Lekker veel baklava eten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze verandert later in zo'n zelfde mormel als haar moeder.
Dat is laag haar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Estelle Cruijff heeft het engste korte voorhoofd.
[ afbeelding ]
Zijn ze stoned of zo?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
Burgerinitiatief 5000?![]()
Maar een burgerinitiatief heeft er 40.000 nodig toch?
Ja! Interviews met hem zijn best een beetje eng.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:26 schreef marcodej het volgende:
Wisten jullie dat de voorman van De Speld een keiharde SGP'er is?
En Olcay Gulsen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Estelle Cruijff heeft het engste korte voorhoofd.
[ afbeelding ]
quote:Bij de Tweede Kamerverkiezingen 1998 werd Van Baalen gekozen in de Tweede Kamer. Publicaties over rechts-extremistische en racistische sympathieën in zijn jeugd en zijn studententijd leidden er echter toe dat hij afzag van zijn zetel in het parlement. De druppel was de publicatie van een brief in het weekblad Vrij Nederland, die Van Baalen als 16-jarige jongen zou hebben geschreven aan Joop Glimmerveen, de leider van de Nederlandse Volks-Unie.
Waarom staat hier geen waarschuwing bij?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, die ook!
En:
http://www.niw.nl/niwsite(...)ding-431-232x300.png
Maar het is inderdaad meer een lage haargrens... desalniettemin eng.
Ik dacht al, waarom zie ik een aardappel op tv.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
Hij lijkt steeds meer op een aardappel.
Sorry.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat hier geen waarschuwing bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het vaak wel eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja! Interviews met hem zijn best een beetje eng.
Ze lijkt me wel een droog wijf met zelfspot waarmee je biertjes kunt drinken overigens. En Sophie ook.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou Sanne niet doen.
[ afbeelding ]
Dat is het ergste voorbeeld van Softenon-misvormingen dat ik gezien heb.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou Sanne niet doen.
[ afbeelding ]
Vergeet Giel Beelen niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:31 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat is het ergste voorbeeld van Softenon-misvormingen dat ik gezien heb.
Met Sophie mag het dan ook nog wel uitmonden in een vrijpartij.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel een droog wijf met zelfspot waarmee je biertjes kunt drinken overigens. En Sophie ook.
20 jaar later zou geen vliegtuig meer opstijgen met hem aan boord.quote:
Hij was medisch lui.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
20 jaar later zou geen vliegtuig meer opstijgen met hem aan boord.
Cavendish.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik moet nog wel even Gesinkgod kijken vanavond.
Ik zie daar helemaal niks opwindends aan, aan die Sophie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:33 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Met Sophie mag het dan ook nog wel uitmonden in een vrijpartij.
De multiculturele samenleving moet natuurlijk wel bekostigd worden door de boze blanke man.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Alleen maar tattas die aan dat soort dingen meedoen, allochtonen hebben schijt aan vluchtelingen.
Hermann was niet zo slim, die dacht aan het eind van de oorlog dat hij de vijand gewoon de hand kon schudden en daarna een biertje met ze ging drinken op een goede strijd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Waarom bleef Göring continu bij de Hitler-kliek. Die werd toch uitgekotst?
Interviewtje geven. Na afloop een bordje nasi.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hermann was niet zo slim, die dacht aan het eind van de oorlog dat hij de vijand gewoon de hand kon schudden en daarna een biertje met ze ging drinken op een goede strijd.
Johannes heeft hier vast een mening over.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Interviewtje geven. Na afloop een bordje nasi.
[ afbeelding ]
Had niks meer te verliezen + belust naar machtquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Waarom bleef Göring continu bij de Hitler-kliek. Die werd toch uitgekotst?
Maar wie heeft hem de cyanide pil gegeven?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jan Vayne kamt zijn haar wel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Hier een mooie foto van Sophie.
[ afbeelding ]
Genee lust geen bami.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang ze haar mond maar dicht houdt is het wel oke, hehequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie daar helemaal niks opwindends aan, aan die Sophie.
Gewoon een beetje een kerel.
Nymfomane is het.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sophie ziet er altijd uit alsof ze net ruige sex heeft gehad.
Familie of net als Himmler op een geheime plek.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wie heeft hem de cyanide pil gegeven?
Zijn vrouw ja . In een zalfpotjequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Familie of net als Himmler op een geheime plek.
Die Waldemar zal haar wel goed aanpakkenquote:
Ik denk eigenlijk dat Sophie het mannetje is en Waldemar het burgerlijke type.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:40 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die Waldemar zal haar wel goed aanpakken
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Hier een mooie foto van Sophie.
[ afbeelding ]
Het is net Connie Palmen wat dat betreft.quote:
Oorlogsbuit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
Godver, verzamel eens spullen in plaats van geld of zo.
Ze ziet er ook niet meer zo jong uit, ze heeft een verouderde huid gekregen.quote:
Ook zonder haar leeftijd ziet ze er lekker uitquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:42 schreef Grunge. het volgende:
Sophie is zo wat de enige vrouw uit de media die geen botox, fillers of wat dan ook gebruikt. Dus ze ziet er goed uit voor haar leeftijd.
In ieder geval niet aan Greenpeacequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Maar moet ik m'n geld nu aan vluchtelingen geven, de aardbeving in Nepal of toch Greenpeace. Pauw maakt het me wel moeilijk.
Gelukkig is ze al vervangen door Geraldine Kemper bij BNNquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 11-05-2015 om 12:24:1126.000 euro per asielzoeker. Dus: grenzen dicht. Boten terug. Allemaal. http://t.co/vCAINVZh3G reageer retweet
Bedankt, nu is mijn onderbroek weer viesquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Gelukkig is ze al vervangen door Geraldine Kemper bij BNN
[ afbeelding ]
Als Wilders verstandige dingen zegt. Kun je alleen maar concluderen dat de politiek het verkloot heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 11-05-2015 om 12:24:1126.000 euro per asielzoeker. Dus: grenzen dicht. Boten terug. Allemaal. http://t.co/vCAINVZh3G reageer retweet
Niks mis mee.
Maar die heeft net zo goed geen tetten, wel een goede kont.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Gelukkig is ze al vervangen door Geraldine Kemper bij BNN
[ afbeelding ]
Doe er ook maar gelijk FatimaStruikroof bij.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Breng alle pleuris maar lekker hierheen mevrouw
Kees Flodderquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil misschien ook wel naar Amerika, en dan een grote tank vullen met goedkope benzine, want dat is hier duurder.
Als we terug in Nederland zijn, blijven we hier tanken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil misschien ook wel naar Amerika, en dan een grote tank vullen met goedkope benzine, want dat is hier duurder.
Als het een beetje zuur smaakt is het euro 95quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Die gaan na de uitzending herinneringen ophalen op de boot.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef Grunge. het volgende:
Oeh, ik bedenk me net dat Sophie en Jeroen ook nog iets met elkaar gehad hadden. Best een goede match lijkt mij.
En jihadi mohammed met zijn 1000 werkhoerenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe er ook maar gelijk FatimaStruikroof bij.
Geraldine heeft een peerfiguur inderdaad. Veel beter dan een appelfiguur.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar die heeft net zo goed geen tetten, wel een goede kont.
Een EditieNL kijker gespot.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:47 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Geraldine heeft een peerfiguur inderdaad. Veel beter dan een appelfiguur.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het een beetje zuur smaakt is het euro 95
Ook beter dan een banaanfiguur. Ik vind je vandaag maar matig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:47 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Geraldine heeft een peerfiguur inderdaad. Veel beter dan een appelfiguur.
Dat kijk ik nooit, ging het daar vandaag over? Ik heb zelf een peerfiguur, de meeste Nederlandse vrouwen hebben appelfiguren.quote:
Nee, gisteren.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit, ging het daar vandaag over? Ik heb zelf een peerfiguur, de meeste Nederlandse vrouwen hebben appelfiguren.
Sorry, ik ben uitgetuned merk ik. Ik ben de hele dag al met deze materie bezigquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ook beter dan een banaanfiguur. Ik vind je vandaag maar matig.
Dat is een schroef of zo, geloof ik. Breder van boven. Niets mis mee bij een man, integendeel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb een figuur zoals Ian Thorpe in zijn betere tijden.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar die heeft net zo goed geen tetten, wel een goede kont.
Ja, hij heeft er de ideale kop voorquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pedo Giel doet het goed met zó een uiterlijk.
Ik zie dat herpes inmiddels al zijn intrede heeft gemaaktquote:
Precies dat eigenlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
Geraldine heeft een goed figuur en ze lijkt me ook best lief, maar wel erg dom.
Ja, die had ik ook gezien, van die verjaardag. Verschrikkelijke aflevering was dat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
Zo zijn we niet getrouwd. Met een man die een minnares heeft en een vrouw die 40.000 euro schuld gemaakt heeft. Mooie televisie bij de EO.
http://www.dumpert.nl/med(...)er_van_het_jaar.html
Deze ouders die de verjaardag van hun kind vergeten, ook sterk.
Tooskequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
Zo zijn we niet getrouwd. Met een man die een minnares heeft en een vrouw die 40.000 euro schuld gemaakt heeft. Mooie televisie bij de EO.
Nou en?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
Geraldine heeft een goed figuur en ze lijkt me ook best lief, maar wel erg dom.
Tooske is niet zo lekker meer zag ik in die show op 1.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tooskealleen daarom ga ik niet kijken. Net als alle programma's met Sjon Williams en Patty Brard.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
Jij bent geen werkrobot.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor jou maakt het niet uit, nee. Maar ik ben verdomme een slimme robot.
quote:Amerika neemt afscheid van David Letterman
Amerika maakt zich op voor het afscheid van een tv-grootheid. Maar liefst 32 jaar lang maakte David Letterman er een grote show van. Een simpel bureau, gooien met pennen en op de stoel ernaast een beroemde gast. Van Barack Obama tot Justin Bieber; Letterman interviewde ze allemaal. Maar na 21 jaar ‘The Late Show’ en 11 jaar lang ‘Late Night’ stopt hij er woensdag mee. Daarmee is hij de langstzittende talkshowhost uit de Amerikaanse TV-geschiedenis. In Pauw blikken we terug op die 32 jaar met Arjen Lubach, die gisteren een 'eervolle vermelding' kreeg van de jury van de Zilveren Nipkowschijf voor zijn programma Zondag met Lubach.
quote:Jeb Bush verspreekt zich en is presidentskandidaat
"Ik ben kandidaat in 2016 en wij willen ons richten op hoe we - als ik me kandidaat stel - langdurige economische groei kunnen creëren." Met deze woorden versprak Jeb Bush zich tegen de Amerikaanse pers. Maandenlang waren er al hardnekkige geruchten over de kandidatuur van de jongere broer van oud-president George Bush, maar nu lijkt het hoge woord eruit. Jeb Bush gaat het straks mogelijk opnemen tegen Hillary Clinton, die zich vorige maand officieel kandidaat stelde. En dus krijgt Amerika weer een gevecht tussen Clinton en Bush. In Pauw een gesprek met Tom Kleijn en Sofie van den Enk, over Amerikaanse politiek, versprekingen en politieke dynastieën.
quote:Daten met een verstandelijke beperking
Als je elkaar leuk vindt krijg je een relatie, ga je samenwonen, trouwen en komen er vaak kinderen. Klinkt logisch, maar niet voor mensen met een verstandelijke beperking. Want hoe vinden zij iemand die bij hun past? Nu de datingsites als paddenstoelen uit de grond schieten, is er ook een speciale site voor mensen met een verstandelijke handicap: vriendenvoorhetleven.nl. In Pauw een gesprek Tanya Smiley en Benjamin Schroten, die elkaar vonden via de site. Vivian Lubbers heeft zich ook ingeschreven, zij is nog op zoek naar een vriendje.
quote:Kritisch gezin Johan Goossens leidt tot nieuwe voorstelling
Hij 'maakt nieuwsgierig naar meer', schreef Het Parool over zijn vorige voorstelling en De Volkskrant vindt 'het tijd dat hij het onderste uit de kan haalt'. En juist dat gaat Johan Goossens doen in zijn nieuwe show 'Daglicht', waarin hij vertelt over het kritische gezin waar hij uitkomt. Toen hij vertelde postbode te willen worden, zeiden zijn ouders dat hij eerst maar eens de basisschool moest afmaken. De tien minuten gesprekken op school, zijn ouders en het feit dat zijn vader en moeder zijn huis wilden keurden; dat zijn de thema’s waar 'Daglicht' om draait. Een voorproefje vanavond bij Pauw.
Ze is wel lief ja, maar ook een beetje een trol.quote:
Henk en Ingrid kijken natuurlijk ook niet naar pauw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Hier kijken toch alleen hipsters naar? Amerikaanse talkshows.. alsof Henk en Ingrid daar warm voor lopen.
Henk en Ingrid kijken naar die mongool van een Humbertoquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Henk en Ingrid kijken natuurlijk ook niet naar pauw.
Matige troll.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef luxerobots het volgende:
Aan strenge regels voldoen? Obama had niet eens een Amerikaans geboortecertificaat.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
[spioler]Tyrion gaat dood[/spioler]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik wil een outsider, zoals Aad van Toor.
Ja! Heerlijke speechstemquote:
Waarom is er nog geen seizoen 2 van Maarten for president?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet Maarten van Rossem daar zitten, een Amerika-expert, er kan niet over Amerika gepraat worden zonder Maarten.
Wat een topshow was datquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom is er nog geen seizoen 2 van Maarten for president?![]()
![]()
Goede trolquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of zijn ze met de serie de boeken al voorbij? Eindelijk niet meer gespoilerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
ehhhquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
Zelfs de Speld is leuker dan deze poppenkast
nouja zegquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
Welke vrouw vindt Letterman nou leuk? Lelijke kerel.
ook! puntjes op zijn hele lijf en vervolgens mag hij ook verdwijnen van deze wereld. Dit is trouwens geen doodsverwensingquote:
Nee joh, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Zou Jeroen dat ook wel eens doen? Seks met vrouwen?
met Eva Jinek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Zou Jeroen dat ook wel eens doen? Seks met vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |