Tja België was ook afgelopen 2 jaar positief over Nederland, not...quote:Op maandag 11 mei 2015 16:13 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)utm_campaign=privetf
Achteropsterquote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er een filmpje waarop je de achteropster ziet?
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Filmpje op de eurovisiesite valt wel mee...
Maar ze heeft toch een flinke kont, maar we leven in de tijd van de 'big fat butt' dus wie weet.
ik blijf positief.
Had mijn vrouw maar zo´n lekkere dikke kont. beter dan een platte reetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 Ferrari's op videoband!
Ja, maar ja, die mensen van escxtra zagen voor het eerst een stukje en barstten gewoon in lachen uit... da's toch niet geacteerd?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:19 schreef ato het volgende:
[..]
Tja België was ook afgelopen 2 jaar positief over Nederland, not...
Ik wacht toch nog om een oordeel te vormen.
Wij weten nog steeds niet hoe het als totaalplaatje er uit ziet..
Ik heb het idee dat er een paar media geile watchers metten zo'n heisa van maken.
Maar is wel weer publiciteit, dat dan weer wel..
Precies, "There's no such thing as bad publicity."quote:Op maandag 11 mei 2015 16:19 schreef ato het volgende:
[..]
Tja België was ook afgelopen 2 jaar positief over Nederland, not...
Ik wacht toch nog om een oordeel te vormen.
Wij weten nog steeds niet hoe het als totaalplaatje er uit ziet..
Ik heb het idee dat er een paar media geile watchers metten zo'n heisa van maken.
Maar is wel weer publiciteit, dat dan weer wel..
Eerder het begin van deze plaatquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Welke, die met die ster, of die met de lampjes?
Grapje zeker?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Greys het volgende:
LET OP
"De open ster zit midden op haar rechterbil en komt ook prachtig in beeld" aldus de daar aanwezige Rene.
Maar zij zien meteen al het totaal beeld?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ja, die mensen van escxtra zagen voor het eerst een stukje en barstten gewoon in lachen uit... da's toch niet geacteerd?
De Belgen vinden onze achtergrondzangeressen op koeien lijkenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:13 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)utm_campaign=privetf
Hij zei 'op haar rechterbil'.quote:
Warschijnlijk is dat huidskleurige stof, no way dat Trijn daar in haar naakte reet gaat staanquote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Greys het volgende:
LET OP
"De open ster zit midden op haar rechterbil en komt ook prachtig in beeld" aldus de daar aanwezige Rene.
Trijn heeft zich helemaal in laten pakken door die wansmaakgestapo van de Trosquote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ik vind die jurk overigens niet zo gek idee, als ik net lees dat deze door dezelfde meneer ontworpen is als die lichtjespakken van de Toppers.
Is die open ster dan ook nog net zo groot als dat open stuk aan de voorkant?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei 'op haar rechterbil'.
En toen vroegen veel mensen of dat een grapje was toch zeker en toen zei hij 'Nee echt, midden op haar bil en het komt ook nog volop in beeld'.
Ik weet het echt niet, maar ik begin het ergste te vrezen
Begrijp nu steeds meer waarom die journalisten daar zo moesten lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |