kiek je huiske shinenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja wie niet, mijn huis zou blinken iig
Ik ruim eigenlijk altijd wel op als ik weet dat er iemand langskomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat zou ik ook doen als Cali zou komen
Ja ssst ik ook ...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ruim eigenlijk altijd wel op als ik weet dat er iemand langskomt.
Dat doet sowieso iedereenquote:
Nouhja soms ook niet hoor..quote:
Sowieso als er vrouwelijk bezoek komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja wie niet, mijn huis zou blinken iig
Ja maar ja gaat me niet vertellen dat als er iemand langskomt je geen enkel dingetje in een la'tje doe of in de keuken zet, dat geloof ik niet. En met kids geef ik je groot gelijk!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja soms ook niet hoor..
en ik heb kinderen dus het is een huis waar geleefd wordt. Het is schoon maar strak en netjes niet
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:42 schreef Harmankardon het volgende:
Ik neem aan dat de plantsoenendienst het park opruimt, want Cali komt. Belangrijke vrouw zeg
Ohw dus als ik vanavond onverwacht langskom is het niet netjes?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso als er vrouwelijk bezoek komt.
Zeker de eerste keer extra mijn best doen
Hangt er een beetje vanaf op welke termijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja maar ja gaat me niet vertellen dat als er iemand langskomt je geen enkel dingetje in een la'tje doe of in de keuken zet, dat geloof ik niet. En met kids geef ik je groot gelijk!
Daarom laat ik nu niemand langs komen. Ik zit in een halflege woonkamer inclusief ontbrekend plafond ivm een verbouwingquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ruim eigenlijk altijd wel op als ik weet dat er iemand langskomt.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf op welke termijn.
FF de vibrator in een laatje mikkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja maar ja gaat me niet vertellen dat als er iemand langskomt je geen enkel dingetje in een la'tje doe of in de keuken zet, dat geloof ik niet. En met kids geef ik je groot gelijk!
Bijvoorbeeldquote:
Maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw dus als ik vanavond onverwacht langskom is het niet netjes?Of niet super netjes? Ook een groot verschil.
In een kluis?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet sowieso, nieuwsgierige kinderen
Spontaan blindquote:
Ah, hoef ik dus niet voor langs te komen dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:48 schreef rival het volgende:
Het is bij mij sowieso wel netjes over het algemeen
Ziet er niet uit alsof er een man alleen woont iig
Gewaagd nogquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een doos IN mijn nachtkasje ONDER mijn sexynachtdingjurkjesgevalletjes
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet sowieso, nieuwsgierige kinderen
Nee hoor, ze weten dat ze sowieso niet op de slaapkamer mogen komen zonder 1 van ons.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewaagd nog
Nieuwsgierig kutvolk dat het is
Je mag wel bij ons langs komen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, hoef ik dus niet voor langs te komen dus.
Wat HW zegt
Doe maar zoquote:
Echt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, ze weten dat ze sowieso niet op de slaapkamer mogen komen zonder 1 van ons.
Onder stroom.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een doos IN mijn nachtkasje ONDER mijn sexynachtdingjurkjesgevalletjes
Pizza ook.quote:
Goed om te weten dat je mij gewoon op mijn woord gelooft.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, hoef ik dus niet voor langs te komen dus.
Wat HW zegt
Tuurlijk. Ik ben goed van vertrouwenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je mij gewoon op mijn woord gelooft.
Veel succes daarmee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand thuis. Kan ik eindelijk eens op zoek gaan naar Air zijn oude logs/leverage
Je blijft naïef he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand thuis. Kan ik eindelijk eens op zoek gaan naar Air zijn oude logs/leverage
Heeeeeeyyyyyy :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |