Dit is geen reclame voor dat massale publiek wat nu afstemt op VH1 Classicquote:
Keek vroeger (2007-2008) best vaak cliptv, maar goed toen had je nog 3voor12CENTRALquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VH1 Classic maakt morgen bekend een enorme piek in de kijkcijfers te hebben gehad tussen 21.30 en 21.45.
Anders volgen er bans?quote:
Het moet dan ook voor een select publiek liefhebbers blijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is geen reclame voor dat massale publiek wat nu afstemt op VH1 Classic
Nice. Dat had ik wel eens aanstaan. Niet vaak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keek vroeger (2007-2008) best vaak cliptv, maar goed toen had je nog 3voor12CENTRAL
Niet zo saltyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In een TBS kliniek zou hij best als baas gezien worden.
Indirecte banaan vraag?quote:
Eigenlijk moet er een topic komen speciaal voor VH1 Classic kijkers.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het moet dan ook voor een select publiek liefhebbers blijven.
In TV kan dat best denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een topic komen speciaal voor VH1 Classic kijkers.
Dit nummer heb ik al zeker 18 jaar niet meer gehoord denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OH STIJN, dit nummer ken jij
Kan niet anders
Sinds dit jaar mogen de finalisten van de CL niet uit hetzelfde land komen. De verliezende halve finalist met het minst slechte doelsaldo schuift dan door.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik al zeker 18 jaar niet meer gehoord denk ik.
En als het saldo gelijk is?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sinds dit jaar mogen de finalisten van de CL niet uit hetzelfde land komen. De verliezende halve finalist met het minst slechte doelsaldo schuift dan door.
Dag na de tweede halve finales penalty's tussen twee verliezersquote:
Dan kijken ze naar de beginletter van de clubnaam. Domme regel, maar zware lobby van AA Gent zit erachter.quote:
Jawel joh, gewoon zoeken op VH1 Classic Live streamquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dag na de tweede halve finales penalty's tussen twee verliezers
quote:
Volgens mij nemen jullie mij in het ootje..quote:
Maak jij eens een officieel VH1 Classic topicquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon zoeken op VH1 Classic Live stream
Gaat Barca of Real dan door naar de finale en waarom?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sinds dit jaar mogen de finalisten van de CL niet uit hetzelfde land komen. De verliezende halve finalist met het minst slechte doelsaldo schuift dan door.
Zoals het vuil onder je nagels in het gehakt?quote:
In TV danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak jij eens een officieel VH1 Classic topic.
Exact.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zoals het vuil onder je nagels in het gehakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |