Dit klinkt wel bekend jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben gewend goede prijzen te betalen als ik op de dag zelf een hotel binnen stap...
Zo ben ik een hele europatrip gaan doen. Eerst de prijzen checken en een printje daarvan meenemen.
Dan bij de balie kijken voor hoeveel ik kan overnachten.
Meestal kreeg ik aan de balie eenzelfde prijs. Soms zelfs goedkoper. En anders kreeg ik alsnog de prijs van het printje
Ja, tuurlijk, maar dat blijft een gok,maar ze kunnen het iig proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben gewend goede prijzen te betalen als ik op de dag zelf een hotel binnen stap...
Zo ben ik een hele europatrip gaan doen. Eerst de prijzen checken en een printje daarvan meenemen.
Dan bij de balie kijken voor hoeveel ik kan overnachten.
Meestal kreeg ik aan de balie eenzelfde prijs. Soms zelfs goedkoper. En anders kreeg ik alsnog de prijs van het printje
Was ik in 2012, vond het een superstad. Leuk uitgaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wenen was de bedoeling (want daar overstappen naar Belgrado) en dat werd dus Praag door de drank en de slaap. Leuke stad inderdaad, jammer alleen dat t nu zo toeristisch geworden is.
Ik wel...Al liggen de meeste in het nog onontdekte deel van Oost-Europa.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel geen enkele (hoofd)stad die niet toeristisch is.
Denken dat ik dronken benquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je ook weer nuchter. Win-win.
Die mensen willen we zsm vanafquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:56 schreef aeque het volgende:
Richting Rotterdam gaat er gewoon elk uur een nachttrein.
Afgelopen zomer ben ik er nog 3 dagen geweest bij een ongeplande spontane reis. Het uitgaan is zeker niet slecht, al betaal je inmiddels helaas wel westerse prijzen overal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Was ik in 2012, vond het een superstad. Leuk uitgaan
een handje of een mondje?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:02 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn dienst achter centraal station begint om 1 uur, anders helpen jullie me een handje
Niks mis met die service als het in mijn voordeel is.quote:
Westerse prijzen? Die gast gaf zijn halve drankvoorraad wegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Afgelopen zomer ben ik er nog 3 dagen geweest bij een ongeplande spontane reis. Het uitgaan is zeker niet slecht, al betaal je inmiddels helaas wel westerse prijzen overal.
Ja, maar das niet overal zo gok ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Westerse prijzen? Die gast gaf zijn halve drankvoorraad weg
Grietje, dat zijn de gevaarlijkste ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanmiddag komt Grietje (zo heet ze echt) mijn RW kaartjes ophalen. Ben benieuwd of het goed gaat. Als er na 5en nog niks van mij vernomen is pas iemand 112 bellen
Kost dat dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:02 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn dienst achter centraal station begint om 1 uur, anders helpen jullie me een handje
Wij hadden de camper echt recht voor een kroeg gezet, en de juiste ook nog eens.quote:
Dan heb je het idd goed voorelkaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Wij hadden de camper echt recht voor een kroeg gezet, en de juiste ook nog eens.
Hij kwam ons 's ochtends zelfs koffie brengen
Nee, maar wel met bol.com tegoedbon van tien euro. Die naaien je meestal ook waar je bijstaat.quote:
Wel een goede deal hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, maar wel met bol.com tegoedbon van tien euro. Die naaien je meestal ook waar je bijstaat.
Ik zeg doen!quote:
Handje is relatief goedkoop, maarja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind 50 behoorlijk aan de prijs hoor
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat dan nog incl 10euro kortingsbon! Wauw Mike, Amazing! Order now!quote:
Lekker wrap lekker tastic.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
En dat dan nog incl 10euro kortingsbon! Wauw Mike, Amazing! Order now!
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanmiddag komt Grietje (zo heet ze echt) mijn RW kaartjes ophalen. Ben benieuwd of het goed gaat. Als er na 5en nog niks van mij vernomen is pas iemand 112 bellen
Ik ook. In Italie was het ollo for 25.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom is Suske een dubbelloops jachtgeweer aan het vingeren?quote:
Omdat Wiske frigide isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is Suske een dubbelloops jachtgeweer aan het vingeren?
Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is Suske een dubbelloops jachtgeweer aan het vingeren?
Die heb je zelf ook...quote:
Ademtekort. Hardop.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:30 schreef Barbusse het volgende:
Omdat het dubbel loops was. Hi. Ha. Ho. *insert lachpauze.
Prima.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ze er zo uit ziet mag je al eerder 112 bellen
Mond heb je zelf ook...quote:
Beter dan dat wordt het bijna nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker als je weet dat dat om het kleine gaatje ging
Wowquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker als je weet dat dat om het kleine gaatje ging
Stijve hark meldt zichquote:
o...quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:30 schreef Barbusse het volgende:
Omdat het dubbel loops was. Hi. Ha. Ho. *insert lachpauze.
Dat ik aan jouw lul zat?quote:
Jajaquote:
Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dan dat wordt het bijna niet
Ik ben zo flauw vandaag, ik denk dat ik zo maar een liquid lunch ga halenquote:
quote:
Helaas geen ervaring meequote:
Is dat een ander woord voor piemel juice hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben zo flauw vandaag, ik denk dat ik zo maar een liquid lunch ga halen
quote:
Het hele gesprek heb ik gefilmd. Waar we vragen naar de prijzen en mogelijkhedenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef yats het volgende:
[..]Jij dacht, ik neem alles op? En gesprek? Welk gesprek?
Neequote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor piemel juice hier?
#Flauw
Picsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een bong gekocht
Ik heb vakantiegeld
Eindelijk een beetje back up op mijn spaarrekening
Jurkje maar weer uit doenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef FrauMilena het volgende:
Nog geen 5 minuten jurkje aan en ik knoei weer hoor
Pics van je boner #autocorrectfailsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een bong gekocht
Ik heb vakantiegeld
Eindelijk een beetje back up op mijn spaarrekening
Wit was toch de kleur van maagden?quote:
Heb ik. Ik kom net terug uit het bosquote:
Banaan en tomaatjes, goed bezigquote:
Schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
SchatjeSchatziiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* teiltje pakt
Dat is dan ook weer waar.quote:
Hij is toevallig nu op de radio hier op werk, vind het ook niet slecht klinken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:03 schreef rival het volgende:
Ik vind dat liedje van Kenny wel aangenaam klinken
Bedankt nog!quote:
What's wrong?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt nog zoveel doen echt helemaal 0 fut/zin/puf. Getsiederrie!
Herkenbaar, maar heb me er echt even toe gezet want komende dagen komt het er ook niet van weet ik nu al.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt nog zoveel doen echt helemaal 0 fut/zin/puf. Getsiederrie!
Maar dat zou ik ook doen als Cali zou komenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
Moet mijn huis komende week nog een beetje Cali klaar maken, ook weinig zin in
Ja wie niet, mijn huis zou blinken iigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat zou ik ook doen als Cali zou komen
kiek je huiske shinenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja wie niet, mijn huis zou blinken iig
Ik ruim eigenlijk altijd wel op als ik weet dat er iemand langskomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat zou ik ook doen als Cali zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |