Wauw, dat klinkt als iets uit Star Warsquote:
High fiven als er een quizje is afgerond?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof wij elkaar niet aanraken. :$
Ik heb ook een lijst gekregen met 50 eigenschappen ofzo voor inspiratiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Even onthouden voor mezelf. :$ Bij andere mensen lukt het gek genoeg wel altijd.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NohhhLIef van je.
Jij bent er ook een, en lekker ook nog eens
Ja klopt! maar probeer je minder te focussen om wat je niet hebt en beter te focussen op wat je wel hebt!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel een handjevol goede kwaliteiten hoor.
Maar ook een waslijst aan faaleigenschappen. Net als iedereen.
Johquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even een amen. Voor jullie allebei. Op alle fronten
Ow nouja zo komt het wel eens overquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof wij elkaar niet aanraken. :$
quote:
Met die marteldouche?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had vroeger een groene badkamer...
/random
Vorige week nog toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt
[..]
Hehehehe
Ik maakte caviageluiden
Ik geef gratis cursussenquote:
Nee, met een huge ass zwam aan het plafondquote:
In je broek misschien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag me nog eens opmetenIk zou zweren dat ik 1.70 ben
Try mequote:
Jij ligt wel voor op me...quote:
I know, ik gebruik die methode ook he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb ook een lijst gekregen met 50 eigenschappen ofzo voor inspiratie
[..]![]()
[..]
Ja klopt! maar probeer je minder te focussen om wat je niet hebt en beter te focussen op wat je wel hebt!
[..]
Joh! Hoevaak ik wel niet op mezelf klaag
[..]
Van voor mijn tijd denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, met een huge ass zwam aan het plafond
1,70 cm?quote:
Veel klefheid en kusjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja zo komt het wel eens over![]()
Maar ondertussen?
Rotterdamquote:
Wat wil je zou zeggen dan?quote:
Wat je wel hebt, heb je toch al.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja klopt! maar probeer je minder te focussen om wat je niet hebt en beter te focussen op wat je wel hebt!
Kan niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag me nog eens opmetenIk zou zweren dat ik 1.70 ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |