Uiteraard. Iedereen die tuig als jij een beetje aan de ketting legt verdient een goeie kontvingersessie van mequote:
Jij toch ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frutsel heeft een teringhekel aan jou hoorde ik.
Frutsel brengt in ieder geval de weerberichten mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Frutsel zou hier ook vaker moeten posten, dan wordt het vast gezelliger.
Onzin.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ik ging net buiten roken, nog steeds 25 graden.
Hoe kan je Frutsel nou haten?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Geniet ik ook beduidend meer van dan van Frustelhaters
Ik zat meer te denken aan een paardenkut. Al weet ik nog steeds niet hoe die eruit ziet.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan je Frutsel nou haten?
Dan ben je echt een aidskut.
Whatever floats your boat.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard. Iedereen die tuig als jij een beetje aan de ketting legt verdient een goeie kontvingersessie van me
Zo iemand zou je inderdaad wel toewensen dat zijn pielemuis eraf valt door genitale wratten opgelopen uit de rottende flamoes van iemands moederquote:Op maandag 11 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan je Frutsel nou haten?
Dan ben je echt een aidskut.
Aidskut is next level, paardenkut zijn we nu ontgroeid.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een paardenkut. Al weet ik nog steeds niet hoe die eruit ziet.
Dat is je van de brug gooien als je an de ketting ligt, maar dat schijnt onwettig te zijn ofzo. Eeuwig zondequote:
Gewoon zeggen dat je aan het Whatsappen was, kom je er vanaf met een taakstrafjequote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is je van de brug gooien als je an de ketting ligt, maar dat schijnt onwettig te zijn ofzo. Eeuwig zonde
Ah ik dacht dat ik een keertje 'hip' was. Maar helaas. Aidskut dan maar.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aidskut is next level, paardenkut zijn we nu ontgroeid.
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aidskut is next level, paardenkut zijn we nu ontgroeid.
Zeg gast, moet jij niet met iemand praten die hiervoor gestudeerd heeft?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is je van de brug gooien als je an de ketting ligt, maar dat schijnt onwettig te zijn ofzo. Eeuwig zonde
Bestaan er studies mensen van de brug gooien? Dat lijkt me namelijk wel wat voor mij. Waar precies?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeg gast, moet jij niet met iemand praten die hiervoor gestudeerd heeft?
Oe dan ga ik met je mee. Ik weet ook nog wel wat mensen die ik van een brug wil gooien.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bestaan er studies mensen van de brug gooien? Dat lijkt me namelijk wel wat voor mij. Waar precies?
Hier.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bestaan er studies mensen van de brug gooien? Dat lijkt me namelijk wel wat voor mij. Waar precies?
Hij heeft dezelfde psych als flelaks.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeg gast, moet jij niet met iemand praten die hiervoor gestudeerd heeft?
Ok, ik moest lachen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo weten we meteen hoe je aan iets te lange oren komt
Heb je het nou over jezelf tim?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo weten we meteen hoe je aan iets te lange oren komt
Henk gaat hier straks weer over zeuren omdat er niks in ontploftquote:
Henk is een ontzettende paardenanus.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk gaat hier straks weer over zeuren omdat er niks in ontploft
Kom eens terug man, er komt net volk aanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk is een ontzettende paardenanus.
Kijk jij maar alvast, dan hoef ik het niet te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schiet dan op.
Fokker gaat zo zijn kwast weer laten zien.
hihiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben niet nerd genoeg om dit te begrijpen.
Juist dat gekloot is toch leukquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:33 schreef moemoe het volgende:
Lees de OP van het Isketch topic en je tekent zoveel makkelijker.
Echt hoor
Als je de basis kent worden je tekeningen er alleen maar beter op en dus de kans om te winnen groter.quote:
Topquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:19 schreef Specularium het volgende:
Ik ging paardenlul googlen op plaatjes maar dat is niet zo'n goed idee.
Je staat bij deze ingeschreven, Njos, Yoki en ik vinden het heel leuk dat je ook komt. Neem wel je zwemspullen mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kampeermeet?
Waar kan ik me inschrijven?
Ik heb altijd al op een eenpitsgasstel Pasta a la Timmmm met boter willen koken.
Ik ga liever skinny dippen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je staat bij deze ingeschreven, Njos, Yoki en ik vinden het heel leuk dat je ook komt. Neem wel je zwemspullen mee.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vorige topic even gelezen in de hoop op vrolijke vakantieverhalen
Je hebt toch gezien hoe deprimerend het vorige topic was, moet weer even in balans worden gebrachtquote:
Ik wil dolgraag kroelen met jou en Pluisquote:
Ik hou van jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien hoe deprimerend het vorige topic was, moet weer even in balans worden gebracht
Onelufquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag kroelen met jou en Pluis
[..]
Ik hou van je![]()
En en imperiaal om mijn racefiets te vervoerrn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vorige topic even gelezen in de hoop op vrolijke vakantieverhalen, maar iedereen bleek depressief.
Hopelijk verpest dit de sfeer op de kampeermeet niet.
Ik las dat sp3c een goed punt had: ik hou wel van basic maar ik wil wel een koelkastje mee voor mijn speciaalbiertjes.
Dit klopt schattebout.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik houd ook allemaal erg van jullie, zoals ik weet dat jullie ook allemaal van mij houden. Allemaal.
Wij hadden een vouwwagen, ik sliep onder de 'klep' van de vouwwagen waar mijn ouders sliepen. Wat een nachtmerrie toen ik een keer 's nachts wakker werd van hun gebatsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn broertje en ik zaten altijd in de tent, en mijn ouders in de caravan.
Dat waren nog eens tijden!
Volgens mij deden mijn ouders dat niet toen wij in het tentje lagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij hadden een vouwwagen, ik sliep onder de 'klep' van de vouwwagen waar mijn ouders sliepen. Wat een nachtmerrie toen ik een keer 's nachts wakker werd van hun gebats
Die kun je gewoon in de rivier leggen, als een ware kampeerder.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vorige topic even gelezen in de hoop op vrolijke vakantieverhalen, maar iedereen bleek depressief.
Hopelijk verpest dit de sfeer op de kampeermeet niet.
Ik las dat sp3c een goed punt had: ik hou wel van basic maar ik wil wel een koelkastje mee voor mijn speciaalbiertjes.
Dan lagen ze tenminste op meer dan 30 cm afstand van jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij deden mijn ouders dat niet toen wij in het tentje lagen.
Toch?
Hmm.
Moet er niet te snelle stroming zijn, want als mijn biertje wegstroomt breekt mijn hartjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die kun je gewoon in de rivier leggen, als een ware kampeerder.
Dan zwemmen we er achteraan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet er niet te snelle stroming zijn, want als mijn biertje wegstroomt breekt mijn hartje
We hadden vroeger toen ik nog jonger was een caravan met stapelbed, dat was erg coolquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan lagen ze tenminste op meer dan 30 cm afstand van jou.
Dit lijkt mij redelijk traumatisch.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij hadden een vouwwagen, ik sliep onder de 'klep' van de vouwwagen waar mijn ouders sliepen. Wat een nachtmerrie toen ik een keer 's nachts wakker werd van hun gebats
We gaan ook een groot kampvuur maken hoor, maar dan wel zonder hulp zoals Bear Grylls dat kan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het seksleven van ouders niet erg een heel comfortabel onderwerp, laten we het weer over vakanties hebben.
Minigolfen op de camping lijkt me een leuk onderwerp of zwemmen in meertjes.
Je moet dingen wel in de juiste context kunnen plaatsen Tem.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:16 schreef Tem het volgende:
Nee, ouders die onder het eten gaan vertellen dat ze goed met een penis overweg kunnen is niet traumatisch natuurlijk.
De dag daarna was ik er best wel misselijk van en had ik het vol walging aan mijn zusje verteld. Vervolgens vertelde zij het bij het avondeten hysterisch lachend aan mijn ouders, waarna mijn ouders stellig ontkenden dat ze seks hadden gehad. En toen leek het dus alsof ik het verzonnen had als een of andere pervert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |