Luis Enrique, Barcelona coachquote:We are happy we are in the semi-finals. We are 3-0 down and we are up against the best team of the last 15 years. We have to defend well first and foremost and then see how the game goes. You never know what might happen – for 77 minutes it was 0-0 in Barcelona.
Of course we have to score goals. We have to make use of the few chances we will probably get, but with our ability, the game will show what we can do. We did not expect to win by such big margins against Porto or Shakhtar Donetsk. We have to be patient. We can't do everything we need to do in 20–25 minutes.
I am happy here and I want to do my best for the club and my players. I have done my best for Bayern from my first day here in Munich. If it is not good enough then I am sorry. It is a dream for me to be here. Of course I want to win this tie, but my life will not change if we do not win.
Everything comes down to the players – I am not fighting for my own reputation, I am here for the players. We are Bayern and I never think we have no chance. It is not a game we cannot win, but we have to use our heads and our hearts.
We zijn zes dagen verder na een enerverend duel in Camp Nou. Pas in het laatste kwartier brak Messi de ban en drukten de Catalanen door naar 3-0. FC Barcelona was over de hele wedstrijd gezien wel de verdiende winnaar. Er werden vele kansen gecreëerd tegen een op het oog naïef voetballend Bayern wat later wat meer compact ging staan. Dit hield de schade enigszins beperkt, met vooral dank aan Manuel Neuer.quote:Yes, we are the best counterattacking team. If Pep said that, we accept it – we don't want to have a crazy game. We want to have the ball and create chances, as Bayern will too. We will need to focus on attacking and defending because if we just defend, we have no chance of scoring goals.
You can't be too confident as you have to respect your opponent, so we will need to keep our players calm. We know how big Bayern are so we will try our best not to allow them too many chances. They will have their fans behind them, so we will try to keep possession and create as much as possible up front.
If we take the lead it will be good for us. However, Bayern have the quality to score and did cause us problems in Barcelona. The common goal is to reach the final. The most important thing is to be motivated; of course we have a very good result from the first leg, but it's important the players trust themselves.
Bayern will go on the attack and try to create chances – I know what [Guardiola] is going to try to do and I'm looking forward to a really nice game.
Remlofquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
met welke slet van fok moet ik het bed induiken om mod te worden.....
geef me maar een naam ik doe het blind
wat is VH1 ouwequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Briljant, Bayern - Barca op de buis en de helden van dit topic kijken VH1 Classic
Oppassen , is een staatsgevaarlijke idiootquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Die woont om de hoek bij me, dat is wel handig
Dat miste ik net even, wat?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:33 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi dat moment met Messi en Guardiola.
TV zender gapquote:
Aangezet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ouderwetse muziekvideozender met klassiekers.
Zeker leipe shitquote:
hoe ziet ze eruitquote:
Kijkdichtheid van 75%quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VH1 Classic maakt morgen bekend een enorme piek in de kijkcijfers te hebben gehad tussen 21.30 en 21.45.
Het is rustquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:37 schreef Rickertman96 het volgende:
alleen CL hier jongens of ik moet jullie helaas verbannen
Ok.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:37 schreef Rickertman96 het volgende:
alleen CL hier jongens of ik moet jullie helaas verbannen
ditquote:
Baas dat het er isquote:
Echt hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ohnee... dit nummer is echt slecht ook
Dit is geen reclame voor dat massale publiek wat nu afstemt op VH1 Classicquote:
Keek vroeger (2007-2008) best vaak cliptv, maar goed toen had je nog 3voor12CENTRALquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VH1 Classic maakt morgen bekend een enorme piek in de kijkcijfers te hebben gehad tussen 21.30 en 21.45.
Anders volgen er bans?quote:
Het moet dan ook voor een select publiek liefhebbers blijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is geen reclame voor dat massale publiek wat nu afstemt op VH1 Classic
Nice. Dat had ik wel eens aanstaan. Niet vaak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keek vroeger (2007-2008) best vaak cliptv, maar goed toen had je nog 3voor12CENTRAL
Niet zo saltyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In een TBS kliniek zou hij best als baas gezien worden.
Indirecte banaan vraag?quote:
Eigenlijk moet er een topic komen speciaal voor VH1 Classic kijkers.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het moet dan ook voor een select publiek liefhebbers blijven.
In TV kan dat best denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een topic komen speciaal voor VH1 Classic kijkers.
Dit nummer heb ik al zeker 18 jaar niet meer gehoord denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OH STIJN, dit nummer ken jij
Kan niet anders
Sinds dit jaar mogen de finalisten van de CL niet uit hetzelfde land komen. De verliezende halve finalist met het minst slechte doelsaldo schuift dan door.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik al zeker 18 jaar niet meer gehoord denk ik.
En als het saldo gelijk is?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sinds dit jaar mogen de finalisten van de CL niet uit hetzelfde land komen. De verliezende halve finalist met het minst slechte doelsaldo schuift dan door.
Dag na de tweede halve finales penalty's tussen twee verliezersquote:
Dan kijken ze naar de beginletter van de clubnaam. Domme regel, maar zware lobby van AA Gent zit erachter.quote:
Jawel joh, gewoon zoeken op VH1 Classic Live streamquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dag na de tweede halve finales penalty's tussen twee verliezers
quote:
Volgens mij nemen jullie mij in het ootje..quote:
Maak jij eens een officieel VH1 Classic topicquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon zoeken op VH1 Classic Live stream
Gaat Barca of Real dan door naar de finale en waarom?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sinds dit jaar mogen de finalisten van de CL niet uit hetzelfde land komen. De verliezende halve finalist met het minst slechte doelsaldo schuift dan door.
Zoals het vuil onder je nagels in het gehakt?quote:
In TV danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak jij eens een officieel VH1 Classic topic.
Exact.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zoals het vuil onder je nagels in het gehakt?
Je moet niet naar die mafkezen luisterenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij nemen jullie mij in het ootje..
Oh ok, ik dacht dat het aan de kleuren van het shirt lag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Real zou dan niet doorgaan omdat Barcelona zich vandaag plaatst.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat Barca of Real dan door naar de finale en waarom?
Ik zie nu net Elton John, hoeveel loop ik achter?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon zoeken op VH1 Classic Live stream
Ik ben niet zo goed in OP's maken helaasquote:
Die zien wij ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zie nu net Elton John, hoeveel loop ik achter?
Elke ploeg met rood in het shirt is uitgesloten van deelname aan de finalequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht dat het aan de kleuren van het shirt lag.
40-45 minutenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Een jaar of 30quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
quote:
Ik zou dat beter kunnen als OPperkleurder, maar laat de eer graag aan jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in OP's maken helaas
Neh, dit plaatje is max 24 jaar oudquote:
Doe dit lekker in TVquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VH1 Classic. Daar spelen de allergrootsten.
quote:
Jij hebt ook als mod gesolliciteerd neem ik aan?quote:
Retorische vraagquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jij hebt ook als mod gesolliciteerd neem ik aan?
Ik gun het ze 50% kans ongeveer denk ik.quote:
Natuurlijk, ik wil VBL zo'n natuurtalent niet ontnemenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jij hebt ook als mod gesolliciteerd neem ik aan?
Baas!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV / [VH1 Classic #1] De beste clipzender sinds het verval van 3voor12
Hier verder
Het gat tussen feitelijke prestaties en gepercipieerde prestaties blijft vaak aandoenlijk groot...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik wil VBL zo'n natuurtalent niet ontnemen
Die gaan vol verdedigen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus kan wel wat beter counters uitspelen dan Valencia afgelopen zaterdag.
Zolang Llorente maar niet speelt, even traag als Negredo afgelopen weekendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus kan wel wat beter counters uitspelen dan Valencia afgelopen zaterdag.
Ik zal wel een DM sturen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maak er donderdag van ik ben er morgen avond niet.
Zend FOX een herhaling van Ajax uit?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
Ligt het aan mij of is de helft van de stoeltjes al leeg?
Denk het niet, het staat geen 0-0quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zend FOX een herhaling van Ajax uit?
+1 dit hehehequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
*Zendtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En het kaartje was al niet zo goedkoop.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
Ligt het aan mij of is de helft van de stoeltjes al leeg?
Dus? Dan kunnen ze nog steeds counteren met Tevez en Morata. De penalty, met 2-1 als gevolg, kwam ook uit een countersituatie.quote:
Juventus speelde dan ook met een B-team.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zolang Llorente maar niet speelt, even traag als Negredo afgelopen weekend
Real gaat sowieso 3 goals maken. Ik geef het op een briefje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus? Dan kunnen ze nog steeds counteren met Tevez en Morata. De penalty, met 2-1 als gevolg, kwam ook uit een countersituatie.
Daarom VH1 Classicquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd is niet meer zo leuk.
Heb juves pot niet gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus speelde dan ook met een B-team.
quote:
Dat zou mij ten zeerste verbazen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Real gaat sowieso 3 goals maken. Ik geef het op een briefje.
Helaas nietquote:
Waar wedden we om van niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Real gaat sowieso 3 goals maken. Ik geef het op een briefje.
Extra tijd.quote:
Pogba kan trouwens 90 minuten mee doen. Iedereen is helemaal fit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg het door via Hafcfan. Ik wist alleen dat Pogba zijn rentree maakte en het 1-1 werd.
Let maar op, Real Madrid zal wel weer winnen en dan achtervolgt hij je er nog een paar dagen mee.quote:
Werkt die truc immer?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het door 'Smurfen' vervangt hoor je een 't' op het eind.
Ik sta er ook bij verliesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let maar op, Real Madrid zal wel weer winnen en dan achtervolgt hij je er nog een paar dagen mee.
Ja, altijd.quote:
Ah, de Juventus watcher.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg het door via Hafcfan. Ik wist alleen dat Pogba zijn rentree maakte en het 1-1 werd.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, altijd.
De smurfen hebben me al enorm vaak uit de brandt geholpen bij het vervoegen van werkwoorden.
Ah, dan zie ik niet in waarom Real Madrid met gemak door gaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pogba kan trouwens 90 minuten mee doen. Iedereen is helemaal fit.
Dat ziet alleen Davyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik niet in waarom Real Madrid met gemak door gaat.
Vroeg ik me altijd af: heb je liever seks met een hele, dikke lelijke vrouw van zeker 160 kilo of met Andrea Pirlo? Pistool op je hoofd. Je moet kiezen.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vroeg ik me altijd af: heb je liever seks met een hele, dikke lelijke vrouw van zeker 160 kilo of met Andrea Pirlo? Pistool op je hoofd. Je moet kiezen.
Met Pirlo natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vroeg ik me altijd af: heb je liever seks met een hele, dikke lelijke vrouw van zeker 160 kilo of met Andrea Pirlo? Pistool op je hoofd. Je moet kiezen.
lolwutquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na deze wedstrijd hoeft Barcelona nog maar ééntje te spelen voordat hun seizoen voorbij is.
Geen competitie meer, geen finale Copa del Rey
Als Real Madrid naar de finale gaat, neem jij Ronaldo UI voor de rest van de maand mei.quote:
Dan tellen uitdoelpunten dubbel en wint Barca.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt het nog gelijk, ik heb zin in penalty's
HMF, ben jij dit?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt het nog gelijk, ik heb zin in penalty's
Labyad is niet bang voor Benatiaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef Morendo het volgende:
Waarom kijkt die Benatia altijd zo moeilijk? Hij heeft een slechtere tough guy act dan Kazim.
Doe normaal gekquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Rickertman96 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Dat was al bekend ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, HMF zit op het account Overrun.
Geen dank.
Het is de "alle joden zijn homo" editionquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
toch frappant dat ik alle duitsers zijn homo hoor daar
Ik denk altijd aan Mourinho, die heeft dit geïntroduceerdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik mensen met de hand voor hun mond zie praten, moet ik altijd denken aan Mark van Bommel. Hebben meer mensen dit probleem?
Welke van de 11?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wel zo netjes om de gehandicapte jongen een doelpuntje te laten maken,
Ja want voetbal verzint dit :")quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Mourinho, die heeft dit geïntroduceerd
Wel eens met dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
LittleRabbit en JanCees moeten eeuwig wegblijven voor minimale vergrijpen maar HMF gaan weg ewoon voor een 20ste keer ontbannen.
ron heeft hier niks mee te maken derhalve wil ik niet dat je hem hierop aanspreekt. dank.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, hij is bewust onbanned?
Ja joh, waarom niet. LittleRabbit en JanCees moeten eeuwig wegblijven voor minimale vergrijpen maar HMF gaan weg ewoon voor een 20ste keer ontbannen.
GOED BELEID HOOR
Ron is als moderator nou eenmaal aanspreekpunt voor users.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ron heeft hier niks mee te maken derhalve wil ik niet dat je hem hierop aanspreekt. dank.
Het werkte ook niet doordat schoonpapa de hand niet voor de mond hield en zichtbaar herhaalde: 'ik kan die Van Persie ook niet uitstaan'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik mensen met de hand voor hun mond zie praten, moet ik altijd denken aan Mark van Bommel. Hebben meer mensen dit probleem?
goed plaatjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het werkte ook niet doordat schoonpapa de hand niet voor de mond hield en zichtbaar herhaalde: 'ik kan die Van Persie ook niet uitstaan'.
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het werkte ook niet doordat schoonpapa de hand niet voor de mond hield en zichtbaar herhaalde: 'ik kan die Van Persie ook niet uitstaan'.
Dit topic gaat nu over VH1quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zeiken jullie nou over gebande personen hier joh
IK BEN HET NU ZAT JAHN
DEZE TOPIC GAAT OVER MESSI EN NEYMAR
Ik moest zomaar even hieraan denken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Mourinho, die heeft dit geïntroduceerd
Wie is Jahn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zeiken jullie nou over gebande personen hier joh
IK BEN HET NU ZAT JAHN
DEZE TOPIC GAAT OVER MESSI EN NEYMAR
Ik, sorry.quote:
Tegeltjeswijsheidquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:08 schreef silverhill het volgende:
"Geel is nog geen rood" - Frank Snoeks.
5 ivm dat uitdoelpunten dubbel tellenquote:
Tussen de 40 en 45quote:
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sked was er al bij de voorbeschouwing
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk een Pirlo ui wil iedereen. Ronaldo niemand. Neem dan een Fledderus ui dat lijkt me een goeie straf.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als Real Madrid naar de finale gaat, neem jij Ronaldo UI voor de rest van de maand mei.
Als Juventus doorgaat, neem ik een Pirlo UI voor de rest van de maand mei.
Volgens mij ben je een beetje mad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet ik, maar het was te proberen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk een Pirlo ui wil iedereen. Ronaldo niemand. Neem dan een Fledderus ui dat lijkt me een goeie straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |