Gelukkig is ze al vervangen door Geraldine Kemper bij BNNquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 11-05-2015 om 12:24:1126.000 euro per asielzoeker. Dus: grenzen dicht. Boten terug. Allemaal. http://t.co/vCAINVZh3G reageer retweet
Bedankt, nu is mijn onderbroek weer viesquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Gelukkig is ze al vervangen door Geraldine Kemper bij BNN
[ afbeelding ]
Als Wilders verstandige dingen zegt. Kun je alleen maar concluderen dat de politiek het verkloot heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 11-05-2015 om 12:24:1126.000 euro per asielzoeker. Dus: grenzen dicht. Boten terug. Allemaal. http://t.co/vCAINVZh3G reageer retweet
Niks mis mee.
Maar die heeft net zo goed geen tetten, wel een goede kont.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Gelukkig is ze al vervangen door Geraldine Kemper bij BNN
[ afbeelding ]
Doe er ook maar gelijk FatimaStruikroof bij.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Breng alle pleuris maar lekker hierheen mevrouw
Kees Flodderquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil misschien ook wel naar Amerika, en dan een grote tank vullen met goedkope benzine, want dat is hier duurder.
Als we terug in Nederland zijn, blijven we hier tanken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil misschien ook wel naar Amerika, en dan een grote tank vullen met goedkope benzine, want dat is hier duurder.
Als het een beetje zuur smaakt is het euro 95quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Die gaan na de uitzending herinneringen ophalen op de boot.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef Grunge. het volgende:
Oeh, ik bedenk me net dat Sophie en Jeroen ook nog iets met elkaar gehad hadden. Best een goede match lijkt mij.
En jihadi mohammed met zijn 1000 werkhoerenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe er ook maar gelijk FatimaStruikroof bij.
Geraldine heeft een peerfiguur inderdaad. Veel beter dan een appelfiguur.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar die heeft net zo goed geen tetten, wel een goede kont.
Een EditieNL kijker gespot.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:47 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Geraldine heeft een peerfiguur inderdaad. Veel beter dan een appelfiguur.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het een beetje zuur smaakt is het euro 95
Ook beter dan een banaanfiguur. Ik vind je vandaag maar matig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:47 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Geraldine heeft een peerfiguur inderdaad. Veel beter dan een appelfiguur.
Dat kijk ik nooit, ging het daar vandaag over? Ik heb zelf een peerfiguur, de meeste Nederlandse vrouwen hebben appelfiguren.quote:
Nee, gisteren.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit, ging het daar vandaag over? Ik heb zelf een peerfiguur, de meeste Nederlandse vrouwen hebben appelfiguren.
Sorry, ik ben uitgetuned merk ik. Ik ben de hele dag al met deze materie bezigquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ook beter dan een banaanfiguur. Ik vind je vandaag maar matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |