quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik nu denk en voel nu ik dit weet
In Noord zitten ook hotels... is prima te doen vanaf vondel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zie alleen dure hotels in centrum, omgeving Vondelpark of zelfs Zuid. Denk dat je goedkoper uit bent in een hostel of bij iemand thuis natuurlijk
Truequote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
In Noord zitten ook hotels... is prima te doen vanaf vondel.
Bastion had ik even gechecked, was handig geweest want taxi delen, maar 191 euro het goedkoopste ivm kortdagquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
In Noord zitten ook hotels... is prima te doen vanaf vondel.
Gewoon in het park slapen. Aangezien worden voor een dakloze/dronken student. Live a little.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bastion had ik even gechecked, was handig geweest want taxi delen, maar 191 euro het goedkoopste ivm kortdag.
Keek ik ook naar iddquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bastion had ik even gechecked, was handig geweest want taxi delen, maar 191 euro het goedkoopste ivm kortdag.
Ja, maar ik woon zelf in Noord en ga vrijwel zeker met een taxi naar huis ivm muziekinstallatie etcquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Keek ik ook naar iddNH e.d. Kan ook nog allemaal, maar is allemaal taxi afstand.
Muziekinstallatie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon zelf in Noord en ga vrijwel zeker met een taxi naar huis ivm muziekinstallatie etc.
Nou ja, iets van een speaker etc en ook een koelbox denk ik etc.quote:
Want dronken in de trein is geen optie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ach, dan maar iemand oppikken of in het park slapen, komt goed.:)
Voor een nachtje? Prikkiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan wakker worden in Berlijn of Parijsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want dronken in de trein is geen optie?
Belachelijk duur zelfs, zo luxe is het niet. Maar ja, kort van te voren, dan weet je het wel.quote:
Goed punt, eerst maar eens kijken hoe laat de laatste trein gaat naar Nijmegen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want dronken in de trein is geen optie?
Praag, true storyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan wakker worden in Berlijn of Parijs
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, eerst maar eens kijken hoe laat de laatste trein gaat naar Nijmegen.
Vergeet Groningen niet te checken dan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, eerst maar eens kijken hoe laat de laatste trein gaat naar Nijmegen.
Jouw laatste gaat om 23:23quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Vergeet Groningen niet te checken dan!
Anders blijven we slapen
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, iets van een speaker etc en ook een koelbox denk ik etc.
Echt geen mobiele drive-in hoor.
wrom zo vroegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw laatste gaat om 23:23
Mijn laatste gaat om 1:17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |