SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je even logisch nadenkt, zal je zien dat het enigszins lastig te zien is vanuit het zicht van Kuipers.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was geen vrije trap, klaar. Dat Vermeer niet lekker keept werkt ook niet mee natuurlijk
Gaat z'n gebruikelijke Feyenoord aankopen doen.quote:
Die gaat op basis van deze wedstrijd Pröpper kopen voor 15 miljoenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat z'n gebruikelijke Feyenoord aankopen doen.
Goede voetballer maar Vitesse mag blij zijn als ze 7 miljoen voor 'm vangen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gaat op basis van deze wedstrijd Pröpper kopen voor 15 miljoen
Bosz zag het ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je even logisch nadenkt, zal je zien dat het enigszins lastig te zien is vanuit het zicht van Kuipers.
Ik zie ook heel vaak onterecht rode kaarten en pingels in de Kuip,quote:
altijd dat Barcaquote:
Boemquote:Op maandag 11 mei 2015 20:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie ook heel vaak onterecht rode kaarten en pingels in de Kuip,
Vooral via de vleugels is Feyenoord kwetsbaar. Wat wil je ook met die matige vleugelspelers.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:53 schreef Downwards het volgende:
[..]
Worden helemaal kleurenblind getikt voor PEC.
Lukoki gaat Nelom shaken.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral via de vleugels is Feyenoord kwetsbaar. Wat wil je ook met die matige vleugelspelers.
SPANNENDquote:
wanneer worden jullie kampioen?quote:
neequote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Lukoki, lukokikiki, lukoki, lukokikiki!
Volgend seizoen. Het jaar van Vakoquote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer worden jullie kampioen?
Die schijnt naar PSV te gaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgend seizoen. Het jaar van Vako
Mag ik dat op een briefje?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgend seizoen. Het jaar van Vako
Ja, en Olinyk, Ibarra, Traore, Propper en Labyrat.quote:
twitter:InfostradaNL twitterde op maandag 11-05-2015 om 20:58:13Maar één keer eerder maakte Vitesse drie doelpunten op bezoek bij Feyenoord in de Eredivisie: 4 december 1994 (0-3) #feyvit reageer retweet
Dat zou de wedstrijd wel compleet maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, het is nu wachten op een verse rode kaart.
Die is wel heel nadrukkelijk aan het 'scoren' de laatste dagen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Ok AZ 3e dus
Die Gudelj gaat ook los op Twitter, wat een lul
Ik denk net na de Eerste Wereldoorlog.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer heeft Vitesse voor het laatst een 1-3 voorsprong weggegeven, denken jullie?
Ik ga het nu uitzoeken
Ik hoor het antwoord straks wel van je, dat durf ik niet zomaar te zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer heeft Vitesse voor het laatst een 1-3 voorsprong weggegeven, denken jullie?
Ik ga het nu uitzoeken
Ben jij voor SC Feijenoord?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Ok AZ 3e dus
Die Gudelj gaat ook los op Twitter, wat een lul
mwah jullie schijt verdediging mogen jullie houden, dat past ook in zijn beleidquote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef Sked het volgende:
Na deze wedstrijd gaat Brands heel Vitesse kopen
Kashia > PSV verdedigersquote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah jullie schijt verdediging mogen jullie houden, dat past ook in zijn beleid
Hij heeft mij wel honderd keer gezegd dat Feyenoord makkelijk zou winnenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
DonRaja zit op de tribune, die is nu een beetje jelly denk ik.
Legendarisch. Toen was elke Groninger verliefd op Suarez.quote:
Vitesse is de morele winnaar, nu al.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
Achenteh geschorst, we winnen dus van Utrecht
Scoreverloop?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse gaf ook ooit een 0-4 voorsprong weg in Waalwijk
Hij draait je dan ook helemaal milkshake.quote:
Doelpuntenmakers?quote:
Ja, je moet constant van boven naar onder kijkenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij draait je dan ook helemaal milkshake.
Jung-Hwa?quote:
Junker maakte de eerste drie. Youssouf Hersi maakte de 0-4.quote:
wat een kutspelers.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Junker maakte de eerste drie. Youssouf Hersi maakte de 0-4.
In de tweede helft shinede Zuiverloon met de 1-4. Van Dijk (die kent u niet) met de 2-4. Dustley Mulder maakte 3-4. Dingsdag, kent u die nog? Die pakte rood en uit een strafschop maakte GREGOOR IL GREGOOR van Dijk 4-4.
Junker hielp Roda zowat hoogstpersoonlijk aan plek 6 of was het 7quote:Op maandag 11 mei 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
Junker was bij Vitesse ook prima, helaas voor hem liep ene Danko Lazovic er ook rond
Feyenoord kan alleen niet zo goed voetballen als Waalwijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse gaf ook ooit een 0-4 voorsprong weg in Waalwijk
Dat viel nog wel mee hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
Junker was bij Vitesse ook prima, helaas voor hem liep ene Danko Lazovic er ook rond
Fred is bang voor twee keer geel voor Boëtius door al dat geduikelquote:Op maandag 11 mei 2015 21:20 schreef tompsv18 het volgende:
Haal dan Toornstra eraf, die voegt nog minder toe.
#viesdunquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iets mager in je woonkamer.
Dat valt reuze mee zal ik je zeggen.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iets mager in je woonkamer.
Beter spelen ze gelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De kijker mag imo nog wel met de 1-4 bediend worden.
Wat is het doelsaldo van AZ tegenover dat van Feyenoord dan?quote:
Ja, dan kan AZ 3e worden, en als ze niet 3e worden kan Vitesse iig geen 4e meer worden, waardoor AZ 5e zou worden.quote:
+4 om +21 ofzoquote:Op maandag 11 mei 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is het doelsaldo van AZ tegenover dat van Feyenoord dan?
ah dan kan ik het wel begrijpen ja.quote:
Ja, en als het nu gelijk wordt dan heeft AZ minder kans op plek 3quote:Op maandag 11 mei 2015 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dan kan AZ 3e worden, en als ze niet 3e worden kan Vitesse iig geen 4e meer worden, waardoor AZ 5e zou worden.
Als ze gelijk spelen wordt AZ dus 3e of 4e. Als Vitesse wint wordt AZ 3e, 4e of 5e.
Ze moeten in beide gevallen winnen en hopen op puntverlies van Feyenoord.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en als het nu gelijk wordt dan heeft AZ minder kans op plek 3
Ja ok, als AZ gelijk speelt en feyenoord verliest volgende week. Maar AZ moet gewoon winnen en Feyenoord verliezen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en als het nu gelijk wordt dan heeft AZ minder kans op plek 3
Alleen als Vitesse wint nu kan AZ genoeg hebben aan een gelijkspel, anders nietquote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten in beide gevallen winnen en hopen op puntverlies van Feyenoord.
Als Vitesse dan niet wint inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen als Vitesse wint nu kan AZ genoeg hebben aan een gelijkspel, anders niet
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die variant met die flashbacks is extra leuk.
William?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wallace (niet van Gromit) gaat er zo inkomen, huispedofiel van de Eredivisie.
Dit. boeit. echt. niemand.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halina Reijn bash bij VI, altijd terecht.
Verkeerde topicquote:Op maandag 11 mei 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halina Reijn bash bij VI, altijd terecht.
Jij kijkt dat straks terug.quote:
Was Teeling ook niet dat figuur dat ging gillen als een gek toen Toornstra van afstand naast schoot in Tilburg?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
Teeling heeft niet door dat Wallace als rechtsbuiten gaat spelen
Jaquote:Op maandag 11 mei 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was Teeling ook niet dat figuur dat ging gillen als een gek toen Toornstra van afstand naast schoot in Tilburg?
Die pissen dalijk nog naast Europeesquote:Op maandag 11 mei 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
En wéér zakt het team van Rutten na de winter volledig in elkaar
Scheelt wel weer een paar boetes.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:36 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Die pissen dalijk nog naast Europees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
KARIM REKIKIquote:
Ies koeltoerquote:Op maandag 11 mei 2015 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is rood. Vieze speler die El Ahmadi. Zo'n overtreding maakt hij elke wedstrijd.
twitter:MariovanderEnde twitterde op maandag 11-05-2015 om 21:38:08miskoppen/situatie verkeerd inschatten en bal op hand krijgen is wel gewoon strafschop #nakamba #feyvit reageer retweet
Die is echt teringslecht.quote:
Ik twijfel. Speelt vanavond wel erg goed.quote:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 11-05-2015 om 21:14:53Karim Rikiki Karim Rikiki Karim Rikiki #goedennavvend reageer retweet
tegen Vilhena jaquote:Op maandag 11 mei 2015 21:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zingen ze nu "en laat je club maar in de steek" ?
twitter:
is dit echt?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:42 schreef Zipportal het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 11-05-2015 om 21:14:53Karim Rikiki Karim Rikiki Karim Rikiki #goedennavvend reageer retweet
Niemand vindt deze aidshumor van je grappig.quote:
Grappig. Zegt de PSV fanquote:
Ik wilde net zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
Goed moment om in het Feyenoordtopic te kijken.
quote:
Waar worden de samenvattingen van de PLAYOFFS voor Promotie/Degradatie uitgezonden?quote:
Volgend jaarquote:Op maandag 11 mei 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar worden de samenvattingen van de PLAYOFFS voor Promotie/Degradatie uitgezonden?
Zelfde plek als de andere eredivisiewedstrijden.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar worden de samenvattingen van de PLAYOFFS voor Promotie/Degradatie uitgezonden?
Waar, niet wanneer.quote:
NOS dus?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:47 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Zelfde plek als de andere eredivisiewedstrijden.
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij verliest Feyenoord voor het eerst sinds FC Twente thuis in 13/14 met minstens 2 goals verschil in eigen huis.
Toen werd het ook 1-4.
Gezichtsbedrogquote:Op maandag 11 mei 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De hondstrouwe Kuip stroomt nog voor het eind leeg.
Lege stoeltjes syndroom vanuit Amsterdam waait overquote:Op maandag 11 mei 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De hondstrouwe Kuip stroomt nog voor het eind leeg.
16 jaar geen kampioenquote:
quote:
Ik wist dat jij ging reageren. Trouwens, Fey boeit me geen fuck hoor. Ben er (gelukkig) geen fan van.quote:
voor wie ben jij?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij ging reageren. Trouwens, Fey boeit me geen fuck hoor. Ben er (gelukkig) geen fan van.
Kampioen he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |