Welke van de 11?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wel zo netjes om de gehandicapte jongen een doelpuntje te laten maken,
Ja want voetbal verzint dit :")quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Mourinho, die heeft dit geïntroduceerd
Wel eens met dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
LittleRabbit en JanCees moeten eeuwig wegblijven voor minimale vergrijpen maar HMF gaan weg ewoon voor een 20ste keer ontbannen.
ron heeft hier niks mee te maken derhalve wil ik niet dat je hem hierop aanspreekt. dank.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, hij is bewust onbanned?
Ja joh, waarom niet. LittleRabbit en JanCees moeten eeuwig wegblijven voor minimale vergrijpen maar HMF gaan weg ewoon voor een 20ste keer ontbannen.
GOED BELEID HOOR
Ron is als moderator nou eenmaal aanspreekpunt voor users.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ron heeft hier niks mee te maken derhalve wil ik niet dat je hem hierop aanspreekt. dank.
Het werkte ook niet doordat schoonpapa de hand niet voor de mond hield en zichtbaar herhaalde: 'ik kan die Van Persie ook niet uitstaan'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik mensen met de hand voor hun mond zie praten, moet ik altijd denken aan Mark van Bommel. Hebben meer mensen dit probleem?
goed plaatjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het werkte ook niet doordat schoonpapa de hand niet voor de mond hield en zichtbaar herhaalde: 'ik kan die Van Persie ook niet uitstaan'.
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het werkte ook niet doordat schoonpapa de hand niet voor de mond hield en zichtbaar herhaalde: 'ik kan die Van Persie ook niet uitstaan'.
Dit topic gaat nu over VH1quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zeiken jullie nou over gebande personen hier joh
IK BEN HET NU ZAT JAHN
DEZE TOPIC GAAT OVER MESSI EN NEYMAR
Ik moest zomaar even hieraan denken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Mourinho, die heeft dit geïntroduceerd
Wie is Jahn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zeiken jullie nou over gebande personen hier joh
IK BEN HET NU ZAT JAHN
DEZE TOPIC GAAT OVER MESSI EN NEYMAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |