Fiets je nog wel naar school?quote:
Bij jouw lengte mag je wel wat meer dan mij wegen hoor.quote:
Soms.quote:
Ik vind het echt te gênant voor woorden, maar wie ben ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay ik ben echt 1m69Heb het drie keer nagemeten. Ben wel blij met mijn lengte.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]!
[..]
Ik deed letterlijk de negerin van mijn negerinnengifjes na![]()
Also;NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind heel veel mensen mooi. Van binnen EN van buiten. Zijn er mensen voor wie je bijvoorbeeld respect hebt omdat ze ergens een hart voor hebben of omdat ze heel behulpzaam zijn ofzo? Die mensen zou ik mooi noemenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Ik heb nog nooit iemand mooi genoemd.
Ik heb heel veel mooie en fijne mensen in mijn omgeving. Ookal eer ik ze niet vaak genoeg
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
Dan valt het nog mee, zogezegd. Ik ben zelf 1.92 lang en weeg tegen de 100.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Het verbaast sommige mensen ook als ik het zeg. Het zit namelijk wel redelijk goed verdeeld over mijn lichaam. Gelukkig. Anders had ik een enorme pens gehad met spillebeentjes eronder.
Dat wel, maar ik wil weer terug naar de 80-85 kilo. Plus, mijn buik is gewoon echt te dik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij jouw lengte mag je wel wat meer dan mij wegen hoor.
Bij haar is het denk ik vooral onzekerheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Herkenbaar welLastig. Waarom hou jij je er zoveel mee bezig? Is het onzekerheid? Want dan zou je bijvoorbeeld daaraan kunnen werken (onderliggende probleem) en daar met je zusje over praten.
Die shit moet ik live zienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar eens gaan kijken of ie mij nog past. En jarretels gaan zoeken
Nou ja, als je dat fietsen consequent doet, zal dat wel wat kilo's schelen. Ik viel er wel van af iig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms.Maar ik had mijn fiets op school laten staan omdat het een keer slecht weer was. Maar ik heb hem weer terug. Vandaag nog 10 km gedaan en een uur gewandeld. :$
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het echt te gênant voor woorden, maar wie ben ik.Zo'n net niet-ertje ben je.
Herkenbaar wel, al noem ik ze dan niet mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind heel veel mensen mooi. Van binnen EN van buiten. Zijn er mensen voor wie je bijvoorbeeld respect hebt omdat ze ergens een hart voor hebben of omdat ze heel behulpzaam zijn ofzo? Die mensen zou ik mooi noemen
Ik heb heel veel mooie en fijne mensen in mijn omgeving. Ookal eer ik ze niet vaak genoeg
Heb je die pens van mij gezien?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:41 schreef Fera het volgende:
Voel me nu wel dik vergeleken met iedereen hier. :$
Wink wink nudge nudge :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die shit moet ik live zien![]()
Hormoontherapie gaat regelen
Maar heel weinig, ik heb altijd vooral commentaar op iedereen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice
[..]
Ik vind heel veel mensen mooi. Van binnen EN van buiten. Zijn er mensen voor wie je bijvoorbeeld respect hebt omdat ze ergens een hart voor hebben of omdat ze heel behulpzaam zijn ofzo? Die mensen zou ik mooi noemen
Iedereen die in KPD kan toch? En alle vrouwen hier ook al.quote:
Mooi, lief, fijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, al noem ik ze dan niet mooiMeer 'goed' zeg maar.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay ik ben echt 1m69Heb het drie keer nagemeten. Ben wel blij met mijn lengte.
quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die in KPD kan toch? En alle vrouwen hier ook al.
Zal iets zuiderlijks zijn danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooi, lief, fijn. Goed is een woord wat ik zelf minder zou gebruiken.
Dat is een groot verschil hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee, zogezegd. Ik ben zelf 1.92 lang en weeg tegen de 100.
Owjaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
School houdt alleen bijna op. En veel vrije dagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat fietsen consequent doet, zal dat wel wat kilo's schelen. Ik viel er wel van af iig.
Misschien moet je dan over het algemeen is wat meer naar de goede kant van de mens kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar heel weinig, ik heb altijd vooral commentaar op iedereen.
Van binnen dan, dat uit ik natuurlijk niet tegen ze, dan zou iedereen een hekel aan me krijgen.
Wel eens, ja. Maar ik weet zeker dat ik dikker ben. En dat is niet om zielig te doen of zo.quote:
Tja het is goed verdeeld dan hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel eens, ja. Maar ik weet zeker dat ik dikker ben. En dat is niet om zielig te doen of zo.
Ik niet, of ik heb het verdrongen. Maar prima zo :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je het me op zijn Brabants hoort zeggen snap je het misschien welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:53 schreef Dqod het volgende:
Goed is sws een nare term. Wat is goed en waarom zou een ander bepalen bij mij wat "goed" is en wat niet.
There's a yin to every yang :$
Manletquote:
Mooi gezegdequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:53 schreef Dqod het volgende:
Goed is sws een nare term. Wat is goed en waarom zou een ander bepalen bij mij wat "goed" is en wat niet.
There's a yin to every yang :$
Smartiequote:
Mooi mensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal iets zuiderlijks zijn dan
"Da's een goeie mens ja!"
Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien moet je dan over het algemeen is wat meer naar de goede kant van de mens kijken![]()
Ik heb vrij weinig commentaar op mijn medemens. Eigenlijk meer op mezelf. Leef en laat leven. Iedereen is anders en lekker in zijn waarde laten ditdat
Veel kont en dij.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:55 schreef Fascination het volgende:
Hmm, de buren zijn weg en hebben een weegschaal in huis. Misschien maar eens op gaan staan. Na een uitgebreid toiletbezoek natuurlijk.
Voor de helft dij.quote:
Maar goed, daar ga ik iets aan doen. Roep ik al eeuwen, maar goed.quote:
Lekker vies en naar zweet stinkend aankomen om in mijn armen te vallen waarna ik gelijk een ander shirt kan aantrekken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Over fietsen gesproken, nu het mooi weer is kan ik misschien binnenkort eens naar Kaneel gaan fietsen.
Probeer je erop te focussen en begin bij jezelf! Ga eens in de spiegel staan en noem 3 dingen die je mooi vind aan jezelf. Probeer ook eens 3 kwaliteiten op te schrijven van jezelf die goed zijn. Probeer elke dag 3 dingen op te schrijven die je die dag goed hebt gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Maar ik zie die positieve kanten aan zo'n beetje alles gewoon niet enorm snel. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |