Wenen was de bedoeling (want daar overstappen naar Belgrado) en dat werd dus Praag door de drank en de slaap. Leuke stad inderdaad, jammer alleen dat t nu zo toeristisch geworden is.quote:
Je kan ook weer mee naar Nijmegen in het ergste geval. Laat maar weten wat anders je budget is.quote:
Anders kunnen jullie vast wel bij mij pittenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Vergeet Groningen niet te checken dan!
Anders blijven we slapen
Omdat Groningen?quote:
True. Ik pas me wel beetje aan op jouw budgetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kan ook weer mee naar Nijmegen in het ergste geval. Laat maar weten wat anders je budget is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Anders kunnen jullie vast wel bij mij pittenIk laat jullie niet in het park pitten :'D
Oh dat is wel een mooie tijd, die gaat nog aardig laat! Zwolle was idd altijd die van 23:23quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw laatste gaat om 23:23
Mijn laatste gaat om 1:17
Waarom Groningenquote:
Aw, wat lief.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Anders kunnen jullie vast wel bij mij pittenIk laat jullie niet in het park pitten :'D
Daaromquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
1:17 is best een nette tijd denk ik dan als we rond 15:30 aan het bier zitten.
Weten we gelijk of hij nog leeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Naar Utrecht CS werkzaamheden. Zal Joof de snelbusdienst hebben, cirkeltje ook weer rond
Ik heb wel eens langere dagen gemaaktquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik maak me er niet zo druk omquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Komt helemaal goed, ergste geval halen we gewoon een nachtje door, drama om niets dus
Dat is inderdaad prima te doen. En anders gewoon doorhalen toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken vrijwel geen enkele (hoofd)stad die niet toeristisch is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wenen was de bedoeling (want daar overstappen naar Belgrado) en dat werd dus Praag door de drank en de slaap. Leuke stad inderdaad, jammer alleen dat t nu zo toeristisch geworden is.
Tegen die tijd ben je ook weer nuchter. Win-win.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is inderdaad prima te doen. En anders gewoon doorhalen toch?
Ik ben gewend goede prijzen te betalen als ik op de dag zelf een hotel binnen stap...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Belachelijk duur zelfs, zo luxe is het niet. Maar ja, kort van te voren, dan weet je het wel.
Zagreb viel heel erg mee vond ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel geen enkele (hoofd)stad die niet toeristisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |