Nee. Ik snap gewoon niet wat je punt was met je opmerkingquote:
Is geen beroepsopleiding natuurlijk.quote:
In Thailand fiksen ze dat zo voor jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Duurt wat langer voordat ik een gleuf heb, maar dan heb je ook wat
Bij mij, ik gok een stuk of 3. (Ik weet het, kei veel)
Bij Deltares bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is geen beroepsopleiding natuurlijk.
Maar je kunt ermee terecht in onderzoek of in exploratie-industrie bijvoorbeeld, als je geluk hebt en aan werk kunt komen uiteraard.
Om een betere gleufmeister te worden dan hostiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef -Engel- het volgende:
Waarvoor hebben we een vrouwenquotum nodig?
Kissing in a tree?quote:
{me=]vlucht naar Thailand boekt[/me]quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In Thailand fiksen ze dat zo voor je
Leugens
Ik vind dat een beetje vies. Over jezelf zeiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. Ik snap gewoon niet wat je punt was met je opmerking. Jij mag inderdaad niet op jezelf zeuren. Je mag van mij wel aangeven dat je nog te onzeker bent en dat je daaraan werkt, dat je dus minder wil gaan zeiken op jezelf
Jawel, jij komt gewoon aan de bak. Anders vervliegt mijn droom van huisvader zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is geen beroepsopleiding natuurlijk.
Maar je kunt ermee terecht in onderzoek of in exploratie-industrie bijvoorbeeld, als je geluk hebt en aan werk kunt komen uiteraard.
Whipped by the Dquote:
Denk ff goed na danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
{me=]vlucht naar Thailand boekt[/me]
Ja klopt, ik lieg, zou het niet precies weten eigenlijk
Wat een preuts mannetje ben je toch ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje vies. Over jezelf zeiken.
Ik vraag je niet op gelijk trots te zijn, maar meer gewoon gelukkig zijn met die dingen. Je kunt niet op elke gebied perfect zijn. Maar dat is niemand! De reden dat mensen gelukkig zijn is juist dat ze accepteren dat ze niet perfect zijn en dat ze ook niet perfect KUNNEN zijn en dat ze zichzelf nemen zoals ze zijn. Het is toch ook niet jezelf voorliegen als je je goede kwaliteiten benoemd? het is toch en goede kwaliteit? Waar is dat voorliegen? Je moet je gewoon minder druk maken om de dingen die je niet hebt! Ik vind de vergelijking met indoctineren raar! En wat is het probleem met gelukkiger zijn? Dat is niet wat je wil?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt heel erg trots zijn op jezelf terwijl je in feite geen haar beter bent dan de rest, maar of het terecht is?
Gelukkiger word je er wel van, maar het klinkt ongeveer net zo als jezelf voorliegen en indoctrineren als gelovig zijn.
Gelukkig heb ik nog een stuk of 15 vruchtbare jaren. Ergens in die periode komt het vast wel goed. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, jij komt gewoon aan de bak. Anders vervliegt mijn droom van huisvader zijn
Ja sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een preuts mannetje ben je toch ook.
quote:
Ik swaffel je er zonder pardon meequote:
*proestquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje vies. Over jezelf zeiken.
Laten we zeggen 12, voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk ff goed na dan
Of geef me anders gewoon een reeel aantal, zodat ik aan de bak kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |