Michael Bay approves this post zei hij net.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"In een woonwagenkamp heeft zich een gasexplosie voorgedaan. Getuigen spraken van een penetrante geur toen 3 caravans de lucht ingingen met een geweldige knal. Nadere details ontbreken nog."
Dan denk ik er nog even over naquote:
Wat vind jij van de vrouw uit het vorige topic?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thuis uiteraard. Jonge ik loop hier gvd elke dag naakt en ruftend door m'n caravan
Chilllllllllllllquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo! ThuisIk hoef en doe vandaag helemaal niks meer
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Pist een beer in het bos? :$quote:
Dat laatste weet ik niet.quote:
Goed doen jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ff de boel clearen hier, ja. Ouwe rimpelsauriers overal :$
Dat is hij toch al?quote:
Naalden heb ik niet inderdaad. Maar er bestaat meer dan butplugs of dildo's...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jij verder nog in huis zou hebben dat ongeschikt zou zijn voor kinderen, je leek me gewoon niet echt het injectienaaldtype. :$
Uiteraard. De verhaal is mager, de explosies zijn aanwezig en de karakters zijn zo ondiep dat ze niet eens bestaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Michael Bay approves this post zei hij net.
Ok, neem je tijdquote:
Als m'n internet ff blijft meewerken, zal ik even kijken. Brbquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind jij van de vrouw uit het vorige topic?
Explosiesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. De verhaal is mager, de explosies zijn aanwezig en de karakters zijn zo ondiep dat ze niet eens bestaan.
Ja, vast wel. Maar ik dacht daardoor dat het seksgerelateerde attributen zouden zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
Naalden heb ik niet inderdaad. Maar er bestaat meer dan butplugs of dildo's...
Ik vind z'n clit te groot :$quote:
Ja, dat zijn het wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Maar ik dacht daardoor dat het seksgerelateerde attributen zouden zijn.
Is dat dan niet zo?
quote:
Stel mij zo voor dat het onprettig aanvoelt met het scharen.quote:
Zij heeft wel een stuk lievere uitstraling dan Karen. Karen zou ik ook wel overigens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef Dqod het volgende:
Ah zij Fasje. Ik vind haar leuk.
Ik moe(s)t bij haar altijd denken aan een jonge, fleurige Karen Walker
Of niet, kan je toch een beetje gepenetreerd worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel mij zo voor dat het onprettig aanvoelt met het scharen.
kladbfkjsevfjlszdm;gsadrnklxdkcnk!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er ging hier weer een alarm afquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Penetratie is vloeken in de lesbische kerk. Tenzij het over Dqod en peggen gaat, dan weer niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of niet, kan je toch een beetje gepenetreerd worden.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
kladbfkjsevfjlszdm;gsadrnklxdkcnk!
That's it. Ik ga m'n was binnenhalen, zoals het een eckte huisvrouw betaamt
Ik heb hier melding van gemaakt, dit kan echt niet hoor. We hebben dan wel vrijheid van meningsuiting maar dit zijn meerdere ferme harde steken in de rug en dat doet echt heel veel emotionele pijnen /kraskrasquote:
Karen Walker, wow, dat ik die ook nog eens voorbij zie komen hierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef Dqod het volgende:
Ah zij Fasje. Ik vind haar leuk.
Ik moe(s)t bij haar altijd denken aan een jonge, fleurige Karen Walker
Of misschien moet ik mijn beeld over lesbische vrouwen bijstellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Penetratie is vloeken in de lesbische kerk. Tenzij het over Dqod en peggen gaat, dan weer niet.
Oh :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hier melding van gemaakt, dit kan echt niet hoor. We hebben dan wel vrijheid van meningsuiting maar dit zijn meerdere ferme harde steken in de rug en dat doet echt heel veel emotionele pijnen /kraskras
Dat deed je ook niet, al doe ik niet aan seks natuurlijk. Kom nou, waarom zou je dat doenquote:
Airwin zegt het ook niet goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of misschien moet ik mijn beeld over lesbische vrouwen bijstellen.
Dus ze vingeren elkaar ook niet?
Jonge, I was becoming her. Almostquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Karen Walker, wow, dat ik die ook nog eens voorbij zie komen hier![]()
Zonder de rijke halfdode vent neem ik dan aanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Airwin zegt het ook niet goed
[..]
Jonge, I was becoming her. Almost
Gaan we even in de tijdmachine een aantal jaar terug, ze is nu wel een beetje te oud voor me.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh :$
Oh ja, Fas. Ik zou Karen ook doen ja. Samen? :$
Nee, je had gelijk. Maar discretie is geboden jongen :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of vergis ik me en bedoelde je iets anders?
anale buttplugquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef Dqod het volgende:
Interessant trouwens. Laten we allemaal gaan vertellen waffer speeltjes we in huis hebben. We beginnen bij de a. Van appelsap
Gelukkig is het code-taal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, je had gelijk. Maar discretie is geboden jongen :$
MissM heeft een AirwiN als speeltje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef Dqod het volgende:
Interessant trouwens. Laten we allemaal gaan vertellen waffer speeltjes we in huis hebben. We beginnen bij de a. Van appelsap
Ik heb een cockring met trilfunctie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef Dqod het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook vaak af.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat deed je ook niet, al doe ik niet aan seks natuurlijk. Kom nou, waarom zou je dat doen
Nee nu wil ik niet meerquote:
Doen wequote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaan we even in de tijdmachine een aantal jaar terug, ze is nu wel een beetje te oud voor me.
That's what she said :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |