Eerst sex, dan etenquote:
Rival heeft een date?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Bij De buurman in Zaandam. Nieuw voor mij
Andersom gaat niet echt nee.quote:
Gewoon afwisselenquote:
Dat heb je alleen als je al de hele dag bezig bent met sex lokje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Andersom gaat niet echt nee.
Dan zit je in je afterdinnerdip tijdens de seks, en zak je ergens halverwege neer omdat je er geen zin meer in hebt.
Geen zin meer??quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Andersom gaat niet echt nee.
Dan zit je in je afterdinnerdip tijdens de seks, en zak je ergens halverwege neer omdat je er geen zin meer in hebt.
Het komt echt voor hoor, dat mensen op bepaalde momenten geen zin hebben in seksquote:
Hoezo? Ik heb gewoon hele zware afterdinnerdips. Kan niets meer dan. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb je alleen als je al de hele dag bezig bent met sex lokje.
Is die zo slecht, ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb het erg regelmatig meegemaakt, dat ik halverwege dacht, laat ook maar.
Dat heb ik gelukkig maar twee keer gehad, en met beide was het daarna ook afgelopen. Waardoor had je die gedachte?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb het erg regelmatig meegemaakt, dat ik halverwege dacht, laat ook maar.
En aan wie lag dat?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig maar twee keer gehad, en met beide was het daarna ook afgelopen. Waardoor had je die gedachte?
Gewoon, omdat ik geen zin meer had. Voelde me moe, of dacht aan iets anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig maar twee keer gehad, en met beide was het daarna ook afgelopen. Waardoor had je die gedachte?
Nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik geen zin meer had. Voelde me moe, of dacht aan iets anders.
Wat is er zo erg aan dan?
Zonder egocentrisch over te willen komen, in beide gevallen aan haar. Maar ik moet toegeven, ik ben ook een lastige persoon op dat gebiedquote:
Niet zo vreemd op zich. Het is niet erg, maar ik voel me wel opgelaten om zoiets af te kappen als je bezig bent, dat voelt toch wat lullig aan zeg maar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook een gemene, lullige feeks diep van binnen, dat kon me nooit zoveel schelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Zonder egocentrisch over te willen komen, in beide gevallen aan haar. Maar ik moet toegeven, ik ben ook een lastige persoon op dat gebied
[..]
Niet zo vreemd op zich. Het is niet erg, maar ik voel me wel opgelaten om zoiets af te kappen als je bezig bent, dat voelt toch wat lullig aan zeg maar.
Als je nog maar net een relatie hebt zou het een slecht teken zijn. Maar anders denk ik dat iedereen het wel eens heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, was wel al na een aantal jaren relatie hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je nog maar net een relatie hebt zou het een slecht teken zijn. Maar anders denk ik dat iedereen het wel eens heeft.
Jij wil t over eten hebben? Wat ga je eten?quote:
Mwah, zoals gezegd (en wat Myr zegt), zo vreemd is t niet als t eens gebeurd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook een gemene, lullige feeks diep van binnen, dat kon me nooit zoveel schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |