Bij een topickaap niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Mag een mens geen 2 seconden de tijd nemen?
Johannes is mod dus hij kan het veranderen, welke TT had je in gedachten?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Mag een mens geen 2 seconden de tijd nemen?
Wat een rare quiche?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo dan:
[ afbeelding ]
Alles snel bij elkaar gegooid, was namelijk initieel naar de frituur gefietst omdat ik zin had in frietjes (door mani) maar daar bleek het rush hour te zijn. Dus uiteindelijk zonder buit naar huis gefietst en haastig een quiche in de oven geschoven.
Nou ja waarschijnlijk zijn de quiches die ik weleens eet van veel mindere kwaliteit en vind ik daarom deze raarquote:
Die kwam hard aan ja.quote:
Misschien kan je iets leuks met de OP doen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voelt goed om voor het eerst in 1,5 jaar een topic te openen in deze reeks.
Wat heb jij gegeten, Karina.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja waarschijnlijk zijn de quiches die ik weleens eet van veel mindere kwaliteit en vind ik daarom deze raar
Geen disrespect naar Aldi quiches.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja waarschijnlijk zijn de quiches die ik weleens eet van veel mindere kwaliteit en vind ik daarom deze raar
Dat heb ik al gedaan, ik heb er patat in gezet.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan je iets leuks met de OP doen.
Wil je ook weten wat ik heb gegeten Tem?quote:
Nee, niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je ook weten wat ik heb gegeten Tem?
Er zijn mensen die UI uitspreken als ui.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Rode ui, niet te verwarren met rode UI:
[ afbeelding ]
Het is ook UI. En het is gif.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die UI uitspreken als ui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |