Dat zie ik slechts als een klein detailquote:
Ik denk dat ik inderdaad wel meer meiden in bed heb gehad dan jij jaquote:
Twee jaar, op zijn minst.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zie ik slechts als een klein detail![]()
Hoelang duurt je master eigenlijk?
Loka zou vast een goede Jedi zijn. Nu is nog slechts een padawan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, dat klinkt als iets uit Star Wars
Never mindquote:
*ouch* dude...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad wel meer meiden in bed heb gehad dan jij ja
En wat gaat je master worden?quote:
Ja maar je bent wie je bent. Kun je beter jezelf zijn en trots zijn op wat je wel hebt / wat je wel bent ipv je te erg te focussen om dingen te veranderen wat heel veel moeite kost en je alleen maar ongelukkiger bent op de momenten dat je daarin faaltquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat je wel hebt, heb je toch al.
Wat je niet hebt kunt je verbeteren of proberen te verkrijgen.
Padawansquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Loka zou vast een goede Jedi zijn. Nu is nog slechts een padawan.
Maar jij hebt de juiste equipment, kan ik dan weer niet zeggenquote:
Ik weet het echt niet?quote:
Hosselmeisterquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad wel meer meiden in bed heb gehad dan jij ja
True. Heeft in deze wel meer potentie jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij hebt de juiste equipment, kan ik dan weer niet zeggen
Ik mag er niets meer over zeggen van jouquote:
Je kunt heel erg trots zijn op jezelf terwijl je in feite geen haar beter bent dan de rest, maar of het terecht is?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar je bent wie je bent. Kun je beter jezelf zijn en trots zijn op wat je wel hebt / wat je wel bent ipv je te erg te focussen om dingen te veranderen wat heel veel moeite kost en je alleen maar ongelukkiger bent op de momenten dat je daarin faalt
6 beers hit you hardquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef artelligence het volgende:
Ik kan wel slapen. Als je de 40 nadert voel je de pijntjes al.
En wat kan je daarmee?quote:
Duurt wat langer voordat ik een gleuf heb, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
True. Heeft in deze wel meer potentie ja
Nu nog even kijken hoe ik het vrouwenquotum kan halen. Op hoeveel staat dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |