1.81cm en 65 kg en nu?quote:
Jij hebt geen reden om in dat topic te komen toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik niet, of ik heb het verdrongen. Maar prima zo :$
Wat voor reden zou ik daarvoor moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt geen reden om in dat topic te komen toch?
Dan trek je je shirt toch uit voor ik je een knuffel geef? :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vies en naar zweet stinkend aankomen om in mijn armen te vallen waarna ik gelijk een ander shirt kan aantrekken.
En masturberen op hun bed, met je onderlichaam op het hoofdkussen van de man.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:55 schreef Fascination het volgende:
Hmm, de buren zijn weg en hebben een weegschaal in huis. Misschien maar eens op gaan staan. Na een uitgebreid toiletbezoek natuurlijk.
Even onthouden voor mezelf. :$ Bij andere mensen lukt het gek genoeg wel altijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Probeer je erop te focussen en begin bij jezelf! Ga eens in de spiegel staan en noem 3 dingen die je mooi vind aan jezelf. Probeer ook eens 3 kwaliteiten op te schrijven van jezelf die goed zijn. Probeer elke dag 3 dingen op te schrijven die je die dag goed hebt gedaan.
Probeer het daarna bij je zusje.
Uiteindelijk ga je er minder moeite voor hoeven doen.
Nohhhquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooi mens
Fijn mens
Hosti is een mooi mens
Ik vind mijn bovenbenen wel echt lelijk. Maar dat vond ik ook toen ik slanker was.quote:
Oh, ik heb wel een handjevol goede kwaliteiten hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Probeer je erop te focussen en begin bij jezelf! Ga eens in de spiegel staan en noem 3 dingen die je mooi vind aan jezelf. Probeer ook eens 3 kwaliteiten op te schrijven van jezelf die goed zijn. Probeer elke dag 3 dingen op te schrijven die je die dag goed hebt gedaan.
Ik dacht dat Art altijd iets van 1.80 lang was, minstensquote:
Gadver, ze zijn in de zestig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En masturberen op hun bed, met je onderlichaam op het hoofdkussen van de man.
Goede tip! Al werkt t niet altijdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht dat Art altijd iets van 1.80 lang was, minstens
Even een amen. Voor jullie allebei. Op alle frontenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NohhhLIef van je.
Jij bent er ook een, en lekker ook nog eens
Is art zo klein ja?quote:
Apart inderdaad zijn maat klopt niet bij het beeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slaapkamer doorzoeken naar seksspeeltjes, zeg ik.quote:
Wut, Hoe kan je over al die lengtegrapjes heen gelezen hebben?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben 1.92, daar kijk ik standaard overheen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wut, Hoe kan je over al die lengtegrapjes heen gelezen hebben?
Ze vielen niet op.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wut, Hoe kan je over al die lengtegrapjes heen gelezen hebben?
Godver, Lokjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik oud ben heb ik waarschijnlijk ook wel een verzameling vibrators, omdat ik het niet meer zelf kan met die artritis in mijn vingers.
Tegen die tijd hebben ze daar vast wel iets voor gevonden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik oud ben heb ik waarschijnlijk ook wel een verzameling vibrators, omdat ik het niet meer zelf kan met die artritis in mijn vingers.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben 1.92, daar kijk ik standaard overheen.
Hehehequote:
Jij mag er anders ook wezen, queenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even een amen. Voor jullie allebei. Op alle fronten
You probably think this slowchat is about you.quote:
Wees maar niet bang Art, ik zal je heus wel zien staan zaterdag, kleine broeder van mequote:
quote:Op [url=htt[quote]
[b]Op dinsdag 12 mei 2015 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
p://forum.fok.nl/topic/2220382/7/25#152535546]dinsdag 12 mei 2015 20:02[/url] schreef tijnbrein het volgende:[/b]quote:
Dat is waar de parkinson weer helpt toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
VEINYquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You probably think this slowchat is about you.
Parkinsonquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is waar de parkinson weer helpt toch?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij mag er anders ook wezen, queen![]()
Jahaaa... Te flauw, realiseerde ik mij pas nadat ik gepost had. Excuses.quote:
Gewoon alzheimer dan vergeet je het gewoonquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Awesome!quote:
Ik zie haar wel zo'n grote machine bouwen waar ze slechts onder hoeft te gaan liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Imma go Dark Willow on yo assquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jahaaa... Te flauw, realiseerde ik mij pas nadat ik gepost had. Excuses.
Try me.quote:
Moet je eerst langs mijquote:
Maar ik wil jou helemaal niet flayenquote:
Een paar verschillende programma's erin, klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie haar wel zo'n grote machine bouwen waar ze slechts onder hoeft te gaan liggen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie haar wel zo'n grote machine bouwen waar ze slechts onder hoeft te gaan liggen.
Wie zegt dat ik langs je heen wil. Blijf wel liggen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |