Dat denk jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ICT-nerd in hart en ziel. Al weet ik dat prima te verbergen.
Paar foto's van je tieten, dan mik ik al die oude logs weg hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal wel gaan sparen, kan ik mijn vrijheid kopen
Jezus wat een feest heb jij, althans. Ik weet nietie tot hoe laat je moet werken.quote:
Ik heb niet eens een nachtkastje. Niet eens wat dan ook in huis dat erop zou kunnen wijzen dat ik seks heb, eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus zijn die ook niet te vinden. Maar ik heb genoeg andere dingen in het nachtkastje liggen dat niet voor kinderen is
Ik werk maar 3 uurtjes per dag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jezus wat een feest heb jij, althans. Ik weet nietie tot hoe laat je moet werken.
ICT-nerd he, die staan niet bekend om hun realiteitszin.quote:
Ik weet niet of ik jou wel op je woord kan geloven. Straks is het juist weer extra materiaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar foto's van je tieten, dan mik ik al die oude logs weg hoor.
Hmm, zou pluff ook in de ICT zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ICT-nerd he, die staan niet bekend om hun realiteitszin.
Ik heb er twee. Ergens onder de boekenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een nachtkastje. Niet eens wat dan ook in huis dat erop zou kunnen wijzen dat ik seks heb, eigenlijk.
Pijnlijk dezequote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, zou pluff ook in de ICT zitten.
Vergelijkingsmateriaal. Misschien wil hij kijken of ze gegroeid zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou wel op je woord kan geloven. Straks is het juist weer extra materiaal.
Dat geldt ook als je het afkoopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou wel op je woord kan geloven. Straks is het juist weer extra materiaal.
Boh, geluk heb jij vriend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk maar 3 uurtjes per dag.
Huiswerkklas.
dan juistquote:
Ze zou beter moeten weten hequote:
Absoluut een vakbroeder.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, zou pluff ook in de ICT zitten.
Ja maar dan heb ik een betalingsbewijs... voelt fijner. Stom en niet logisch maar toch een fijner idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |