Werkse dan maar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik een betalingsbewijs... voelt fijner. Stom en niet logisch maar toch een fijner idee.
Ik zal jouw nerd eens kutten? Wilde je dat zeggen?quote:
Ah! Op die fiets!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best lekker ja. Maar het is ook maar een bijbaan.
Alles in de cloud pleurenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Dqod het volgende:
En gewoon niks te verbergen hebben
So so hirlak
Nah, gewoon op fok onder het mom van: een YT linkje plaatsenquote:
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Dqod het volgende:
Alleen als ik ga schijten doe ik de deur dicht, missy :$
Vroeger verstopte ik wel mijn verzameling verdovende middelen en paddokweekattributen wanneer mijn ouders op bezoek kwamen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Dqod het volgende:
En gewoon niks te verbergen hebben
So so hirlak
Dat wil ik je niet aandoenquote:
Niet gewoon schijten met de deur openquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Dqod het volgende:
Alleen als ik ga schijten doe ik de deur dicht, missy :$
Tjaah, je kan niet alles hebben héquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb niet echt tijd voor meer dan 10-12 uur per week.
Die zitten hier in een doosje, maar ze weten ook wel dat ik dat zo nu en dan doe. En daarnaast hebben ze geen interesse om in dat doosje te gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger verstopte ik wel mijn verzameling verdovende middelen en paddokweekattributen wanneer mijn ouders op bezoek kwamen.
Nu hoef ik niets meer te verstoppen.
Good times, good timesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, gewoon op fok onder het mom van: een YT linkje plaatsen
Echte liefde? Zal ik dan toch maar lesbo turnen?quote:
Thuis uiteraard. Jonge ik loop hier gvd elke dag naakt en ruftend door m'n caravanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |