Wauw, dat klinkt als iets uit Star Warsquote:
High fiven als er een quizje is afgerond?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof wij elkaar niet aanraken. :$
Ik heb ook een lijst gekregen met 50 eigenschappen ofzo voor inspiratiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Even onthouden voor mezelf. :$ Bij andere mensen lukt het gek genoeg wel altijd.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NohhhLIef van je.
Jij bent er ook een, en lekker ook nog eens
Ja klopt! maar probeer je minder te focussen om wat je niet hebt en beter te focussen op wat je wel hebt!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel een handjevol goede kwaliteiten hoor.
Maar ook een waslijst aan faaleigenschappen. Net als iedereen.
Johquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even een amen. Voor jullie allebei. Op alle fronten
Ow nouja zo komt het wel eens overquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof wij elkaar niet aanraken. :$
quote:
Met die marteldouche?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had vroeger een groene badkamer...
/random
Vorige week nog toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt
[..]
Hehehehe
Ik maakte caviageluiden
Ik geef gratis cursussenquote:
Nee, met een huge ass zwam aan het plafondquote:
In je broek misschien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag me nog eens opmetenIk zou zweren dat ik 1.70 ben
Try mequote:
Jij ligt wel voor op me...quote:
I know, ik gebruik die methode ook he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb ook een lijst gekregen met 50 eigenschappen ofzo voor inspiratie
[..]![]()
[..]
Ja klopt! maar probeer je minder te focussen om wat je niet hebt en beter te focussen op wat je wel hebt!
[..]
Joh! Hoevaak ik wel niet op mezelf klaag
[..]
Van voor mijn tijd denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, met een huge ass zwam aan het plafond
1,70 cm?quote:
Veel klefheid en kusjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja zo komt het wel eens over![]()
Maar ondertussen?
Rotterdamquote:
Wat wil je zou zeggen dan?quote:
Wat je wel hebt, heb je toch al.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja klopt! maar probeer je minder te focussen om wat je niet hebt en beter te focussen op wat je wel hebt!
Kan niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag me nog eens opmetenIk zou zweren dat ik 1.70 ben
Dat zie ik slechts als een klein detailquote:
Ik denk dat ik inderdaad wel meer meiden in bed heb gehad dan jij jaquote:
Twee jaar, op zijn minst.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zie ik slechts als een klein detail![]()
Hoelang duurt je master eigenlijk?
Loka zou vast een goede Jedi zijn. Nu is nog slechts een padawan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, dat klinkt als iets uit Star Wars
Never mindquote:
*ouch* dude...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad wel meer meiden in bed heb gehad dan jij ja
En wat gaat je master worden?quote:
Ja maar je bent wie je bent. Kun je beter jezelf zijn en trots zijn op wat je wel hebt / wat je wel bent ipv je te erg te focussen om dingen te veranderen wat heel veel moeite kost en je alleen maar ongelukkiger bent op de momenten dat je daarin faaltquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat je wel hebt, heb je toch al.
Wat je niet hebt kunt je verbeteren of proberen te verkrijgen.
Padawansquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Loka zou vast een goede Jedi zijn. Nu is nog slechts een padawan.
Maar jij hebt de juiste equipment, kan ik dan weer niet zeggenquote:
Ik weet het echt niet?quote:
Hosselmeisterquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad wel meer meiden in bed heb gehad dan jij ja
True. Heeft in deze wel meer potentie jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij hebt de juiste equipment, kan ik dan weer niet zeggen
Ik mag er niets meer over zeggen van jouquote:
Je kunt heel erg trots zijn op jezelf terwijl je in feite geen haar beter bent dan de rest, maar of het terecht is?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar je bent wie je bent. Kun je beter jezelf zijn en trots zijn op wat je wel hebt / wat je wel bent ipv je te erg te focussen om dingen te veranderen wat heel veel moeite kost en je alleen maar ongelukkiger bent op de momenten dat je daarin faalt
6 beers hit you hardquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef artelligence het volgende:
Ik kan wel slapen. Als je de 40 nadert voel je de pijntjes al.
En wat kan je daarmee?quote:
Duurt wat langer voordat ik een gleuf heb, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
True. Heeft in deze wel meer potentie ja
Nu nog even kijken hoe ik het vrouwenquotum kan halen. Op hoeveel staat dat?
Nee. Ik snap gewoon niet wat je punt was met je opmerkingquote:
Is geen beroepsopleiding natuurlijk.quote:
In Thailand fiksen ze dat zo voor jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Duurt wat langer voordat ik een gleuf heb, maar dan heb je ook wat
Bij mij, ik gok een stuk of 3. (Ik weet het, kei veel)
Bij Deltares bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is geen beroepsopleiding natuurlijk.
Maar je kunt ermee terecht in onderzoek of in exploratie-industrie bijvoorbeeld, als je geluk hebt en aan werk kunt komen uiteraard.
Om een betere gleufmeister te worden dan hostiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef -Engel- het volgende:
Waarvoor hebben we een vrouwenquotum nodig?
Kissing in a tree?quote:
{me=]vlucht naar Thailand boekt[/me]quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In Thailand fiksen ze dat zo voor je
Leugens
Ik vind dat een beetje vies. Over jezelf zeiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. Ik snap gewoon niet wat je punt was met je opmerking. Jij mag inderdaad niet op jezelf zeuren. Je mag van mij wel aangeven dat je nog te onzeker bent en dat je daaraan werkt, dat je dus minder wil gaan zeiken op jezelf
Jawel, jij komt gewoon aan de bak. Anders vervliegt mijn droom van huisvader zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is geen beroepsopleiding natuurlijk.
Maar je kunt ermee terecht in onderzoek of in exploratie-industrie bijvoorbeeld, als je geluk hebt en aan werk kunt komen uiteraard.
Whipped by the Dquote:
Denk ff goed na danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
{me=]vlucht naar Thailand boekt[/me]
Ja klopt, ik lieg, zou het niet precies weten eigenlijk
Wat een preuts mannetje ben je toch ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje vies. Over jezelf zeiken.
Ik vraag je niet op gelijk trots te zijn, maar meer gewoon gelukkig zijn met die dingen. Je kunt niet op elke gebied perfect zijn. Maar dat is niemand! De reden dat mensen gelukkig zijn is juist dat ze accepteren dat ze niet perfect zijn en dat ze ook niet perfect KUNNEN zijn en dat ze zichzelf nemen zoals ze zijn. Het is toch ook niet jezelf voorliegen als je je goede kwaliteiten benoemd? het is toch en goede kwaliteit? Waar is dat voorliegen? Je moet je gewoon minder druk maken om de dingen die je niet hebt! Ik vind de vergelijking met indoctineren raar! En wat is het probleem met gelukkiger zijn? Dat is niet wat je wil?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt heel erg trots zijn op jezelf terwijl je in feite geen haar beter bent dan de rest, maar of het terecht is?
Gelukkiger word je er wel van, maar het klinkt ongeveer net zo als jezelf voorliegen en indoctrineren als gelovig zijn.
Gelukkig heb ik nog een stuk of 15 vruchtbare jaren. Ergens in die periode komt het vast wel goed. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, jij komt gewoon aan de bak. Anders vervliegt mijn droom van huisvader zijn
Ja sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een preuts mannetje ben je toch ook.
quote:
Ik swaffel je er zonder pardon meequote:
*proestquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje vies. Over jezelf zeiken.
Laten we zeggen 12, voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk ff goed na dan
Of geef me anders gewoon een reeel aantal, zodat ik aan de bak kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |