Ik ben het vaak wel eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja! Interviews met hem zijn best een beetje eng.
Ze lijkt me wel een droog wijf met zelfspot waarmee je biertjes kunt drinken overigens. En Sophie ook.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou Sanne niet doen.
[ afbeelding ]
Dat is het ergste voorbeeld van Softenon-misvormingen dat ik gezien heb.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou Sanne niet doen.
[ afbeelding ]
Vergeet Giel Beelen niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:31 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat is het ergste voorbeeld van Softenon-misvormingen dat ik gezien heb.
Met Sophie mag het dan ook nog wel uitmonden in een vrijpartij.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel een droog wijf met zelfspot waarmee je biertjes kunt drinken overigens. En Sophie ook.
20 jaar later zou geen vliegtuig meer opstijgen met hem aan boord.quote:
Hij was medisch lui.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
20 jaar later zou geen vliegtuig meer opstijgen met hem aan boord.
Cavendish.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik moet nog wel even Gesinkgod kijken vanavond.
Ik zie daar helemaal niks opwindends aan, aan die Sophie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:33 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Met Sophie mag het dan ook nog wel uitmonden in een vrijpartij.
De multiculturele samenleving moet natuurlijk wel bekostigd worden door de boze blanke man.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Alleen maar tattas die aan dat soort dingen meedoen, allochtonen hebben schijt aan vluchtelingen.
Hermann was niet zo slim, die dacht aan het eind van de oorlog dat hij de vijand gewoon de hand kon schudden en daarna een biertje met ze ging drinken op een goede strijd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Waarom bleef Göring continu bij de Hitler-kliek. Die werd toch uitgekotst?
Interviewtje geven. Na afloop een bordje nasi.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hermann was niet zo slim, die dacht aan het eind van de oorlog dat hij de vijand gewoon de hand kon schudden en daarna een biertje met ze ging drinken op een goede strijd.
Johannes heeft hier vast een mening over.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Interviewtje geven. Na afloop een bordje nasi.
[ afbeelding ]
Had niks meer te verliezen + belust naar machtquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Waarom bleef Göring continu bij de Hitler-kliek. Die werd toch uitgekotst?
Maar wie heeft hem de cyanide pil gegeven?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jan Vayne kamt zijn haar wel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Hier een mooie foto van Sophie.
[ afbeelding ]
Genee lust geen bami.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang ze haar mond maar dicht houdt is het wel oke, hehequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie daar helemaal niks opwindends aan, aan die Sophie.
Gewoon een beetje een kerel.
Nymfomane is het.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sophie ziet er altijd uit alsof ze net ruige sex heeft gehad.
Familie of net als Himmler op een geheime plek.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wie heeft hem de cyanide pil gegeven?
Zijn vrouw ja . In een zalfpotjequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Familie of net als Himmler op een geheime plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |