Steek het met een mes tot het meewerkt.quote:
Nat geworden :$quote:Op maandag 11 mei 2015 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Steek het met een mes tot het meewerkt.
I amquote:
Oh dat gevoel ken ik maar al te goed. Veel te goed zelfs. Maar kom je dan niet gewoon de verkeerde tegen..? Beetje stomme vraag wel omdat je over een verliefdheid eigenlijk zelf weinig te zeggen hebt wat betreft gevoel, maar ok.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I dont know, maar als ik nu, sinds ik single ben, al 2 keer zwaaaar verliefd ben geweest zonder dat dit wederzijds is, en ik nu weer bijna verliefd word, wat ook niet wederzijds is, voelt het gewoon even niet gegund
En ik weet wel dat het ooit komt, maar het voelt gewoon even alsof het me op het moment niet gegund word, snap je?
Mwah, sommige dingen zijn ongeloofwaardigquote:Op maandag 11 mei 2015 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt alles goed.
Niet goed? nog niet het einde.
Er was toch iets van een of ander onderzoek dat zei dat mensen die tosti eten leuker zijn of meer seks hebben ofzo? In dat geval snap ik het welquote:
Oh dus daarom heb je altijd een mes bij jequote:Op maandag 11 mei 2015 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Steek het met een mes tot het meewerkt.
Wait what?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er was toch iets van een of ander onderzoek dat zei dat mensen die tosti eten leuker zijn of meer seks hebben ofzo? In dat geval snap ik het wel
Ja blijkbaar he, als het niet de verkeerde waren was het anders geweest natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2015 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dat gevoel ken ik maar al te goed. Veel te goed zelfs. Maar kom je dan niet gewoon de verkeerde tegen..? Beetje stomme vraag wel omdat je over een verliefdheid eigenlijk zelf weinig te zeggen hebt wat betreft gevoel, maar ok.
Hoi Dqo... oh wacht.quote:
Nee. Ik sla alles in submissie.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh dus daarom heb je altijd een mes bij je
ja, die kreeg ik ook doorgestuurd, maar als vraag "eet jij veel tosti's?"quote:Op maandag 11 mei 2015 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er was toch iets van een of ander onderzoek dat zei dat mensen die tosti eten leuker zijn of meer seks hebben ofzo? In dat geval snap ik het wel
Ik denk dat iedere (chronische) vrijgezel dat gevoel wel kent. Het is vooral de vraag hoe je daarmee om gaat.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja blijkbaar he, als het niet de verkeerde waren was het anders geweest natuurlijk
Ik AT (verleden tijd ja) dagelijks tosti's.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannelijk welquote:
Haha ik krijg mijn gedachten weer lekker verwoord merk ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja blijkbaar he, als het niet de verkeerde waren was het anders geweest natuurlijk
quote:
Ja geen idee meer wat er precies onderzocht was, was vorige maand ofzo. Heb het niet opgeslagen. Was iig weer een raar onderzoek met een rare zinloze uitkomt.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die kreeg ik ook doorgestuurd, maar als vraag "eet jij veel tosti's?".
Zoals?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:53 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, sommige dingen zijn ongeloofwaardig
Ja, tuurlijk, sloeg weer nergens op, maar wel vermakelijkquote:Op maandag 11 mei 2015 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja geen idee meer wat er precies onderzocht was, was vorige maand ofzo. Heb het niet opgeslagen. Was iig weer een raar onderzoek met een rare zinloze uitkomt.
Ik bleef wel tosti's maken dit weekend, maar wat dat nou zegt?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat je goed voor je gasten zorgtquote:Op maandag 11 mei 2015 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bleef wel tosti's maken dit weekend, maar wat dat nou zegt?
Wellicht. Ik heb niet eens tijd voor een relatie en heb er ook helemaal geen zin in. Al dat gezeur erbij en families ontmoeten enquote:Op maandag 11 mei 2015 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere (chronische) vrijgezel dat gevoel wel kent. Het is vooral de vraag hoe je daarmee om gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |