quote:Op maandag 11 mei 2015 21:42 schreef fs180 het volgende:
twister duh
misschien minder googlen naar dikke penissen
Benieuwd welke reacties hierop gaan komen.quote:
O Crap...quote:Op maandag 11 mei 2015 22:09 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Benieuwd welke reacties hierop gaan komen.
Hij is meer RIPquote:Op maandag 11 mei 2015 22:12 schreef 10minuteman het volgende:
Hij bestaat toch nog wel?! Vroeger ook gehad, best oke
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:42 schreef fs180 het volgende:
twister duh
misschien minder googlen naar dikke penissen
Ja nee, GB Glace is de Zweedse(/Finse) Ola. Mister Long oid is dus gewoon een ander naam voor het ijsje dat hier Twister heet.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef Nixxor het volgende:
Mister Long! Of Long twister (dus toch?)
Jammer dat ie er niet meer is, hij was zo lekker (en groot!)
Op de kaart van BasEnAad zag ik ook weer de chocolade caramel variant! Geweldig die tijden.
Die huidige twistertjes zijn klein en nep(Maar smaken wel een beetje hetzelfde)
Thanks allemaal!
Maar als ik op Twister zoek zie ik toch echt een ander ijsje dan TS bedoelt. Veel korter en groen of geel. En ringen boven elkaar, ipv verstrengeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, GB Glace is de Zweedse(/Finse) Ola. Mister Long oid is dus gewoon een ander naam voor het ijsje dat hier Twister heet.
Op mijn plaatje toch ook rood. En dat zijn de mini's, dus er waren ook langere versiesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar als ik op Twister zoek zie ik toch echt een ander ijsje dan TS bedoelt. Veel korter en groen.
Maar ook de vorm is anders. De ringen zijn gestapeld, ipv verstrengeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Op mijn plaatje toch ook rood. En dat zijn de mini's, dus er waren ook langere versies
Ja, maarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar ook de vorm is anders. De ringen zijn gestapeld, ipv verstrengeld.
Ik kan op google niks vinden over dat die lange Twister heet, da's toch vreemd?
Volgens mij stond dit in de Donald Duck?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:40 schreef derOtto het volgende:
...als we het toch dan over ijsjes nostalgie hebben...
[ afbeelding ]
Laten we zeggen inderdaad: dubbel nostalgie!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:44 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Volgens mij stond dit in de Donald Duck?
Die verkopen we gewoon op m'n werk volgens mijquote:
WAT Waar werk jij?!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Die verkopen we gewoon op m'n werk volgens mij
Heb ze nu niet op voorraad, maar die Twisters liggen hier regelmatigquote:
Waar.. waar... waar...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb ze nu niet op voorraad, maar die Twisters liggen hier regelmatig
Een hostel in Den Haag, maar ze staan ook gewoon op de productpagina van Ola onder Max kidsquote:
Ooooh die! Ja die ken ik wel. Maar die is anders dan de twister van vroeger.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Een hostel in Den Haag, maar ze staan ook gewoon op de productpagina van Ola onder Max kids
Welk hostel?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Een hostel in Den Haag, maar ze staan ook gewoon op de productpagina van Ola onder Max kids
Alles is anders dan vroeger, de Winner Taco is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:09 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ooooh die! Ja die ken ik wel. Maar die is anders dan de twister van vroeger.
Ook een lekker ijsje hoor, daar niet van
En die kauwgomballen waren behoorlijk hard.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kreeg vroeger wel eens een ijsje met een kauwgombal onderin
[ afbeelding ]
die noemde ik gewoon kauwgomballenijsje
Of een max met 3d sticker onderin
[ afbeelding ]
Het waas meer dat gevoel van.. Het ijsje is op en je krijgt nog een bonus.. Zelfde effect als de gratis sticker of speeltje bij kindersurprisequote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En die kauwgomballen waren behoorlijk hard.
Waarvan het MAX doosje vroeger gewoon nog rood was!quote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest je er ff op sabbelen totdat ie ontdooit wasquote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En die kauwgomballen waren behoorlijk hard.
Hier staat de raket ook nog op! Maar mijn favoriet was toch echt de sinas splitquote:Op maandag 18 mei 2015 22:35 schreef LuDann het volgende:
Jeugdsentiment, zo'n ijskaart.
Op de camping in Spanje mensen vaak zo een ijsje horen bestellen; ''One Nuevo por favor''
Edit: vanwege de vermelding van nieuwe ijsjes op deze manier dus:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2015 02:33 schreef breaky het volgende:
Maar mijn favoriet was toch echt de sinas split![]()
Als ik het Ola logo zie met een andere naam ben ik direct al in vakantie stemmingquote:Op maandag 18 mei 2015 22:35 schreef LuDann het volgende:
Jeugdsentiment, zo'n ijskaart.
Op de camping in Spanje mensen vaak zo een ijsje horen bestellen; ''One Nuevo por favor''
Edit: vanwege de vermelding van nieuwe ijsjes op deze manier dus:
[ afbeelding ]
Voor mij is het altijd geweest:quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:21 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Roze ijsjes voor een kwartje bij de Jamin.
nog steeds lekkerquote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef derOtto het volgende:
[..]
Voor mij is het altijd geweest:
Jamin ijsje = [ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef derOtto het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef derOtto het volgende:
[..]
had je die ook in banaan? want de vorm komt me wel bekend voor?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik was altijd gek op de Prikkebeen.![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je die ook in banaan? want de vorm komt me wel bekend voor?
en erg lekkerquote:
Ken je de uitdrukking 'Zo zoet als brem ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en erg lekker
maar inderdaad, het smolt waar je bij stond zo zacht dat t was
neequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking 'Zo zoet als brem ?
Dialect. Zo zoet als bramen.quote:
Volgens mij had je hem alleen in banaan. Met het stokje duwde je het ijs omhoog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je die ook in banaan? want de vorm komt me wel bekend voor?
2015. Heb er pas nog eentje gegeten. In Nederland nog nooit gezien, maar in Duitsland is dit al vanaf mijn jongste jaren mijn favoriete keus. Volgens Wikipedia stamt het uit 1986. Heb laatst in Tsjechië de caramel-variant gespot. Er is ook nog een Nogger Blackquote:Op maandag 1 juni 2015 01:36 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Welk jaar is dit?
Nogger![]()
Volgens wilden ze het Nigger noemen.
Die met kauwgombal is een gompie toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was ik echt helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, ik lees net dat het in Zweden te koop is, en ik ben er vorig jaar geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
2015. Heb er pas nog eentje gegeten. In Nederland nog nooit gezien, maar in Duitsland is dit al vanaf mijn jongste jaren mijn favoriete keus. Volgens Wikipedia stamt het uit 1986. Heb laatst in Tsjechië de caramel-variant gespot. Er is ook nog een Nogger BlackMaar die heb ik nog nooit gegeten.
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat deze ook in de Eppo stond.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:44 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Volgens mij stond dit in de Donald Duck?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:32 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Die met kauwgombal is een gompie toch?
Wooow, die heb ik ook vaak gegeten. Helemaal vergeten. Die was inderdaad heel lekker, wel smeerboel om te etenquote:Op zondag 7 juni 2015 09:49 schreef Ludd het volgende:
Dit was toch echt het beste ijsje wat ze hadden. Vreemd dat dat uit het assortiment gehaald is.
Boomy.![]()
Ook mijn favoriet!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Kick...quote:Op zondag 7 juni 2015 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Vroegâh had je het volgende waterijsje van Ola:
- Paars gekleurd
- Ronde vorm (omtrek)
- Van onder af naar boven taps toelopend
- De kern van het ijsje was volgens mij zacht (dus niet bevroren)
- Met een stokje uiteraard
Iemand enig idee hoe dit ijsje heette en wanneer het van de markt verdwenen is?
Kun je hem tekenen?quote:
Ook mijn favoriet!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zoeken met images op google?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo te zien is de longtwister (tweede van links) ook gewoon te koop bij de Sligro..
Nee, kleur was echt lila/paars en de zachte binnenkant zelfs nog iets donkerder.quote:
quote:
Ik kan hem in elk geval niet vinden. Weet je zeker dat het van Ola was?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, kleur was echt lila/paars en de zachte binnenkant zelfs nog iets donkerder.
Ik denk dat het ijsje ergens begin jaren '70 is verschenen.
Het was wel OLA, dat weet ik zeker...
Ik ken alleen de oranje / gele versie Sunwave:quote:Op maandag 8 juni 2015 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Nee, kleur was echt lila/paars en de zachte binnenkant zelfs nog iets donkerder.
Ik denk dat het ijsje ergens begin jaren '70 is verschenen.
Het was wel OLA, dat weet ik zeker...
Helaas geen afbeelding van te vinden...quote:Behalve raketten hadden ze bij Ola vroeger ook toverlikkers. Dat waren grijzig paarse puntige waterijsjes.
Haha, herkenbaar. Ik weet niet waarom, maar ik eindigde ook altijd met plakkerige handen. Volgens mij was het zo dat die bolletje naar beneden gleden en niet goed op hun stokje bleven zitten.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:22 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wooow, die heb ik ook vaak gegeten. Helemaal vergeten. Die was inderdaad heel lekker, wel smeerboel om te eten
En dat was ZĶ smerig, gadverdamme. Ik had die Solero Shots al verdrongen maar dat werkte écht voor geen ene fucking meter.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!
Weet niet, was een ijskoud, hard ding, volgens mij kleurloos of een hele vage kleur
Op het gegeven moment.. Ik denk vanaf 2000 of zo had je ook solero shots. Die moest je flink snel eten want de onderkant lekte al vrij snel en veel van die ballen waren aan elkaar vastgeplaktDus altijd flink rammen om die onderste shots binnen te krijgen.
[ afbeelding ]
Damn deze ijsjes zien er allemaal zo lekker uitquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dat was ZĶ smerig, gadverdamme. Ik had die Solero Shots al verdrongen maar dat werkte écht voor geen ene fucking meter.
[ afbeelding ]
Motta![]()
![]()
Die Maxibon ziet er wel retegaaf uit (evenals die ijsrol al geeft zoiets hele foute ideeën mee
), en van die Donald Duck heb ik er vroeger veel weggewerkt
Is die Nogger een beetje hetzelfde als die Rolo?
Die waren dus echt zo lekker!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:01 schreef Morrigan het volgende:
Dat gele vanille-ijse in de vorm van een kaasje staat ook op die eerste poster.Jammer dat ze die niet meer verkopen.
Verkopen ze die oranje nog wel?quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:17 schreef female81 het volgende:
Ik wil die donkerrode Solero terug.
Helaas wilde het in Nederland maar niet aanslaan. In Duitsland wat beter, volgens mij. Daar maar weer eens proberen als ik er binnenkort ben.
[ afbeelding ]
Hij heeft hem inmiddels al gevonden (zie hieronder) maar oh my god deze was goedquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze, maar die bedoel je dan denk ik waarschijnlijk niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Gevonden:
[..]
Helaas geen afbeelding van te vinden...
wow, dit klinkt gewoon bekend in de orenquote:Op donderdag 14 juli 2016 07:36 schreef Lunatiek het volgende:
Halverwege de jaren '80, blauwe ijsjes in de vorm van een haai. Shark of zo? Vermoedelijk van Ola. Waarom maken ze die niet meer?
Ik wil ook bij de sociale werkplaats werkenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:14 schreef derOtto het volgende:
Nou, vooruit, omdat het weer zomer is![]()
Deze verkopen ze bij mij op het werk in de kantine in juli en augustus:
[ afbeelding ]
ja, ja , ga jij maar weer lekker ijs ventenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de sociale werkplaats werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |