quote:
Na werk weerquote:
Ik zou echt niet weten waarom mijn kinderen er niet zouden mogen komenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja onze slaapkamer dan he? Die van hunzelf moeten ze lekker zelf weten
Waarom wauw?
Ja ik zit nog op werk, tot half 5quote:
quote:
Naast een back up van een back up die niet op internet is aangesloten, heb ik ook nog een tweede back up op een niet nader te noemen plek elders in de wereld. Voor als de eerste back up het plotseling niet meer doet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha thanks! Zou wel lekker zijn, eindelijk verlost van mijn schandalige verleden
riiiight.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naast een back up van een back up die niet op internet is aangesloten, heb ik ook nog een tweede back up op een niet nader te noemen plek elders in de wereld. Voor als de eerste back up het plotseling niet meer doet.
... Van de dommen ja.quote:
Soms ben ik blij dat ik geen kinderen hebquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een doos IN mijn nachtkasje ONDER mijn sexynachtdingjurkjesgevalletjes
Wacht maar tot ik er eens op zitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom mijn kinderen er niet zouden mogen komen
Maar goed, hier staan sowieso altijd alle binnendeuren open, behalve die van het toilet
Bang dat je buttplugs vinden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat ik geen kinderen heb
Soms?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ze hebben niets wat ze nodig hebben of wat dan ook, dus niet nodig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom mijn kinderen er niet zouden mogen komen
Maar goed, hier staan sowieso altijd alle binnendeuren open, behalve die van het toilet
Niet als ik op bezoek kom?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef Dqod het volgende:
Als Cali op visite komt ruim je op alsof iemand van adel op visite komt
Nou nou nou.quote:
quote:
Wacht watquote:
Yup, ICT-nerd in hart en ziel. Al weet ik dat prima te verbergen.quote:
Ik tot 5quote:
Ik zal wel gaan sparen, kan ik mijn vrijheid kopenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naast een back up van een back up die niet op internet is aangesloten, heb ik ook nog een tweede back up op een niet nader te noemen plek elders in de wereld. Voor als de eerste back up het plotseling niet meer doet.
Ik was er om 8, dus dan ga ik lekker om half 5 wegquote:
Ik ben blij dat ik ze wel heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus zijn die ook niet te vinden. Maar ik heb genoeg andere dingen in het nachtkastje liggen dat niet voor kinderen isquote:
Dat denk jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ICT-nerd in hart en ziel. Al weet ik dat prima te verbergen.
Paar foto's van je tieten, dan mik ik al die oude logs weg hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal wel gaan sparen, kan ik mijn vrijheid kopen
Jezus wat een feest heb jij, althans. Ik weet nietie tot hoe laat je moet werken.quote:
Ik heb niet eens een nachtkastje. Niet eens wat dan ook in huis dat erop zou kunnen wijzen dat ik seks heb, eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus zijn die ook niet te vinden. Maar ik heb genoeg andere dingen in het nachtkastje liggen dat niet voor kinderen is
Ik werk maar 3 uurtjes per dag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jezus wat een feest heb jij, althans. Ik weet nietie tot hoe laat je moet werken.
ICT-nerd he, die staan niet bekend om hun realiteitszin.quote:
Ik weet niet of ik jou wel op je woord kan geloven. Straks is het juist weer extra materiaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar foto's van je tieten, dan mik ik al die oude logs weg hoor.
Hmm, zou pluff ook in de ICT zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ICT-nerd he, die staan niet bekend om hun realiteitszin.
Ik heb er twee. Ergens onder de boekenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een nachtkastje. Niet eens wat dan ook in huis dat erop zou kunnen wijzen dat ik seks heb, eigenlijk.
Pijnlijk dezequote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, zou pluff ook in de ICT zitten.
Vergelijkingsmateriaal. Misschien wil hij kijken of ze gegroeid zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou wel op je woord kan geloven. Straks is het juist weer extra materiaal.
Dat geldt ook als je het afkoopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou wel op je woord kan geloven. Straks is het juist weer extra materiaal.
Boh, geluk heb jij vriend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk maar 3 uurtjes per dag.
Huiswerkklas.
dan juistquote:
Ze zou beter moeten weten hequote:
Absoluut een vakbroeder.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, zou pluff ook in de ICT zitten.
Ja maar dan heb ik een betalingsbewijs... voelt fijner. Stom en niet logisch maar toch een fijner idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |