Het FSA raakte een helikopter die examenpapieren zou brengen, is dat ook geen toeval?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed.
Ik zeg dat het geen toeval is dat ze ineens die school raken op de examendag.
twitter:ResistanceER twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 14:16:26BREAKING#Syria | 12 #Turkey and #Israel intelligence officers killed in #Idlib reageer retweet
Er was nog 1 school open in het gebied. Een zeer lage streek.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:32 schreef IPA35 het volgende:
Scholen in de door de terroristen beheerste gebieden zijn dicht en hebben zeker geen contact met het ministerie van onderwijs. De rest is nu verworden tot madrassas of zo.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef firefly3 het volgende:
Doe een keer die oogkleppen af. De laatste officiele school in rebellengebied is bewust tijdens de examendag geraakt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:05 schreef reza1 het volgende:
[..]
Het FSA raakte een helikopter die examenpapieren zou brengen, is dat ook geen toeval?
Ben jij de oppermod?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:16 schreef primakov het volgende:
Anders plaats je eens bronnen voor al die foto's die je post firefly3, je bent hier meerdere malen op gewezen, we hebben niks aan leuke plaatjes zonder duiding of bron.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben jij de oppermod?
Zoek maar op twitter naar "Aleppo school". Dit is wereldnieuws en zal vast wel al op cnn en bbc te vinden zijn.
Geldt dus ook voor jou, dat kinderachtige gedoe steeds dat wij opzoek moeten gaan naar bronnen van door jou geposte tweets of foto's.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nogmaals:
-Aub link naar bron erbij?
-Wat is er op de foto te zien en wat wil je d'r mee zeggen?
Dit zijn foto's uit 2013...
Voor een inhoudelijke discussie, als dat uberhaupt nog mogelijk is, helpt het niet door lukraak met foto's en/of video's te strooien.
BTW: Dit geldt voor iedereen natuurlijk en niet alleen voor Pizzamizza
0 resultaten bij CNN en BBC.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben jij de oppermod?
Zoek maar op twitter naar "Aleppo school". Dit is wereldnieuws en zal vast wel al op cnn en bbc te vinden zijn.
Kleine moeite toch als het een keer niet lukt en ik de zoekopdracht erbij doe?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:21 schreef primakov het volgende:
[..]
[..]
Geldt dus ook voor jou, dat kinderachtige gedoe steeds dat wij opzoek moeten gaan naar bronnen van door jou geposte tweets of foto's.
Ik verwacht het later. Google loopt ook achter als je zoekt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef reza1 het volgende:
[..]
0 resultaten bij CNN en BBC.
https://www.google.com/se(...)+school+site:bbc.com
https://www.google.com/se(...)te:cnn.com&tbs=qdr:d
Maar jij weet al want je hebt het live zien gebeuren of zit je weer eens uit je nek te kletsen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik verwacht het later. Google loopt ook achter als je zoekt.
Kleine moeite om het dan gelijk erbij te zetten dan toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kleine moeite toch als het een keer niet lukt en ik de zoekopdracht erbij doe?
Raar om dan meteen een mod erbij te halen door te quoten, puur omdat je de inhoud niet leuk vind.
Ik post tenminste een bron itt tot jij met je bronloze foto's en je leugens als dat Ahmadinejad een alawiet is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Ja, het is verzonnen nieuws. Jullie rare twitter bronnetjes over dat de saa weer eens aan het winnen is, zijn wel legitiem...
dat dus. gewoon bronnen. ophouden met dat gesteggel en gemiep naar elkaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:16 schreef primakov het volgende:
Anders plaats je eens bronnen voor al die foto's die je post firefly3, je bent hier meerdere malen op gewezen, we hebben niks aan leuke plaatjes zonder duiding of bron.
3 mei staat erquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:06 schreef firefly3 het volgende:
http://www.theguardian.co(...)ck-say-rights-groups
Hij plaats afbeeldingen van een door een Amerikaans PR-firm, met als doel een NFZ promoten, opgezet clubje. De "White Helmets", onder andere bekend vanwege hun "working relationship" met Al-Qaeida (JAN).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:16 schreef primakov het volgende:
Dit is blijkbaar een belangrijk nest voor de terroristen. Gaat de komende dagen nog wat worden...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:59 schreef al-qahira het volgende:
Hoi iedereen, ook maar eens besloten een gebruiker aan te maken![]()
Goed nieuws, het Syrische Arabische Leger, Hezbollah en NDF hebben nog meer terrein terug gewonnen van Al-Qaeda in Qalamoun. Al meer dan 130 terroristen zijn gedood in het offensief terwijl maar 18 SAA en en 6 NDF soldaten zijn gedood.
Qalamoun is dan weer nog om van Damascus en Homs te verbinden. En het is belangrijk om te voorkomen dat terroristen Libanon infiltreren, dat sommige Libanese politici tegen dit offensief zijn toont wel aan dat ze niet het belang van Libanon dienen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dit is blijkbaar een belangrijk nest voor de terroristen. Gaat de komende dagen nog wat worden...
http://wikimapia.org/#lan(...)521469/bs/Talat-Musa
SAA moet nu vooral uitkijken dat successen bij Jish al-Shughour en de Ghab vlakte niet te koste gaat van Ariha of de omsingeling van Mastouma...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef al-qahira het volgende:
[..]
Qalamoun is dan weer nog om van Damascus en Homs te verbinden. En het is belangrijk om te voorkomen dat terroristen Libanon infiltreren, dat sommige Libanese politici tegen dit offensief zijn toont wel aan dat ze niet het belang van Libanon dienen.
quote:
quote:A three-year operation to smuggle official documents out of Syria has produced enough evidence to indict President Bashar al-Assad and 24 senior members of his regime, according to the findings of an international investigative commission.
The prosecution cases against the Syrian leaders focus on their role in the suppression of the protests that triggered the conflict in 2011. Tens of thousands of suspected dissidents were detained, and many of them were tortured and killed in the Syrian prison system.
The evidence has been compiled for the Commission for International Justice and Accountability (CIJA), made up of investigators and legal experts who formerly worked on war crimes tribunals for the former Yugoslavia and Rwanda and for the international criminal court (ICC).
They worked with a team of 50 Syrian investigators who have carried out the dangerous task of smuggling regime documents out of the country. So far one investigator has been killed, another severely wounded, and several have been detained and tortured by the regime.
The commission is funded by western states including the UK, US, the EU, Germany, Switzerland, Norway, Canada and Denmark.
The evidence has been collected and prosecution cases have been prepared in anticipation of a war crimes tribunal being established in the future. Russia has used its UN security council veto to block any investigation of the Assad regime in the international criminal court or the creation of an ad hoc court for Syria. However, a string of recent military setbacks and infighting in the upper echelons of the Syrian government have increased the chances that Assad could eventually fall and his regime be brought to justice.
Wanneer komen Bush, Clinton en Obama eens voor dat gerechtshof? Of is het alleen voor anti-VS mensen?quote:
Als ja.. als je het zo stelt wil ik het ook wel herhalen over Assad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:07 schreef Triggershot het volgende:
Als Erdogan aandeel heeft in de dood van een onschuldig persoon, gun ik hem niets minder ja.
Ok, dan ligt het aan jouw vreemde defintie van genocide.quote:Als er duizenden mensen zijn gedood om een paar misdadigers te pakken, zie ik dat als een genocide ja. Of je nou Piet, Hasan of Umbuktu bombardeerd zal mij een worst wezen.
Jawel, Turkije steunt openlijk Ahrar al-Sham.quote:De mensen en groepen die Erdogan openlijk steunt, zeggen dat niet.
Volgens de Turkenquote:Niet veel anders dan de PKK, gezien PKK een rijke geschiedenis heeft van doelgericht zelfmoordaanslagen te plegen op burgerdoelen, met name in de jaren dat Ocalan in Syrie huiste.
Ik had het niet over separatisme, maar een oorlog zoals in Syri nu. In Syri is er ook geen steun voor separatisme, behalve bij de Koerden.quote:Neuh, steun voor separatisten of het breken van het huidige Turkije zal je alleen bij de HDP vinden, niet bij CHP of MHP en hun achterban en basis van speculatie kunnen we alle kanten op, kan net zo goed zeggen dat als Assad per direct was opgestapt of Assad geen steun van Iran / Rusland kreeg er nooit zo een bloedbad geweest zou zijn.
twitter:leithfadel twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 22:33:08#ISIS officially repelled at the #DeirEzzor Military Airport today. reageer retweet
Meer dan dat vraag ik niet van je?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:22 schreef reza1 het volgende:
[..]
Als ja.. als je het zo stelt wil ik het ook wel herhalen over Assad.
Volkerenmoord, doden van onschuldigen.quote:Ok, dan ligt het aan jouw vreemde defintie van genocide.
Een maand eerder heeft Turkije dat soort berichten al ontkend, beetje een welles/nietes gevalletje.quote:Jawel, Turkije steunt openlijk Ahrar al-Sham.
http://www.ibtimes.com/tu(...)us-disagrees-1903065
Dan ben je niet echt thuis in de materie, de zelfmoordaanslagen zijn allemaal opgeist door de PKK.quote:Volgens de Turken
De Turkmenen, als ze goed georganiseerd zouden zijn, zouden niet minder een aansluiting bij Turkije willen, dan wel los van Assad.quote:Ik had het niet over separatisme, maar een oorlog zoals in Syri nu. In Syri is er ook geen steun voor separatisme, behalve bij de Koerden.
En toch vind ik dat artikel van IBtimes inhoudelijk meer valide en logischer klinken. Veel andere bronnen lijken het ook te bevestigen. Stratfor analyses idem.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:42 schreef Triggershot het volgende:
Een maand eerder heeft Turkije dat soort berichten al ontkend, beetje een welles/nietes gevalletje.
Ja goed, dat artikel van Hurriyet bericht alleen maar over een verwerping van de aantijgingen, niet een uiteenzetting, daarnaast wekt het artikel in ook nog eens de indruk dat ze zelf niet kunnen benadrukken hoe de eventuele steun zich van Turkije naar Ahrar Al Sham uit, vooral op basis van 3e partijen verklaringen, komt bij mij over als een opiniestuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:55 schreef primakov het volgende:
[..]
En toch vind ik dat artikel van IBtimes inhoudelijk meer valide en logischer klinken. Veel andere bronnen lijken het ook te bevestigen. Stratfor analyses idem.
Si, materie die ik vervolgens maar op eigen houtje moet overdragen als onderbouwing, wat ik wel vaker vermijd om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:32 schreef primakov het volgende:
Bedoel je Turkstalige stukjes te delen met niet-Turkstalige user?
Dogan (hurriyet) & Gulen (zaman) media zijn behoorlijk partizan idd en tegelijkertijd het meest actief op op Engels gebied, Sabah is dan dat weer met Erdogan, er tussen heb je wat centrum media, maar die zijn zelden in het Engels.quote:Probleem dat ik ervaar wanneer ik lees over Turkse politiek en Erdogan is dat ik soms beland op Gulenistische sites.. Dan moet ik het even door wat Turken van verschillende politieke en sociale allooi laten screenen wil ik het enigszins kunnen duiden.
twitter:markito0171 twitterde op woensdag 13-05-2015 om 00:31:44#Syria #Idlib Rebels take full control of Musaybeen at eastern outskirts of #Ariha reageer retweet
Waarom zou de regering een school willen raken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed.
Ik zeg dat het geen toeval is dat ze ineens die school raken op de examendag.
Omdat het meestal kinderen zijn van rebellen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 06:56 schreef pietba het volgende:
[..]
Waarom zou de regering een school willen raken?
Dat hele "we nemen de Qalamoun regio in" is al twee jaar aan de gang. Ondertussen zijn ze bijna heel de provincie Idlib kwijt.quote:
Ze kunnen zich weer focussen op het terugveroveren van die provincie zodra de grens met Libanon is veilig gesteld.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat hele "we nemen de Qalamoun regio in" is al twee jaar aan de gang. Ondertussen zijn ze bijna heel de provincie Idlib kwijt.
quote:
Het gaat goed met de herovername van Idlib door de SAAquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
de tunnel bij fanar
overgenomen heuvel bij ariha overkijkend op de stad
quote:Islamic State deputy leader 'killed in Iraq air strike'
The second-in-command of Islamic State (IS) has been killed in a US-led coalition air strike in northern Iraq, the Iraqi ministry of defence says.
Abdul Rahman Mustafa Mohammed, also known as Abu Alaa al-Afri, was inside a mosque in Tal Afar that was targeted, spokesman Brig-Gen Tahsin Ibrahim said.
He had been meeting dozens of militants who also died in the strike, he added.
http://www.bbc.com/news/w(...)inkname=news_central
Ghab vallei moet standhouden. De rest is secundair.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat goed met de herovername van Idlib door de SAA!!!
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:04 schreef firefly3 het volgende:
The Assad regime has placed its intelligence chief under house arrest after suspecting he was plotting a coup, in a sign that battlefield losses are setting off increasing paranoia in Damascus.
http://www.telegraph.co.u(...)Syria-coup-plot.html
Jammer dat hij geen headshot krijgt, had leukere beelden opgeleverdquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:34 schreef Slayage het volgende:
coole headcam VID bij ariha , de gast mat d. Headcam loopt bijna tegen een assadist
twitter:jackshahine twitterde op woensdag 13-05-2015 om 10:52:46#Kurdish #YPG fighter in front of strategic #Aliyah grain & cotton depot, west #TelTemir 30 km after liberating it http://t.co/e3P82NXgP0 reageer retweet
twitter:jackshahine twitterde op woensdag 13-05-2015 om 14:04:52#YPG #YPJ in strategic #Aliyah grain silos after liberating it from #ISIL terroristsPics by #Ronahi TV Corr. M Hasan http://t.co/TEpa03vJRZ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
twitter:moscow_ghost twitterde op woensdag 13-05-2015 om 14:17:46Mamlouk's double posing with Bashar's doppleganger on a #Russia-n ship off #Syria coastvia @MacDoos http://t.co/ENXuA1z6ip reageer retweet
Oke.quote:
Hij heeft het over een interventie in Idlib, dat is wat anders.quote:Een maand eerder heeft Turkije dat soort berichten al ontkend, beetje een welles/nietes gevalletje.
Maar die zijn niet voor separatisme, die willen heel Syri hebben.quote:Hoezo niet, hoeveel - soenitische - facties hebben in Syrie zich onafhankelijk verklaard van Assad, staat / autoriteit opgezet, met als doel om zich van de Alevieten te 'zuiveren' ?
twitter:abdbozkurt twitterde op woensdag 13-05-2015 om 06:14:35#Turkey detained prosecutor Aziz Takı reveals 2000 arms-laden trucks to #Syria transported to #Syria with no legal order under laws reageer retweet
twitter:abdbozkurt twitterde op woensdag 13-05-2015 om 16:34:18#Turkey: Detained prosecutor says he saw 155mm artillery shells & aircraft ammunition packed in arms-laden trucks bound for #Syria reageer retweet
twitter:abdbozkurt twitterde op woensdag 13-05-2015 om 06:13:06Detained prosecutor Aziz Takı said he discovered the vehicle operated by #Turkey intel agents was registered to #alQaida suspect reageer retweet
twitter:moscow_ghost twitterde op woensdag 13-05-2015 om 15:23:19Nothing really new about this 'borderline' cooperation #Syria #Israel #Jordan #JabhatAlNusra http://t.co/00sjlaYqS5 http://t.co/BSxgRSaOAk reageer retweet
Je hebt echt geen idee wat het begrip "dictator" inhoud? Als je een spotprentje van assad maakte werd je al gemartelt. Laat staan als er slechts vermoedens waren dat je een voorstander bent van een regime verandering.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:59 schreef reza1 het volgende:
[..]
Oke.
Als Assad aandeel heeft in de dood van een onschuldig persoon, gun ik hem niets minder dan kanker.
Ga jij je maar eerst eens druk maken over de pro-westerse dictators.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wat het begrip "dictator" inhoud? Als je een spotprentje van assad maakte werd je al gemartelt. Laat staan als er slechts vermoedens waren dat je een voorstander bent van een regime verandering.
In Amerika wordt je echt niet gemartelt vanwege een anti-Obama plaatje. Er bestaat hier zelfs een gelegenheid om dmv komedie statements te maken, die in achterlijke landen in het midden oosten de dood betekenen. Denk daar maar eens over na voordat je de vrijheden onder assad vergelijkt met die van het westen!quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:09 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ga jij je maar eerst eens druk maken over de pro-westerse dictators.
Jammer dat je niet kan lezen, ik had het niet over de VS.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In Amerika wordt je echt niet gemartelt vanwege een anti-Obama plaatje. Er bestaat hier zelfs een gelegenheid om dmv komedie statements te maken, die in achterlijke landen in het midden oosten de dood betekenen. Denk daar maar eens over na voordat je de vrijheden onder assad vergelijkt met die van het westen!
quote:Louay Hussein, leader of Building the Syrian State party, said in leaked tape obtained by Zaman al-Wasl that Syrian revolution is the revolution of varmints and punks, a shocking statement comes a day after he refused to hold a press conference beside the revolution's flag.
Hussein, longtime Syria-based opposition activist who recently fled to Turkey, said 'a shoe of any Syrian intelligence agent has more dignity than Syrian revolution,' according to the tape that was recorded by a journalist works for Orient News, pro-opposition satellite channel.
The leak come a day after Hussein and Syrian National Coalition chief Khaled Khoja spoke to reporters Monday from Istanbul saying the key opposition group will not attend low-level consultations taking place in Geneva and hosted by the U.N. envoy to the war-torn country.
Andere landen zoals Turkije en Saudi Arabie lappen ook mensenrechten aan hun laars, net als Iran en Syrie. No way dat ik daar ooit wil komen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:16 schreef reza1 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan lezen, ik had het niet over de VS.
En waarom heeft het westen een bondgenootschap met Turkije en Saudi-Arabi terwijl er juist sancties en terroristen gesteund worden tegen Iran en Syri?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Andere landen zoals Turkije en Saudi Arabie lappen ook mensenrechten aan hun laars, net als Iran en Syrie. No way dat ik daar ooit wil komen.
En nu word je onthoofd wanneer je een spotprentje van Mohammed maakt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wat het begrip "dictator" inhoud? Als je een spotprentje van assad maakte werd je al gemartelt. Laat staan als er slechts vermoedens waren dat je een voorstander bent van een regime verandering.
Zolang de dictatorliefde er is, wordt takfiri nieuws nog als zoete koek geslikt. Er staan tienduizenden gematigden klaar om gehakt te maken van dictators en takfiris.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:25 schreef reza1 het volgende:
[..]
En waarom heeft het westen een bondgenootschap met Turkije en Saudi-Arabi terwijl er juist sancties en terroristen gesteund worden tegen Iran en Syri?
Wat zijn volgens jou gematigden?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zolang de dictatorliefde er is, wordt takfiri nieuws nog als zoete koek geslikt. Er staan tienduizenden gematigden klaar om gehakt te maken van dictators en takfiris.
Die zogenaamde gematigden hebben hun steun uit gesproken voor de dicators van Jemen, Bahrein en Egypte.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zolang de dictatorliefde er is, wordt takfiri nieuws nog als zoete koek geslikt. Er staan tienduizenden gematigden klaar om gehakt te maken van dictators en takfiris.
twitter:arisroussinos twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 21:51:38Coming soon to @vicenews: the fall of Jisr al-Shughour http://t.co/KavppbbdSN reageer retweet
twitter:jackshahine twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 17:36:50Heyva sor a kurd, #Kurdish Red Crescent reopens its center in #Kobani today.Photos v Kobani journalist Memo Alloush http://t.co/bUP7qrXwOw reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op woensdag 13-05-2015 om 09:13:13If it wasn't for Hezbollah's help controlling the Lebanese border, terrorists would have free reign of our border. reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op woensdag 13-05-2015 om 17:07:04Jabhat Al-Nusra is done in the #Qalamoun - Tal Al-Moussa was an imperative mountain-top they needed to control. reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 13-05-2015 om 14:02:49#BreakingNews:#Hezbollah took full control of the strategic hill of Tallat Mussa in #Qalamoun battle. http://t.co/kBsActe6Bc reageer retweet
twitter:ResistanceER twitterde op woensdag 13-05-2015 om 12:30:47#Hezbollah and the #SAA have brought disaster into the troops of #JabhatAlNusra in #Qalamoun #Syria #Lebanon #JAN http://t.co/fdQB6v81Y1 reageer retweet
quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:48 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ResistanceER twitterde op woensdag 13-05-2015 om 12:30:47#Hezbollah and the #SAA have brought disaster into the troops of #JabhatAlNusra in #Qalamoun #Syria #Lebanon #JAN http://t.co/fdQB6v81Y1 reageer retweet
twitter:youssehh twitterde op donderdag 07-05-2015 om 22:10:44People still support the FSA and shout free Palestine LOL. FSA gets aid from Israel? Silence. FSA sends greetings to Israel? Silence. reageer retweet
twitter:sayed_ridha twitterde op woensdag 13-05-2015 om 15:08:45A #Druze #SAA Republican Guard in #Syria http://t.co/YcLkSayF9f reageer retweet
quote:
een slag gewonnen is nog geen oorlog gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:54 schreef Montana_ir het volgende:
@ResistanceER: You wanted war, we wanted Victory and we were the Victorious!!
#Hezbollah
#Qalamoun #Syria #Lebanon http://t.co/8GkUu245bw
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
een slag gewonnen is nog geen oorlog gewoon
crappy rap is crappyquote:
twitter:markito0171 twitterde op donderdag 14-05-2015 om 00:21:43#Syria SOHR claims ~70 #Assad-forces killed in battle of #Palmyra today- incl. 6 officers40 #IS fighters also killed reageer retweet
palmyra next? stort het kaartenhuis van assad in?twitter:markito0171 twitterde op donderdag 14-05-2015 om 01:54:46#Syria'n regime on the edge to lose next big city (#Palmyra)- but carry out offensive in the unpopulated #Qalamoun mountains reageer retweet
twitter:Isham_AlAssad twitterde op donderdag 14-05-2015 om 06:37:40From #Dahieh, #Beirut, #Lebanon. Celebrations by the #Hezbollah victories in #Qalamoun vs #Nusra-#ISIS terrorists. http://t.co/D6YKt8TN9z reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op woensdag 13-05-2015 om 23:19:37Dear @Telegraph - do you really want to associate yourselves with ignorant people like @carolmalouf ? http://t.co/WCm7bTKhs8 reageer retweet
twitter:IraqiSuryani twitterde op woensdag 13-05-2015 om 23:09:53The #Syrian National Defence Forces #NDF after gaining control of the Talat Musa in #Qalamoon - #Syria #SAA #القلمون http://t.co/gHrrSnO5FQ reageer retweet
OMG wat een schaap.quote:Op donderdag 14 mei 2015 07:35 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:leithfadel twitterde op woensdag 13-05-2015 om 23:19:37Dear @Telegraph - do you really want to associate yourselves with ignorant people like @carolmalouf ? http://t.co/WCm7bTKhs8 reageer retweet
[ afbeelding ]
Ze zullen wel zwanger zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef Slayage het volgende:
mogelijk die drie tutjes
Three British teens allegedly run away from ISIS
The three British teenage girls who were believed to have joined the Islamic State of Iraq and al-Sham (ISIS) are on the run after escaping from the group, according to a report in British newspaper the Daily Mail.
twitter:leithfadel twitterde op donderdag 14-05-2015 om 05:04:5250+ Syrians were arrested yesterday in Al-Koura by Lebanese Intelligence. These suspected terrorists are believed to be linked to #ISIS reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |