Het FSA raakte een helikopter die examenpapieren zou brengen, is dat ook geen toeval?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed.
Ik zeg dat het geen toeval is dat ze ineens die school raken op de examendag.
twitter:ResistanceER twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 14:16:26BREAKING#Syria | 12 #Turkey and #Israel intelligence officers killed in #Idlib reageer retweet
Er was nog 1 school open in het gebied. Een zeer lage streek.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:32 schreef IPA35 het volgende:
Scholen in de door de terroristen beheerste gebieden zijn dicht en hebben zeker geen contact met het ministerie van onderwijs. De rest is nu verworden tot madrassas of zo.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef firefly3 het volgende:
Doe een keer die oogkleppen af. De laatste officiele school in rebellengebied is bewust tijdens de examendag geraakt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:05 schreef reza1 het volgende:
[..]
Het FSA raakte een helikopter die examenpapieren zou brengen, is dat ook geen toeval?
Ben jij de oppermod?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:16 schreef primakov het volgende:
Anders plaats je eens bronnen voor al die foto's die je post firefly3, je bent hier meerdere malen op gewezen, we hebben niks aan leuke plaatjes zonder duiding of bron.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben jij de oppermod?
Zoek maar op twitter naar "Aleppo school". Dit is wereldnieuws en zal vast wel al op cnn en bbc te vinden zijn.
Geldt dus ook voor jou, dat kinderachtige gedoe steeds dat wij opzoek moeten gaan naar bronnen van door jou geposte tweets of foto's.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nogmaals:
-Aub link naar bron erbij?
-Wat is er op de foto te zien en wat wil je d'r mee zeggen?
Dit zijn foto's uit 2013...
Voor een inhoudelijke discussie, als dat uberhaupt nog mogelijk is, helpt het niet door lukraak met foto's en/of video's te strooien.
BTW: Dit geldt voor iedereen natuurlijk en niet alleen voor Pizzamizza
0 resultaten bij CNN en BBC.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben jij de oppermod?
Zoek maar op twitter naar "Aleppo school". Dit is wereldnieuws en zal vast wel al op cnn en bbc te vinden zijn.
Kleine moeite toch als het een keer niet lukt en ik de zoekopdracht erbij doe?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:21 schreef primakov het volgende:
[..]
[..]
Geldt dus ook voor jou, dat kinderachtige gedoe steeds dat wij opzoek moeten gaan naar bronnen van door jou geposte tweets of foto's.
Ik verwacht het later. Google loopt ook achter als je zoekt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef reza1 het volgende:
[..]
0 resultaten bij CNN en BBC.
https://www.google.com/se(...)+school+site:bbc.com
https://www.google.com/se(...)te:cnn.com&tbs=qdr:d
Maar jij weet al want je hebt het live zien gebeuren of zit je weer eens uit je nek te kletsen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik verwacht het later. Google loopt ook achter als je zoekt.
Kleine moeite om het dan gelijk erbij te zetten dan toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kleine moeite toch als het een keer niet lukt en ik de zoekopdracht erbij doe?
Raar om dan meteen een mod erbij te halen door te quoten, puur omdat je de inhoud niet leuk vind.
Ik post tenminste een bron itt tot jij met je bronloze foto's en je leugens als dat Ahmadinejad een alawiet is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Ja, het is verzonnen nieuws. Jullie rare twitter bronnetjes over dat de saa weer eens aan het winnen is, zijn wel legitiem...
dat dus. gewoon bronnen. ophouden met dat gesteggel en gemiep naar elkaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:16 schreef primakov het volgende:
Anders plaats je eens bronnen voor al die foto's die je post firefly3, je bent hier meerdere malen op gewezen, we hebben niks aan leuke plaatjes zonder duiding of bron.
3 mei staat erquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:06 schreef firefly3 het volgende:
http://www.theguardian.co(...)ck-say-rights-groups
Hij plaats afbeeldingen van een door een Amerikaans PR-firm, met als doel een NFZ promoten, opgezet clubje. De "White Helmets", onder andere bekend vanwege hun "working relationship" met Al-Qaeida (JAN).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:16 schreef primakov het volgende:
Dit is blijkbaar een belangrijk nest voor de terroristen. Gaat de komende dagen nog wat worden...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:59 schreef al-qahira het volgende:
Hoi iedereen, ook maar eens besloten een gebruiker aan te maken![]()
Goed nieuws, het Syrische Arabische Leger, Hezbollah en NDF hebben nog meer terrein terug gewonnen van Al-Qaeda in Qalamoun. Al meer dan 130 terroristen zijn gedood in het offensief terwijl maar 18 SAA en en 6 NDF soldaten zijn gedood.
Qalamoun is dan weer nog om van Damascus en Homs te verbinden. En het is belangrijk om te voorkomen dat terroristen Libanon infiltreren, dat sommige Libanese politici tegen dit offensief zijn toont wel aan dat ze niet het belang van Libanon dienen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dit is blijkbaar een belangrijk nest voor de terroristen. Gaat de komende dagen nog wat worden...
http://wikimapia.org/#lan(...)521469/bs/Talat-Musa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |