Uiteraard. Iedereen die tuig als jij een beetje aan de ketting legt verdient een goeie kontvingersessie van mequote:
Jij toch ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frutsel heeft een teringhekel aan jou hoorde ik.
Frutsel brengt in ieder geval de weerberichten mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Frutsel zou hier ook vaker moeten posten, dan wordt het vast gezelliger.
Onzin.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ik ging net buiten roken, nog steeds 25 graden.
Hoe kan je Frutsel nou haten?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Geniet ik ook beduidend meer van dan van Frustelhaters
Ik zat meer te denken aan een paardenkut. Al weet ik nog steeds niet hoe die eruit ziet.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan je Frutsel nou haten?
Dan ben je echt een aidskut.
Whatever floats your boat.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard. Iedereen die tuig als jij een beetje aan de ketting legt verdient een goeie kontvingersessie van me
Zo iemand zou je inderdaad wel toewensen dat zijn pielemuis eraf valt door genitale wratten opgelopen uit de rottende flamoes van iemands moederquote:Op maandag 11 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan je Frutsel nou haten?
Dan ben je echt een aidskut.
Aidskut is next level, paardenkut zijn we nu ontgroeid.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een paardenkut. Al weet ik nog steeds niet hoe die eruit ziet.
Dat is je van de brug gooien als je an de ketting ligt, maar dat schijnt onwettig te zijn ofzo. Eeuwig zondequote:
Gewoon zeggen dat je aan het Whatsappen was, kom je er vanaf met een taakstrafjequote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is je van de brug gooien als je an de ketting ligt, maar dat schijnt onwettig te zijn ofzo. Eeuwig zonde
Ah ik dacht dat ik een keertje 'hip' was. Maar helaas. Aidskut dan maar.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aidskut is next level, paardenkut zijn we nu ontgroeid.
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aidskut is next level, paardenkut zijn we nu ontgroeid.
Zeg gast, moet jij niet met iemand praten die hiervoor gestudeerd heeft?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is je van de brug gooien als je an de ketting ligt, maar dat schijnt onwettig te zijn ofzo. Eeuwig zonde
Bestaan er studies mensen van de brug gooien? Dat lijkt me namelijk wel wat voor mij. Waar precies?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeg gast, moet jij niet met iemand praten die hiervoor gestudeerd heeft?
Oe dan ga ik met je mee. Ik weet ook nog wel wat mensen die ik van een brug wil gooien.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bestaan er studies mensen van de brug gooien? Dat lijkt me namelijk wel wat voor mij. Waar precies?
Hier.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bestaan er studies mensen van de brug gooien? Dat lijkt me namelijk wel wat voor mij. Waar precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |