Werkse dan maar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik een betalingsbewijs... voelt fijner. Stom en niet logisch maar toch een fijner idee.
Ik zal jouw nerd eens kutten? Wilde je dat zeggen?quote:
Ah! Op die fiets!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best lekker ja. Maar het is ook maar een bijbaan.
Alles in de cloud pleurenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Dqod het volgende:
En gewoon niks te verbergen hebben
So so hirlak
Nah, gewoon op fok onder het mom van: een YT linkje plaatsenquote:
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Dqod het volgende:
Alleen als ik ga schijten doe ik de deur dicht, missy :$
Vroeger verstopte ik wel mijn verzameling verdovende middelen en paddokweekattributen wanneer mijn ouders op bezoek kwamen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Dqod het volgende:
En gewoon niks te verbergen hebben
So so hirlak
Dat wil ik je niet aandoenquote:
Niet gewoon schijten met de deur openquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Dqod het volgende:
Alleen als ik ga schijten doe ik de deur dicht, missy :$
Tjaah, je kan niet alles hebben héquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb niet echt tijd voor meer dan 10-12 uur per week.
Die zitten hier in een doosje, maar ze weten ook wel dat ik dat zo nu en dan doe. En daarnaast hebben ze geen interesse om in dat doosje te gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger verstopte ik wel mijn verzameling verdovende middelen en paddokweekattributen wanneer mijn ouders op bezoek kwamen.
Nu hoef ik niets meer te verstoppen.
Good times, good timesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, gewoon op fok onder het mom van: een YT linkje plaatsen
Echte liefde? Zal ik dan toch maar lesbo turnen?quote:
Thuis uiteraard. Jonge ik loop hier gvd elke dag naakt en ruftend door m'n caravanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Doe eensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echte liefde? Zal ik dan toch maar lesbo turnen?
quote:
Kun je meedoen met het triotjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echte liefde? Zal ik dan toch maar lesbo turnen?
Mijn ouders weten het ook wel. Maar vond niet dat ze hoefden te weten dat er een kilo paddenstoelen in mijn kamer lag. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die zitten hier in een doosje, maar ze weten ook wel dat ik dat zo nu en dan doe. En daarnaast hebben ze geen interesse om in dat doosje te gaan kijken
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb niet eens nachtkasjes.Alles ligt overal
Welke onverlaat hier beweert er dat ik seks he? Zeg het eens, wie heeft je dat wijs gemaakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een nachtkastje. Niet eens wat dan ook in huis dat erop zou kunnen wijzen dat ik seks heb, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je zoiets terugdraaien?quote:
"In een woonwagenkamp heeft zich een gasexplosie voorgedaan. Getuigen spraken van een penetrante geur toen 3 caravans de lucht ingingen met een geweldige knal. Nadere details ontbreken nog."quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thuis uiteraard. Jonge ik loop hier gvd elke dag naakt en ruftend door m'n caravan
Ooh klinkt gezelligquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thuis uiteraard. Jonge ik loop hier gvd elke dag naakt en ruftend door m'n caravan
Welke derde?quote:
Godverdomme wat een schande!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:13 schreef aeque het volgende:
Ik ga de AH echt de oorlog verklaren. Eerst 2 van de 4 appels die rot zijn die ik gister kocht. Vervolgens brood wat ik zondag heb gekocht wat vandaag al beschimmeld is.
Once you go Dqod............ Just sayin'quote:
Ja ik weet niet wat jij verder nog in huis zou hebben dat ongeschikt zou zijn voor kinderen, je leek me gewoon niet echt het injectienaaldtype. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Welke onverlaat hier beweert er dat ik seks he? Zeg het eens, wie heeft je dat wijs gemaakt?![]()
Maar nee, ik heb het gewoon open een bloot liggen. Niemand die op mijn slaapkamer komt die daar opmerkingen over zal maken. Althans, tot nu toe niet.
gatverdammequote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:13 schreef aeque het volgende:
Ik ga de AH echt de oorlog verklaren. Eerst 2 van de 4 appels die rot zijn die ik gister kocht. Vervolgens brood wat ik zondag heb gekocht wat vandaag al beschimmeld is.
Hij wanneer hij een zij is geworden :$quote:
Eens, AH is overratedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:13 schreef aeque het volgende:
Als art en ik klaar zijn met onze transformatie, samen met Dqodquote:
Dank. En hoe weet jij dat ik zo eet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gatverdamme
hier neem een banaan
[ afbeelding ]
Woonwagenkamp? Is Dqod een zigeuner?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"In een woonwagenkamp heeft zich een gasexplosie voorgedaan. Getuigen spraken van een penetrante geur toen 3 caravans de lucht ingingen met een geweldige knal. Nadere details ontbreken nog."
Hehehequote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"In een woonwagenkamp heeft zich een gasexplosie voorgedaan. Getuigen spraken van een penetrante geur toen 3 caravans de lucht ingingen met een geweldige knal. Nadere details ontbreken nog."
Michael Bay approves this post zei hij net.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan denk ik er nog even over naquote:
Wat vind jij van de vrouw uit het vorige topic?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Chilllllllllllllquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo! ThuisIk hoef en doe vandaag helemaal niks meer
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Pist een beer in het bos? :$quote:
Dat laatste weet ik niet.quote:
Goed doen jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ff de boel clearen hier, ja. Ouwe rimpelsauriers overal :$
Dat is hij toch al?quote:
Naalden heb ik niet inderdaad. Maar er bestaat meer dan butplugs of dildo's...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jij verder nog in huis zou hebben dat ongeschikt zou zijn voor kinderen, je leek me gewoon niet echt het injectienaaldtype. :$
Uiteraard. De verhaal is mager, de explosies zijn aanwezig en de karakters zijn zo ondiep dat ze niet eens bestaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Michael Bay approves this post zei hij net.
Ok, neem je tijdquote:
Als m'n internet ff blijft meewerken, zal ik even kijken. Brbquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind jij van de vrouw uit het vorige topic?
Explosiesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. De verhaal is mager, de explosies zijn aanwezig en de karakters zijn zo ondiep dat ze niet eens bestaan.
Ja, vast wel. Maar ik dacht daardoor dat het seksgerelateerde attributen zouden zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
Naalden heb ik niet inderdaad. Maar er bestaat meer dan butplugs of dildo's...
Ik vind z'n clit te groot :$quote:
Ja, dat zijn het wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Maar ik dacht daardoor dat het seksgerelateerde attributen zouden zijn.
Is dat dan niet zo?
quote:
Stel mij zo voor dat het onprettig aanvoelt met het scharen.quote:
Zij heeft wel een stuk lievere uitstraling dan Karen. Karen zou ik ook wel overigens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef Dqod het volgende:
Ah zij Fasje. Ik vind haar leuk.
Ik moe(s)t bij haar altijd denken aan een jonge, fleurige Karen Walker
Of niet, kan je toch een beetje gepenetreerd worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel mij zo voor dat het onprettig aanvoelt met het scharen.
kladbfkjsevfjlszdm;gsadrnklxdkcnk!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er ging hier weer een alarm afquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |