Nee daar wordt je geen weduwe van, maar je kan er wel behoorlijk rouwig om zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:30 schreef Greys het volgende:
Maar even écht serieus.. zelfs al wordt dit prachtig in beeld gebracht, WAAR slaat de weduwelook op met dat netje? Ze zingt toch niet over iemand die dood is maar over iemand die haar niet ziet staan? Word je daar weduwe van??
Ook de 'juiste' variant 'Traincha'?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:00 schreef Jif het volgende:
Haha ik heb echt alle variaties op Trijntje voorbij zien komen vandaag. Trintja, Trinche, Trin.
Niet alleen de uitspraak gaat fout, ik zag eerder in de chat bij escxtra ook al Troncha voorbij komen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:00 schreef Jif het volgende:
Haha ik heb echt alle variaties op Trijntje voorbij zien komen vandaag. Trintja, Trinche, Trin.
Ik vraag me af of dat echt nog komt.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef capristo het volgende:
weet iemand al meer over het 'augmented reality' die ze gaan gebruiken?
Je denkt dat ze straks allemaal ineens iets heel anders aan hebben?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:37 schreef Unites het volgende:
Sowieso zijn al die reacties zo overbodig... net of je nu al ook maar iets kunt zeggen over het uiteindelijke optreden...
Ook niet wanneer ze zegt: "Wat wij in ons hoofd hebben kan helemaal gaan lukken."?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:43 schreef Greys het volgende:
Als ik dat zo hoor komt er niks speciaals qua spetaculaire Pannecoucketoestanden meer hoor, behalve close camerawerk. Dat reality-gebeuren dat eerder genoemd werd geloof ik niet meer als ik haar zo hoor. Maar wie weet.
Misschien wel, maar ik doel meer op het feit dat je nu 'niet door de uiteindelijke camera' kijkt.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je denkt dat ze straks allemaal ineens iets heel anders aan hebben?
Nee, want ik denk dat ze daarmee bedoelt die 'relatie' tussen de camera en haar, die haatliefde verhouding. Wat ook nog best het één en ander kan ophalen hoor, daar niet van, maar ik denk niet dat er nog andere spectaculaire dingen gaan gebeuren. Anders zou ze daar toch wel een béétje naar hinten om zichzelf in te dekken zeg maar?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook niet wanneer ze zegt: "Wat wij in ons hoofd hebben kan helemaal gaan lukken."?
Dat is ook zo hoor. Maar toch kon je vorig jaar bij TCL nú al een best goed beeld krijgen van hoe het er ongeveer uit zou komen te zien. Toen zag je de persmensen ineens ook schrijven van 'wauw, mooi in beeld gebracht, het hele nummer wordt er ineens beter van en het wordt ineens een qualifier'. Dat zie ik nu niet helaas.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:48 schreef Unites het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik doel meer op het feit dat je nu 'niet door de uiteindelijke camera' kijkt.
:$ Vaagheid op en top en zo...
Hm, het enige waar ik een beetje bang voor ben (als ik een beetje kijk naar de bewegingen van die podiumcamera) is dat we exact hetzelfde camerawerk gaan krijgen als vorig jaar. Met 1 cameraman, lang shot om de act heen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want ik denk dat ze daarmee bedoelt die 'relatie' tussen de camera en haar, die haatliefde verhouding. Wat ook nog best het één en ander kan ophalen hoor, daar niet van, maar ik denk niet dat er nog andere spectaculaire dingen gaan gebeuren. Anders zou ze daar toch wel een béétje naar hinten om zichzelf in te dekken zeg maar?Zo van 'niet te hard gillen er komt nog één en ander'?
Ik denk dat dat ook komt omdat 'CATS' echt een soort nummer was dat echt uniek is voor het ESF. 'Country muziek' zal veel mensen niet gelijk hebben aangesproken, maar toen alles bij elkaar kwam op een perfecte manier hadden veel mensen echt het 'wow'-effect.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook zo hoor. Maar toch kon je vorig jaar bij TCL nú al een best goed beeld krijgen van hoe het er ongeveer uit zou komen te zien. Toen zag je de persmensen ineens ook schrijven van 'wauw, mooi in beeld gebracht, het hele nummer wordt er ineens beter van en het wordt ineens een qualifier'. Dat zie ik nu niet helaas.
Is dat zo? Dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:55 schreef Peter het volgende:
Dat Argumented reality kan ook maar met 1 of 2 camera's... dus dat is niet vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |