Hoeist met u?quote:
Extreem sletterig, slet meldt zich hierquote:
*proest*quote:
Was, nu inmiddels wel?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond het in het begin allemaal reuzespannend.
Toen kwam ik erachter dat ik helemaal niet zo goed was in bed.
Je hoeft alleen maar te liggen tochquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
ik heb mijn armen en schouders met moederdag verbrand.... tot gister was ik rood ende wit.... nu ben ik op sommige plekken richting bruin, maar op sommige plekken nog steeds verblindend witquote:
Mooi patroonquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb mijn armen en schouders met moederdag verbrand.... tot gister was ik rood ende wit.... nu ben ik op sommige plekken richting bruin, maar op sommige plekken nog steeds verblindend wit
Zo, overstappen.quote:
Dus toen vond je het niet zo leuk meer?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
Kramp van het liggen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan lig je daar en schieten de krampen er ineens in en dat soort dingen.
In de spagaat denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kramp van het liggen?
Hoe lig jij er bij tijdens de seks dan?
Als er weinig tot niets te klagen valt. Maar dat verschilt altijd per persoon, want de een vind weer wat anders lekkerder dan de ander.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
Wat is "goed" in bed zijn dan eigenlijk?
Ligt toch ook aan of het klinkt tussen jouw en je partner?
Niet alleen vrouwen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
En ik denk dat elke jonge vrouw zich daar druk om maakt hoor
Inderdaad. Als het klikt en je er plezier in hebt (aka niet stijfjes/initiatiefloos bij ligt), zal het nooit zo slecht zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
En ik denk dat elke jonge vrouw zich daar druk om maakt hoor
Precies. Maar ben je dan goed als je niets te klagen hebt over jezelf of de ander?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er weinig tot niets te klagen valt. Maar dat verschilt altijd per persoon, want de een vind weer wat anders lekkerder dan de ander.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het klikt en je er plezier in hebt (aka niet stijfjes/initiatiefloos bij ligt), zal het nooit zo slecht zijn.
Zeesterrenquote:
Wat is t geworden?quote:
Als de ander niets over jou te klagen heeft, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies. Maar ben je dan goed als je niets te klagen hebt over jezelf of de ander?
[..]
Het is niet druk maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus toen vond je het niet zo leuk meer?
In het begin maakte ik me daar ook pijnlijk veel druk om.
Blijkbaar doe ik iets verkeerd ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kramp van het liggen?
Hoe lig jij er bij tijdens de seks dan?
Maar voor seks is in tegenstelling tot wiskunde geen universele regel wanneer je er goed in bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet druk maken.
Het is gewoon een realisatie en acceptatie daarvan. Je gaat toch ook niet eeuwig enthousiast blijven over wiskunde als je er geen hol van kan.
Een mix van Cali en HW hun ideeënquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Zeesterren![]()
Zeesterren![]()
Zeesterren
[..]
Wat is t geworden?
Ja maar.... Daar zitten ook weer 100 dimensies aanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de ander niets over jou te klagen heeft, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |