Uiteraard. Die romantische liefde is me voorlopig nog niet geguntquote:Op maandag 11 mei 2015 13:42 schreef aeque het volgende: [..] De vriendschappelijk soort dan, die andere ben ik voor nu even klaar mee.
![]()
ff een teiltje pakken.. brbquote:Op maandag 11 mei 2015 13:45 schreef Dqod het volgende:
LOVE SHINE A LIGHT IN EVERY CORNER OF MY HEART LALALA HURRR
Waarom niet gegund?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard. Die romantische liefde is me voorlopig nog niet gegunt
Ik herken de tekst gewoonquote:Op maandag 11 mei 2015 13:45 schreef Dqod het volgende:
K tosso gr :$quote:
Bazennummerquote:
Ander keertje weer, als jij ook mee kanquote:Op maandag 11 mei 2015 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja niks maar
goffertpark en biertje![]()
en morgen is er ook weer werk
quote:Op maandag 11 mei 2015 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ander keertje weer, als jij ook mee kan
I dont know, maar als ik nu, sinds ik single ben, al 2 keer zwaaaar verliefd ben geweest zonder dat dit wederzijds is, en ik nu weer bijna verliefd word, wat ook niet wederzijds is, voelt het gewoon even niet gegundquote:
Knuffel voor jouquote:Op maandag 11 mei 2015 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind mezelf stom omdat ik even heel hard tegen mezelf aanloop. Alweer
Oh?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Als je geen onzekerheid/twijfels hebt, zeker
quote:Op maandag 11 mei 2015 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I dont know, maar als ik nu, sinds ik single ben, al 2 keer zwaaaar verliefd ben geweest zonder dat dit wederzijds is, en ik nu weer bijna verliefd word, wat ook niet wederzijds is, voelt het gewoon even niet gegund
En ik weet wel dat het ooit komt, maar het voelt gewoon even alsof het me op het moment niet gegund word, snap je?
LET HER LOVE LIGHT CARRY, LET THE LOVE... ofzo. toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:45 schreef Dqod het volgende:
Herkenbaar hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I dont know, maar als ik nu, sinds ik single ben, al 2 keer zwaaaar verliefd ben geweest zonder dat dit wederzijds is, en ik nu weer bijna verliefd word, wat ook niet wederzijds is, voelt het gewoon even niet gegund
En ik weet wel dat het ooit komt, maar het voelt gewoon even alsof het me op het moment niet gegund word, snap je?
Een wijze vrouw zei me ook deze woorden : Het komt ooit goedquote:Op maandag 11 mei 2015 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik vraag me af waar die HURRR precies zit.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LET HER LOVE LIGHT CARRY, LET THE LOVE... ofzo. toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LET HER LOVE LIGHT CARRY, LET THE LOVE... ofzo. toch?
quote:Op maandag 11 mei 2015 13:50 schreef yats het volgende:
[..]
Een wijze vrouw zei me ook deze woorden : Het komt ooit goed
Althans, dat was de strekking, de rest ben ik weer vergeten geloof ikUiteindelijk komt alles goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet goed? nog niet het einde.
Steek het met een mes tot het meewerkt.quote:
Nat geworden :$quote:Op maandag 11 mei 2015 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Steek het met een mes tot het meewerkt.
I amquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |