacuum laten ontstaan en dat is wat in libie is gebeurd bv.
-Rabia Al-Basri
pi_153099322
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef Irakees het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen dictators. Vrijheid van meningsuiting in het oude Libi is niet zo belangrijk als je in het nieuwe Libi niet eens onderwijs, gezondheidszorg en veiligheid hebt. Het is maar welke mensenrechten je belangrijk vindt :')
pi_153099346
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen dictators. Vrijheid van meningsuiting in het oude Libi is niet zo belangrijk als je in het nieuwe Libi niet eens onderwijs, gezondheidszorg en veiligheid hebt. Het is maar welke mensenrechten je belangrijk vindt :')
Jij hoeft dan ook niet onder hun juk te leven. De mensen die wel onder hun juk moeten leven willen de dictators een kopje kleiner maken.
pi_153099370
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef Irakees het volgende:

[..]

Jij hoeft dan ook niet onder hun juk te leven. De mensen die wel onder hun juk moeten leven willen de dictators een kopje kleiner maken.
Je hebt ten minste iemand die de verantwoordelijkheid heeft. De mensen in het huidige Libi weten niet eens precies door wie ze genaaid worden.
pi_153099385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je hebt ten minste iemand die de verantwoordelijkheid heeft. De mensen in het huidige Libi weten niet eens precies door wie ze genaaid worden.
De mensen in Mosul en Raqqa weten het wel. Maar dan ben je opeens tegen een dictatuur als het IS betreft.
pi_153099497
markito0171 twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 13:27:38 #Syria Several rebel brigades sending reinforcments to northern rural #Aleppo to fights #IslamicState reageer retweet
isis doet waar het goed in is, namelijk het verdelen van de schaarse middelen van de rebellen over twee fronten (isis/assad)
-Rabia Al-Basri
pi_153105295
assadi stumpers :%

"Hij wil niet fikken LAN!!!" in Ariha

-Rabia Al-Basri
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:25:43 #289
365082 IPA35
Patriarch
pi_153105575
joshua_landis twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 13:35:28 Jaysh al-Fateh blows up Alawi shrine to Khudr at Ras al-Shaghour -tweets celebrate destruction of "pagan Nusairi"... https://t.co/04v8Egn53a reageer retweet
Salil al shwarim etc. etc.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:53:10 #290
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_153106214
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 17:15 schreef Slayage het volgende:
assadi stumpers :%

"Hij wil niet fikken LAN!!!" in Ariha

[ afbeelding ]
Ik snap nooit waarom ze wapens, voertuigen, enz dat men achter moet laten niet opblazen of in ieder geval boobytraps aanleggen.
pi_153108049
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 17:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik snap nooit waarom ze wapens, voertuigen, enz dat men achter moet laten niet opblazen of in ieder geval boobytraps aanleggen.
je leven is waardevoller dan je wat materiaal uiteraard ;)

beruchte gevangenis van het regime is niet meer

Ibra_Joudeh twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 18:04:36 100% confirmed now #ISIS completely Destroyed Tadmor Prison (Palmyra Prison ) http://t.co/xT0fIHgEAv reageer retweet
-Rabia Al-Basri
pi_153109759
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 19:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

je leven is waardevoller dan je wat materiaal uiteraard ;)

beruchte gevangenis van het regime is niet meer
..want ISIS gebruikt geen gevangenissen, veel te omslachtig (pardon my pun)
Racist
pi_153109842
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:10 schreef Toga het volgende:

[..]

..want ISIS gebruikt geen gevangenissen, veel te omslachtig (pardon my pun)
zal wel een soort van statement zijn als "met het vreselijke verleden met assad rekenen we af" ofzo

hun alternatief is veel beter uiteraard :|W
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:27:42 #295
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_153110236
quote:
Vatbommen doden tientallen burgers in Syri

Door bombardementen met zogeheten vatbommen zijn in de Syrische stad Aleppo zeker 45 mensen omgekomen. De vatbommen, waar internationaal veel kritiek op is, zijn vaten gevuld met stukken metaal en explosieven die uit helikopters worden geworpen.

Omdat alleen de troepen van president Bashar al-Assad over helikopters beschikken, is duidelijk dat het regime achter de bombardementen zit.

Onder de doden zijn vooral burgers en verscheidene slachtoffers waren nog maar kinderen, zei het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten zaterdag.

Door: ANP
oops
Say what?
pi_153110354
Wie voorziet Syri eigenlijk van materiaal, want ik kan me voorstellen dat ze niet een oneindige voorraad hebben, of hebben ze nog een militaire industrie ergens in het land?
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:34:04 #297
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_153110423
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:31 schreef Odaiba het volgende:
Wie voorziet Syri eigenlijk van materiaal, want ik kan me voorstellen dat ze niet een oneindige voorraad hebben, of hebben ze nog een militaire industrie ergens in het land?
Voornamelijk Rusland en Iran
Say what?
pi_153110452
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:34 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Voornamelijk Rusland en Iran
Dat dacht ik ook al, maar hoe komen die voornamelijk het land in dan?
pi_153110469
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:27 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

oops
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:36:59 #300
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_153110503
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:35 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al, maar hoe komen die voornamelijk het land in dan?
Rusland per schip in Tartus en met cargovliegtuigen, en Iran ook met cargovliegtuigen.
Say what?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')