Eerst sex, dan etenquote:
Rival heeft een date?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Bij De buurman in Zaandam. Nieuw voor mij
Andersom gaat niet echt nee.quote:
Gewoon afwisselenquote:
Dat heb je alleen als je al de hele dag bezig bent met sex lokje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Andersom gaat niet echt nee.
Dan zit je in je afterdinnerdip tijdens de seks, en zak je ergens halverwege neer omdat je er geen zin meer in hebt.
Geen zin meer??quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Andersom gaat niet echt nee.
Dan zit je in je afterdinnerdip tijdens de seks, en zak je ergens halverwege neer omdat je er geen zin meer in hebt.
Het komt echt voor hoor, dat mensen op bepaalde momenten geen zin hebben in seksquote:
Hoezo? Ik heb gewoon hele zware afterdinnerdips. Kan niets meer dan. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb je alleen als je al de hele dag bezig bent met sex lokje.
Is die zo slecht, ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb het erg regelmatig meegemaakt, dat ik halverwege dacht, laat ook maar.
Dat heb ik gelukkig maar twee keer gehad, en met beide was het daarna ook afgelopen. Waardoor had je die gedachte?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En aan wie lag dat?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig maar twee keer gehad, en met beide was het daarna ook afgelopen. Waardoor had je die gedachte?
Gewoon, omdat ik geen zin meer had. Voelde me moe, of dacht aan iets anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig maar twee keer gehad, en met beide was het daarna ook afgelopen. Waardoor had je die gedachte?
Nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik geen zin meer had. Voelde me moe, of dacht aan iets anders.
Wat is er zo erg aan dan?
Zonder egocentrisch over te willen komen, in beide gevallen aan haar. Maar ik moet toegeven, ik ben ook een lastige persoon op dat gebiedquote:
Niet zo vreemd op zich. Het is niet erg, maar ik voel me wel opgelaten om zoiets af te kappen als je bezig bent, dat voelt toch wat lullig aan zeg maar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook een gemene, lullige feeks diep van binnen, dat kon me nooit zoveel schelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Zonder egocentrisch over te willen komen, in beide gevallen aan haar. Maar ik moet toegeven, ik ben ook een lastige persoon op dat gebied
[..]
Niet zo vreemd op zich. Het is niet erg, maar ik voel me wel opgelaten om zoiets af te kappen als je bezig bent, dat voelt toch wat lullig aan zeg maar.
Als je nog maar net een relatie hebt zou het een slecht teken zijn. Maar anders denk ik dat iedereen het wel eens heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, was wel al na een aantal jaren relatie hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je nog maar net een relatie hebt zou het een slecht teken zijn. Maar anders denk ik dat iedereen het wel eens heeft.
Jij wil t over eten hebben? Wat ga je eten?quote:
Mwah, zoals gezegd (en wat Myr zegt), zo vreemd is t niet als t eens gebeurd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook een gemene, lullige feeks diep van binnen, dat kon me nooit zoveel schelen.
Als je erom kunt lachen, prima tochquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je nog maar net een relatie hebt zou het een slecht teken zijn. Maar anders denk ik dat iedereen het wel eens heeft.
Echt? Nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan het me bij jou ook niet echt voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:39 schreef -Engel- het volgende:
Gewoon je to do lijstje maken dan
(serieus..... als ik geen zin heb dan is er gewoon iets niet zo goed...)
Subtiele slutshaming.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn libido lijkt dan ook over het algemeen wat brozer te zijn dan het jouwe. :$
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan het me bij jou ook niet echt voorstellen![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn libido lijkt dan ook over het algemeen wat brozer te zijn dan het jouwe. :$
Jaren terug had je dat imago niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is na mijn 19e een stille dood gestorven, dat nymfomanisme van mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaren terug had je dat imago niet.
Shots firedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:
Ik zag je post ook jaquote:
Hoeist met u?quote:
Extreem sletterig, slet meldt zich hierquote:
*proest*quote:
Was, nu inmiddels wel?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond het in het begin allemaal reuzespannend.
Toen kwam ik erachter dat ik helemaal niet zo goed was in bed.
Je hoeft alleen maar te liggen tochquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
ik heb mijn armen en schouders met moederdag verbrand.... tot gister was ik rood ende wit.... nu ben ik op sommige plekken richting bruin, maar op sommige plekken nog steeds verblindend witquote:
Mooi patroonquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb mijn armen en schouders met moederdag verbrand.... tot gister was ik rood ende wit.... nu ben ik op sommige plekken richting bruin, maar op sommige plekken nog steeds verblindend wit
Zo, overstappen.quote:
Dus toen vond je het niet zo leuk meer?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
Kramp van het liggen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan lig je daar en schieten de krampen er ineens in en dat soort dingen.
In de spagaat denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kramp van het liggen?
Hoe lig jij er bij tijdens de seks dan?
Als er weinig tot niets te klagen valt. Maar dat verschilt altijd per persoon, want de een vind weer wat anders lekkerder dan de ander.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
Wat is "goed" in bed zijn dan eigenlijk?
Ligt toch ook aan of het klinkt tussen jouw en je partner?
Niet alleen vrouwen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
En ik denk dat elke jonge vrouw zich daar druk om maakt hoor
Inderdaad. Als het klikt en je er plezier in hebt (aka niet stijfjes/initiatiefloos bij ligt), zal het nooit zo slecht zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
Precies. Maar ben je dan goed als je niets te klagen hebt over jezelf of de ander?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er weinig tot niets te klagen valt. Maar dat verschilt altijd per persoon, want de een vind weer wat anders lekkerder dan de ander.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het klikt en je er plezier in hebt (aka niet stijfjes/initiatiefloos bij ligt), zal het nooit zo slecht zijn.
Zeesterrenquote:
Wat is t geworden?quote:
Als de ander niets over jou te klagen heeft, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies. Maar ben je dan goed als je niets te klagen hebt over jezelf of de ander?
[..]
Het is niet druk maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus toen vond je het niet zo leuk meer?
In het begin maakte ik me daar ook pijnlijk veel druk om.
Blijkbaar doe ik iets verkeerd ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kramp van het liggen?
Hoe lig jij er bij tijdens de seks dan?
Maar voor seks is in tegenstelling tot wiskunde geen universele regel wanneer je er goed in bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet druk maken.
Het is gewoon een realisatie en acceptatie daarvan. Je gaat toch ook niet eeuwig enthousiast blijven over wiskunde als je er geen hol van kan.
Een mix van Cali en HW hun ideeënquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Zeesterren![]()
Zeesterren![]()
Zeesterren
[..]
Wat is t geworden?
Ja maar.... Daar zitten ook weer 100 dimensies aanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de ander niets over jou te klagen heeft, toch?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een mix van Cali en HW hun ideeën![]()
Wraps, met gegrilde kipfiletstukjes, gegrilde paprika, cheddar. Die wraps heb ik dan ook weer op de grill gedaan
Ik vind mijn scharrel ontzettend goed in bed, ik denk misschien wel de beste die ik heb gehad. Omdat hij precies weet wat ik lekker vind en hoe hij daarmee om moet gaan en zo. Het sluit gewoon goed aan. Ik heb geen idee of hij mij goed vind in bed, maar ik hem welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar.... Daar zitten ook weer 100 dimensies aan
Lastig...
Onmogelijk dus om "goed in bed te zijn" want alles is relatief en subjectief
Je rechterhand is het vast met je eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:52 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind mezelf bijvoorbeeld een seksgod, maar dat vinden de vrouwen vast minder.
Engel de zebraquote:
Ons contact is een beetje verwaterd eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je rechterhand is het vast met je eens.
Niet alleen vrouwen denk ik. Als man is t ook maar de vraag of je het goede doet. Al heb ik daar gek genoeg nooit aan getwijfeldquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
Waarom? Je ziet het toch direct of de man op prijs stelt wat je doet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus toen vond je het niet zo leuk meer?
In het begin maakte ik me daar ook pijnlijk veel druk om.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ons contact is een beetje verwaterd eigenlijk
Ga je vreemd met linksquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ons contact is een beetje verwaterd eigenlijk
Hij is dus goed voor jou. Misschien niet goed voor mijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind mijn scharrel ontzettend goed in bed, ik denk misschien wel de beste die ik heb gehad. Omdat hij precies weet wat ik lekker vind en hoe hij daarmee om moet gaan en zo. Het sluit gewoon goed aan. Ik heb geen idee of hij mij goed vind in bed, maar ik hem wel
Daarom zeg ik toch ook 'ik vind hem ..'quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is dus goed voor jou. Misschien niet goed voor mij
Mijn scharrel van vorig jaar was ook een god in mijn bed, maar zijn ex vond dan weer van niet enz...
Voor wiskunde is die regel wanneer je goed bent er ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar voor seks is in tegenstelling tot wiskunde geen universele regel wanneer je er goed in bent.
Dat dus, mijn laatste twee bedpartners vonden van zichzelf ook dat ze enorm goed waren, daar denk ik helaas anders over.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn scharrel van vorig jaar was ook een god in mijn bed, maar zijn ex vond dan weer van niet enz...
Naja beter dan Engel de vuurtoren... al moet ik zeggen dat ik rood haar bij mannen soms best sexy vindquote:
Zolang ze er niet als een zak aardappelen bij ligt en een beetje initiatief neemt ben ik al tevreden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Het goede doen is ook weer bij elke vrouw andersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen denk ik. Als man is t ook maar de vraag of je het goede doet. Al heb ik daar gek genoeg nooit aan getwijfeld
Ik ben benieuwd naar een antwoord op de eerste vraag overigens
[..]
Waarom? Je ziet het toch direct of de man op prijs stelt wat je doet?
Ik blijf lekker zwartquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naja beter dan Engel de vuurtoren... al moet ik zeggen dat ik rood haar bij mannen soms best sexy vind
Nee dat ben ik gewoon niet met je eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor wiskunde is die regel wanneer je goed bent er ook niet.
Het is echter bij allebei vrij duidelijk wanneer je er slecht in bent.
Daarom zeg ik toch ook dat het subjectief en relatief is....quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook 'ik vind hem ..'
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, mijn laatste twee bedpartners vonden van zichzelf ook dat ze enorm goed waren, daar denk ik helaas anders over.
Je maakt mij niet wijs dat je met oefening niet redelijk tot goed in seks kunt worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet druk maken.
Het is gewoon een realisatie en acceptatie daarvan. Je gaat toch ook niet eeuwig enthousiast blijven over wiskunde als je er geen hol van kan.
Exact! Ieder persoon is anders wat dat betreft. Alhoewel het verschil tussen mannen en vrouwen qua 'zichtbaarheid en resultaat' natuurlijk wel duidelijk merkbaar is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Het goede doen is ook weer bij elke vrouw andersdus ja.
Leg uit want ik niet snappequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:57 schreef yats het volgende:
[..]
Exact! Ieder persoon is anders wat dat betreft. Alhoewel het verschil tussen mannen en vrouwen qua 'zichtbaarheid en resultaat' natuurlijk wel duidelijk merkbaar is.
Sorry, het is echt zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook dat het subjectief en relatief is....
[..]!
De mannelijke staat van opwinding en het orgasme uit zich iets duidelijker dan het vrouwelijke...Ietsjes maarquote:
En als je dat niet merkt ga je je dus zorgen maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:54 schreef yats het volgende:
Waarom? Je ziet het toch direct of de man op prijs stelt wat je doet?
Je zegt 2 post daarboven dat je ook nooit aan je eigen kunnen twijfelt. Misschien vonden ze jou ook wel ruk....quote:
Een orgasme hoeft nog niet te betekenen dat de seks in zijn geheel goed was.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Het mannelijke orgasme uit zich iets duidelijker dan het vrouwelijke...Ietsjes maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |