Helaas nietquote:
Waar wedden we om van niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Real gaat sowieso 3 goals maken. Ik geef het op een briefje.
Extra tijd.quote:
Pogba kan trouwens 90 minuten mee doen. Iedereen is helemaal fit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg het door via Hafcfan. Ik wist alleen dat Pogba zijn rentree maakte en het 1-1 werd.
Let maar op, Real Madrid zal wel weer winnen en dan achtervolgt hij je er nog een paar dagen mee.quote:
Werkt die truc immer?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het door 'Smurfen' vervangt hoor je een 't' op het eind.
Ik sta er ook bij verliesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let maar op, Real Madrid zal wel weer winnen en dan achtervolgt hij je er nog een paar dagen mee.
Ja, altijd.quote:
Ah, de Juventus watcher.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg het door via Hafcfan. Ik wist alleen dat Pogba zijn rentree maakte en het 1-1 werd.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, altijd.
De smurfen hebben me al enorm vaak uit de brandt geholpen bij het vervoegen van werkwoorden.
Ah, dan zie ik niet in waarom Real Madrid met gemak door gaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pogba kan trouwens 90 minuten mee doen. Iedereen is helemaal fit.
Dat ziet alleen Davyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik niet in waarom Real Madrid met gemak door gaat.
Vroeg ik me altijd af: heb je liever seks met een hele, dikke lelijke vrouw van zeker 160 kilo of met Andrea Pirlo? Pistool op je hoofd. Je moet kiezen.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vroeg ik me altijd af: heb je liever seks met een hele, dikke lelijke vrouw van zeker 160 kilo of met Andrea Pirlo? Pistool op je hoofd. Je moet kiezen.
Met Pirlo natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vroeg ik me altijd af: heb je liever seks met een hele, dikke lelijke vrouw van zeker 160 kilo of met Andrea Pirlo? Pistool op je hoofd. Je moet kiezen.
lolwutquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na deze wedstrijd hoeft Barcelona nog maar ééntje te spelen voordat hun seizoen voorbij is.
Geen competitie meer, geen finale Copa del Rey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |