Ah, hoef ik dus niet voor langs te komen dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:48 schreef rival het volgende:
Het is bij mij sowieso wel netjes over het algemeen
Ziet er niet uit alsof er een man alleen woont iig
Gewaagd nogquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een doos IN mijn nachtkasje ONDER mijn sexynachtdingjurkjesgevalletjes
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet sowieso, nieuwsgierige kinderen
Nee hoor, ze weten dat ze sowieso niet op de slaapkamer mogen komen zonder 1 van ons.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewaagd nog
Nieuwsgierig kutvolk dat het is
Je mag wel bij ons langs komen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, hoef ik dus niet voor langs te komen dus.
Wat HW zegt
Doe maar zoquote:
Echt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, ze weten dat ze sowieso niet op de slaapkamer mogen komen zonder 1 van ons.
Onder stroom.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een doos IN mijn nachtkasje ONDER mijn sexynachtdingjurkjesgevalletjes
Pizza ook.quote:
Goed om te weten dat je mij gewoon op mijn woord gelooft.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, hoef ik dus niet voor langs te komen dus.
Wat HW zegt
Tuurlijk. Ik ben goed van vertrouwenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je mij gewoon op mijn woord gelooft.
Veel succes daarmee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand thuis. Kan ik eindelijk eens op zoek gaan naar Air zijn oude logs/leverage
Je blijft naïef he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand thuis. Kan ik eindelijk eens op zoek gaan naar Air zijn oude logs/leverage
Heeeeeeyyyyyy :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |