SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je even logisch nadenkt, zal je zien dat het enigszins lastig te zien is vanuit het zicht van Kuipers.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was geen vrije trap, klaar. Dat Vermeer niet lekker keept werkt ook niet mee natuurlijk
Gaat z'n gebruikelijke Feyenoord aankopen doen.quote:
Die gaat op basis van deze wedstrijd Pröpper kopen voor 15 miljoenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat z'n gebruikelijke Feyenoord aankopen doen.
Goede voetballer maar Vitesse mag blij zijn als ze 7 miljoen voor 'm vangen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gaat op basis van deze wedstrijd Pröpper kopen voor 15 miljoen
Bosz zag het ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je even logisch nadenkt, zal je zien dat het enigszins lastig te zien is vanuit het zicht van Kuipers.
Ik zie ook heel vaak onterecht rode kaarten en pingels in de Kuip,quote:
altijd dat Barcaquote:
Boemquote:Op maandag 11 mei 2015 20:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie ook heel vaak onterecht rode kaarten en pingels in de Kuip,
Vooral via de vleugels is Feyenoord kwetsbaar. Wat wil je ook met die matige vleugelspelers.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:53 schreef Downwards het volgende:
[..]
Worden helemaal kleurenblind getikt voor PEC.
Lukoki gaat Nelom shaken.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral via de vleugels is Feyenoord kwetsbaar. Wat wil je ook met die matige vleugelspelers.
SPANNENDquote:
wanneer worden jullie kampioen?quote:
neequote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Lukoki, lukokikiki, lukoki, lukokikiki!
Volgend seizoen. Het jaar van Vakoquote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer worden jullie kampioen?
Die schijnt naar PSV te gaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgend seizoen. Het jaar van Vako
Mag ik dat op een briefje?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgend seizoen. Het jaar van Vako
Ja, en Olinyk, Ibarra, Traore, Propper en Labyrat.quote:
twitter:InfostradaNL twitterde op maandag 11-05-2015 om 20:58:13Maar één keer eerder maakte Vitesse drie doelpunten op bezoek bij Feyenoord in de Eredivisie: 4 december 1994 (0-3) #feyvit reageer retweet
Dat zou de wedstrijd wel compleet maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, het is nu wachten op een verse rode kaart.
Die is wel heel nadrukkelijk aan het 'scoren' de laatste dagen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Ok AZ 3e dus
Die Gudelj gaat ook los op Twitter, wat een lul
Ik denk net na de Eerste Wereldoorlog.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer heeft Vitesse voor het laatst een 1-3 voorsprong weggegeven, denken jullie?
Ik ga het nu uitzoeken
Ik hoor het antwoord straks wel van je, dat durf ik niet zomaar te zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer heeft Vitesse voor het laatst een 1-3 voorsprong weggegeven, denken jullie?
Ik ga het nu uitzoeken
Ben jij voor SC Feijenoord?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Ok AZ 3e dus
Die Gudelj gaat ook los op Twitter, wat een lul
mwah jullie schijt verdediging mogen jullie houden, dat past ook in zijn beleidquote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef Sked het volgende:
Na deze wedstrijd gaat Brands heel Vitesse kopen
Kashia > PSV verdedigersquote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah jullie schijt verdediging mogen jullie houden, dat past ook in zijn beleid
Hij heeft mij wel honderd keer gezegd dat Feyenoord makkelijk zou winnenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
DonRaja zit op de tribune, die is nu een beetje jelly denk ik.
Legendarisch. Toen was elke Groninger verliefd op Suarez.quote:
Vitesse is de morele winnaar, nu al.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
Achenteh geschorst, we winnen dus van Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |