abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 23:23:53 #276
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152509641
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Internationale bloggers hadden zulk vernietigend commentaar over de outfits?? Niet meegekregen. Dat Nederlands commentaar terzijde wordt geschoven begrijp ik, maar van Internationale kenners en liefhebbers zou ik me wat meer aantrekken.
Anouk was plain and boring, Waylon was inderdaad meer op nationale niveau.

Internationale kenners en liefhebbers zijn imo ook niet helemaal representatief voor wat uiteindelijk gaat stemmen en jureren. Die hebben ook hun lievelingetjes en meningkjes, wat vaak vooraf een toon kan zetten die niet altijd werkelijkheid wordt. (maar hier trek ik het in een groter verband dan alleen de outfit)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152509995
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:20 schreef luchtverkeersleider het volgende:
"Het decolleté wordt steeds dieper, dat beloof ik je. Er komt geen einde aan!"
Dat zei Trijntje bij Boulevard.
Zou Hans Pannecoucke dan toch iets met die jurk doen in z'n video?
De jurk heeft aan de voorkant wel een soort ravijn-achtig iets. Een soort enorme aardscheur
  Vis een optie? maandag 11 mei 2015 @ 23:40:35 #278
70532 loveli
N
pi_152510238
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef superrmama het volgende:
net als het uierlijk/leeftijd van Trijntje...
Mooie woordspeling..
crap in = crap out
pi_152510258
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:34 schreef Jojoke het volgende:

[..]

De jurk heeft aan de voorkant wel een soort ravijn-achtig iets. Een soort enorme aardscheur
Misschien lijkt het op beeld aan het begin van het nummer een hoog aangesloten nette jurk. En gaandeweg het nummer lijkt het dan alsof haar jurk openscheurt. DOUZE POINTSSSSSS
  maandag 11 mei 2015 @ 23:49:18 #280
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152510491
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:41 schreef Jif het volgende:

[..]

Misschien lijkt het op beeld aan het begin van het nummer een hoog aangesloten nette jurk. En gaandeweg het nummer lijkt het dan alsof haar jurk openscheurt. DOUZE POINTSSSSSS
Dat zou inderdaad ook wel een leuk effect zijn! Zoiets krijgt d'n Pannecoucke wel voor elkaar.
  maandag 11 mei 2015 @ 23:49:56 #281
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_152510508
Kheb er ff een klein stukje uitgepikt hoor :P

quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:10 schreef grazz het volgende:
Kleding: Jammer dat er gekozen wordt voor zo'n donkere kleur. Past wel bij de tekst van het lied, maar niet bij het vrolijke why-ai-ai-ai, althans dat roept het bij mij op.
Misschien is dat wel de fout zoals wij het zien. Misschien is dat vrolijke Why-ai-ai-ai helemaal niet vrolijk bedoeld, maar dramatisch wanhopig! En dan past dat stemmige zwart er weer wel bij....
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_152510525
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:09 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoor niks over haar stem of de act :')
Typisch weer dat hysterische gedoe. Jammer dat ze niet verder kijken naar hoe ze op beeld overkomt en klinkt.

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:21 schreef aarontje112 het volgende:
Toch valt het me niet tegen, had alleen gehoopt dat het wat vrolijker werd gebracht
Dit. Nu pikt Denemarken deze 'vrolijke meeklap liedje'-plaats in gok ik. En terwijl ik dit type realiseer ik me dat het lied helemaal niet zo'n vrolijk boodschap heeft, maar denk dat de kijkers het niet gaan begrijpen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef Greys het volgende:
MAAR WAT DE NEUK IS DAT MET DAT ROUWNETJE VOOR HAAR BAKKES DAN _O-
Uh ja....laat dat aub weg. Al ziet het er vast mooi uit...het maakt het veel te dramatisch allemaal. Bah.

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef Drrk het volgende:
Wetende dat Finland direct achter Traincha's optreden zit, dan is het alleen maar goed dat ze in ieder geval visueel gezien opvalt en niet bij definitie ondergesneeuwd raakt. Kijkers gaan het so-wie-so onthouden. En hoe... dat boeit dan ook weer niet.
Yay!

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:09 schreef Unites het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind al die reacties slechts op basis van dit ene filmpje een beetje nutteloos hoor.

En daarbij... de reacties op haar jurk vind echt belachelijk. Ben geen enorme Trijntje fan, maar deze jurk staat haar perfect en past ook gewoon nog eens goed in de strekking van het nummer. Net of een wat oudere vrouw zich niet gewaagd en sexy mag kleden... je kunt zeggen wat je wilt, maar stralen doet ze wel. Ze heeft gewoon de juiste vormen hoor voor deze jurk.

Beetje jammer dat het ESF schijnbaar een show is geworden waar alleen 'jonge' mensen aan mee mogen doen, want zodra je iets ouder bent, kun je niks meer doen of je krijgt een berg met commentaar. Vraag me af wanneer ze een leeftijdsgrens gaan invoeren en de commissie die kandidaten beoordeeld op uiterlijk en figuur.

"De tekst past niet bij haar leeftijd", "De jurk is te hoerig", etc. Slaat echt werkelijk helemaal nergens op. Je mag vinden wat je wilt, maar om iemand nou zo aan te vallen op een kledingstuk vind ik echt heel erg vals.
Mee eens wat betreft de jurk. Staat haar goed en ook na je 40e, en met zo'n lijf (wat er m.i. goed uitziet), mag je je zo kleden.

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 20:43 schreef Greys het volgende:
Als ik dat zo hoor komt er niks speciaals qua spetaculaire Pannecoucketoestanden meer hoor, behalve close camerawerk. Dat reality-gebeuren dat eerder genoemd werd geloof ik niet meer als ik haar zo hoor. Maar wie weet.
Denk het ook niet..dat had toch vandaag al beoordeeld moeten worden door Trijntje en d'r team? Vrijdag zou wel erg laat zijn en om nu nog het e.a. toe te voegen qua visuals mag dacht ik niet, augmented reality is nogal wat lijkt me en missch pastte het wel niet binnen het budget ofzo dat beschikbaar was. Wijzigen zullen ze vast doen maar ik geloof niet veel...

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 20:09 schreef Jojoke het volgende:
Hier wat positieve reacties (ze bestaan) w/

Dit heb ik nodig :D
~The present is all there is~
  maandag 11 mei 2015 @ 23:52:11 #283
130755 Kinga
versier hier
pi_152510577
Maar echt, wát heeft een Barbapapa jumpsuit te maken met het liedje?!


Seriously?!
  maandag 11 mei 2015 @ 23:55:41 #284
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152510662
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:52 schreef Kinga het volgende:
Maar echt, wát heeft een Barbapapa jumpsuit te maken met het liedje?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seriously?!
En waar is die ene met dat YES/NO pak? :Y :N
  maandag 11 mei 2015 @ 23:58:06 #285
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_152510725
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:52 schreef Kinga het volgende:
Maar echt, wát heeft een Barbapapa jumpsuit te maken met het liedje?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seriously?!
Geen flauw idee, maar ik wil um! :Y O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_152510743
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:20 schreef luchtverkeersleider het volgende:
"Het decolleté wordt steeds dieper, dat beloof ik je. Er komt geen einde aan!"
Dat zei Trijntje bij Boulevard.
Zou Hans Pannecoucke dan toch iets met die jurk doen in z'n video?
Ik krijg nu flashbacks van Linda Wagenmakers :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 00:00:09 #287
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152510776
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik krijg nu flashbacks van Linda Wagenmakers :')

Whaha :')
pi_152510786
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:52 schreef Kinga het volgende:
Maar echt, wát heeft een Barbapapa jumpsuit te maken met het liedje?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seriously?!
Onderste foto linker: 1,99 of 10 euro, damn die is goedkoop :')
mag het weten
pi_152510936
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:58 schreef Ireth het volgende:

[..]

Geen flauw idee, maar ik wil um! :Y O+
Roy donders zal m wel bedacht hebben
pi_152511322
Er wordt over gesproken, ook in Litouwen :D

http://www.lrytas.lt/pram(...)e-atvira-suknele.htm
~The present is all there is~
pi_152511450
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef TDHS het volgende:
Is misschien al gezegd, maar het rouwnetje (of hoe noem je dat?) deed me denken aan de video van een nummer met dezelfde thematiek:

[ afbeelding ]

Heart - Alone

(niet gek dat ik die link leg... gezien mijn profielfoto)
Enig verschil: die ziet er bloedjemooi uit O+ sowieso rockchicks _O_
mag het weten
  dinsdag 12 mei 2015 @ 00:25:20 #292
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152511451
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:19 schreef grazz het volgende:
Er wordt over gesproken, ook in Litouwen :D

http://www.lrytas.lt/pram(...)e-atvira-suknele.htm
Ik ga hem even door de google vertaalmachine gooien ;)
  dinsdag 12 mei 2015 @ 00:28:33 #293
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152511532
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:25 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Ik ga hem even door de google vertaalmachine gooien ;)
Nu snap ik er nog geen snars van.. In Litouwen vragen ze zich in ieder geval af, of je hiermee de finale gaat halen. Maar daar ben ik ook ongelooflijk nieuwsgierig naar, eigenlijk.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 00:53:19 #294
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_152512035
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:34 schreef Jojoke het volgende:

[..]

De jurk heeft aan de voorkant wel een soort ravijn-achtig iets. Een soort enorme aardscheur
Met die scheurjurk sympathiseert ze met de aardbeving Groningers.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_152513958
quote:
LIVE • Trijntje: ‘Heb nog wat extra repetities nodig’

Posted on 11 May 2015.


Trijntje Oosterhuis voelt zich nog niet bepaald als een vis in het water op het songfestivalpodium in Wenen. Na afloop van haar eerste repetitie liet ze weten dat haar vertrouwen nog moet groeien in de komende repetities. • Door: Dennis van Eersel •

Mogelijk gaat ze dan vocaal meer experimenteren, met diverse ad-libs aan het einde. “Je eerste repetitie is altijd een spannend moment. De plannen in je hoofd worden opeens werkelijkheid. Je bent nog aan alles aan het denken bij de eerste repetities. Nu gaat het bezinken, alles wordt nu natuurlijker en valt straks op zijn plaats.”

“Het conceptplan van onze regie was om de boodschap duidelijk te maken,” vertelt Trijntje over het idee van Hans Pannecoucke. “Een intiem liefdeslied, maar ook een sterk lied. In eerste instantie kwetsbaar richting een man die zich niet open stelt, maar aan het eind sterk, omdat ik gewoon doorga.”

Bij de binnenlandse en buitenlandse pers is teleurgesteld gereageerd op de Nederlandse repetitie. Is dit het land dat vorig jaar met geweldige staging tweede werd?, vroeg een Griek zich hardop af. Trijntje lijkt gebukt te gaan onder die druk, een jaar na The Common Linnets, maar wil daar zelf niets van weten: “Natuurlijk ben ik mij bewust van de druk en verantwoordelijkheid om het goed te doen. Maar als artiest, en dat zal elke deelnemer beamen, kun je het niet veroorloven om bang te zijn. Je moet stralen en het beste eruit halen. En dat kan alleen als je jezelf goed voelt.”
Bron.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152514538
Ik kwam er dit jaar wat moeilijk in qua ESF-mood, ook omdat het lied al zo vroeg bekend was en alles zo degelijk en saai was, daar heeft ze mooi in één klap mee afgerekend _O-

En juist daarom denk ik dat die jurk en hopelijk die backingoutfits een groter doel hebben, no way dat Trijn uit zichzelf een jurk aan zou trekken waarbij haar tieten de punten alvast uitdelen en ze een vleesster op haar kont laat zien. Erg benieuwd naar vrijdag.

Aan de andere kant maakt ze juist daarom misschien zo'n onzekere indruk, ze heeft zich een concept laten aanpraten dat heel diep van binnen erg ver van haar afstaat. Ze heeft in 20 jaar nog nooit iets uitdagends gedragen en uitgerekend op het Songfestival laat je dat ineens helemaal gaan _O-

Vooralsnog denk ik wel dat ze woensdag weer thuis is :7

[ Bericht 22% gewijzigd door TheVulture op 12-05-2015 08:50:53 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152515071
Denk echt dat je een stelletje op die jurk gaat zien, zou ook verklaren waarom ze stilstaat. Als je goed kijkt, zie je dat er 2 gezichten zijn uitgesneden! Maakt waarschijnlijk ook niet of ze op blote voeten gaat of niet, die voeten gaan we, denk ik, niet eens zien.
pi_152515100
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Mooie woordspeling..
LOL
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:36:49 #299
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152515464
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:17 schreef superrmama het volgende:
Denk echt dat je een stelletje op die jurk gaat zien, zou ook verklaren waarom ze stilstaat. Als je goed kijkt, zie je dat er 2 gezichten zijn uitgesneden! Maakt waarschijnlijk ook niet of ze op blote voeten gaat of niet, die voeten gaan we, denk ik, niet eens zien.
Ik zie dat toch echt niet, ook niet als ik goed kijk. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152515669
Het feit dat ze zo stil staat moet ook haast betekenen dat er met projecties op haar lijf wordt gewerkt, misschien toch het hart dat uit haar lijf wordt "getrokken" ofzo... het ziet er zo bizar uit dat ze als een zoutpilaar blijft staan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')