Als je erom kunt lachen, prima tochquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je nog maar net een relatie hebt zou het een slecht teken zijn. Maar anders denk ik dat iedereen het wel eens heeft.
Echt? Nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb het erg regelmatig meegemaakt, dat ik halverwege dacht, laat ook maar.
Kan het me bij jou ook niet echt voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:39 schreef -Engel- het volgende:
Gewoon je to do lijstje maken dan
(serieus..... als ik geen zin heb dan is er gewoon iets niet zo goed...)
Subtiele slutshaming.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn libido lijkt dan ook over het algemeen wat brozer te zijn dan het jouwe. :$
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan het me bij jou ook niet echt voorstellen![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn libido lijkt dan ook over het algemeen wat brozer te zijn dan het jouwe. :$
Jaren terug had je dat imago niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is na mijn 19e een stille dood gestorven, dat nymfomanisme van mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaren terug had je dat imago niet.
Shots firedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:
Ik zag je post ook jaquote:
Hoeist met u?quote:
Extreem sletterig, slet meldt zich hierquote:
*proest*quote:
Was, nu inmiddels wel?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond het in het begin allemaal reuzespannend.
Toen kwam ik erachter dat ik helemaal niet zo goed was in bed.
Je hoeft alleen maar te liggen tochquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond het in het begin allemaal reuzespannend.
Toen kwam ik erachter dat ik helemaal niet zo goed was in bed.
ik heb mijn armen en schouders met moederdag verbrand.... tot gister was ik rood ende wit.... nu ben ik op sommige plekken richting bruin, maar op sommige plekken nog steeds verblindend witquote:
Mooi patroonquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb mijn armen en schouders met moederdag verbrand.... tot gister was ik rood ende wit.... nu ben ik op sommige plekken richting bruin, maar op sommige plekken nog steeds verblindend wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |