SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 10-05-2015 21:41:24 ]Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Als het ooit zover is zal ik het verschil wel showenquote:
Deed het ook voor jouquote:
Denk dat Ray zich omdraait in bed als die hoort dat je hem met mij vergelijktquote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef Awesome_ het volgende:
melk gaat een raytje zetten qua cut denk ik
Kan ook gewoon zeggen dat ik lift en 5% @ 115 kg zit met 50 cm guns en dan gewoon niet naar de gym gaan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:57 schreef Awesome_ het volgende:
als in: je gaat over een paar weken rationaliseren dat het toch echt het slimmere idee is om gewoon weer te bulken en krachtgains te zetten.
kaolo pl'ers
kk klein lolquote:Op zondag 10 mei 2015 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb 59cm quads
net gemeten
bicepse 33cm maar![]()
zo'n lekkere zachte knuffelbeerquote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Deed het ook voor jou
[..]
Denk dat Ray zich omdraait in bed als die hoort dat je hem met mij vergelijkt
Zijn afscheid is wel mede mogelijk gemaakt door mij, vond mij niet zo lief![]()
Terwijl ik zo loveable ben
waarom vond ray jou niet lief dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Deed het ook voor jou
[..]
Denk dat Ray zich omdraait in bed als die hoort dat je hem met mij vergelijkt
Zijn afscheid is wel mede mogelijk gemaakt door mij, vond mij niet zo lief![]()
Terwijl ik zo loveable ben
Haha ja echt he.quote:
In de wandelgangen gaat het verhaal dat er eens een dikke powerlifter net de laatste pakken volle melk in de supermarkt voor zijn neus inpikte.quote:
Wat is dat voor n monsterquote:
En dan nog onzeker worden over huisgenotesquote:
Pics van je vriend(in).quote:
Blijkbaar niet leuk genoeg om je voldoening te geven.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn vriend blijft anoniem. Maar is heel knap met donkerbruine ogen en bruin krulhaar
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:38 schreef Beach het volgende:
Ik ben nog altijd grappiger dan jij en fripsel bij elkaar.
Whatever: jij hebt het iig niet uitgevonden.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, je hebt net het concept van humor vermoord.
†
Vertel dan eens een sappig verhaal over hoe jij je uit elkaar trekt en afvult.quote:
Cor, dat pushen en pullen wordt een tikje oud. Zo oud dat het niet eens meer grappig zou zijn om een vergelijking te maken met jouw leeftijd.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Whatever: jij hebt het iig niet uitgevonden.
Whut. Gedraag je naar je leeftijd.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel dan eens een sappig verhaal over hoe jij je uit elkaar trekt en afvult.
Vaag verhaal: waarom een abonnement met telefoon afsluiten als je geen telefoon nodig hebt?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
V&A / [TK]Samsung S6 nieuw in seal
voor de liefhebbers, he wants some HGH voor z'n volgende blast!
Ik ben altijd te gierig om een nieuwe telefoon te kopen dus pak altijd overpriced abbo, helaas moet k ook wel bij de volgende want mijn beeldscherm is niet helemaal gymproof en nogal fucked upquote:Op zondag 10 mei 2015 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Doen best veel mensen. Gewoon verlengen naar zelfde abo en de telefoon verkopen voor paar honderd euro gratis geld.
inb4 je kunt ook abo omzetten naar simonly dan bespaar je nog meer over de hele looptijd
Op onze leeftijd hebben we de milf festisj toch wel weer achter ons gelaten broederquote:Op zondag 10 mei 2015 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
Sicke MILF in die hotter than my daughter promo. Die met dat rode haar en tattoos.
Waar???quote:
Als het nog nooit heeft gewerkt zou je dan niet eens na bijna 30 jaar de hoop op geven madame?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Weenie hoopte dat het als lokroep zou werken.
Als Peter Jan Rens me iets geleerd heeft is het om nooit op te geven. En dat rijke oude perverselingen altijd wel een jong chickie kunnen krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als het nog nooit heeft gewerkt zou je dan niet eens na bijna 30 jaar de hoop op geven madame?
Je hebt ook gewoon plastic piemels, hoef je niet om te smeken pak je gewoon uit het nachtkastje
En daar ging het dus mis bij je fantasie!quote:Op zondag 10 mei 2015 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh hoewel, hij is niet eens meer rijk he?
Ik zou dat nou niet echt een chickie noemen.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als Peter Jan Rens me iets geleerd heeft is het om nooit op te geven. En dat rijke oude perverselingen altijd wel een jong chickie kunnen krijgen.
Die blonde tante sidonia is doodeng heyquote:Op zondag 10 mei 2015 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Man man altijd bij jouw vrouw mijn vrouw is er één zo'n new age of weirdo gezin en die mannen zijn altijd enorme beta'snu ook zit er eentje te janken omdat die andere vrouw met haar huisregels komt.
Haha die ene vrouw zou ik wel raken, maar ze was eerst heel dik en doet nu burlesque. Altijd van die gare wijven die dat doenquote:Op maandag 11 mei 2015 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die blonde tante sidonia is doodeng hey
Schakel net pas in, was TWD zat.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die ene vrouw zou ik wel raken, maar ze was eerst heel dik en doet nu burlesque. Altijd van die gare wijven die dat doen
Die tante sidonia is wel baasje met dat houthakken enzo
Dan zal die 2e denk ik wel meer voor mij zijn, ik hou meer van de zachte smaken zoals de malts die in ex bourbon vaten zijn gerijpt zodat je beetje die honingsmaak erbij krijgt.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ben zelf wel gecharmeerd van deze https://www.masterofmalt.(...)-12-year-old-whisky/ maar de meningen zijn wel redelijk verdeeld zoals in de reviews te zien is. Moest eerst wel wennen aan de typische smaak.
Gisteren zelf deze gehaald http://www.drankgigant.nl/bruichladdich-scottish-barley-50.html unpeated voor de verandering maar daardoor wel erg lekker fruitig. Hakt er alsnog wel aardig in door de 50% alchohol
Die werd me al wel eens aangeraden omdat de glen morangie tot nog toe wel mijn all time favorie is.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ah ik heb tot nu toe vooral Islay en peated whisky gedronken dus heb op dat gebied niet heel veel ervaring. Toevallig vrijdag Bowmore Small Batch gehad bij de slijter, die is ook gerijpt in bourbon vaten.
Maar ik heb verder niet echt referentiemateriaal in die categorie. Vond hem zelf wel lekker, maar iets te zoet, alleen het kan dat hij toch vergeleken met andere nogal tegenvalt
In het whiskytopic kunnen ze sowieso wel met een beter advies komen dan
Jup, maar je ziet het eigenlijk ook direct als die lichter is.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
Goed glas merk je inderdaad ook direct. Heb zelf zo'n glas van Ardbeg, kostte 12 euro maar is het wel waard.
Maar die Bowmore zat wel in de goede richting dus, als hij vaker werd aangeraden
Nice, moet ook eens bij zo'n slijterij gaan kijkenquote:Op maandag 11 mei 2015 00:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, maar je ziet het eigenlijk ook direct als die lichter is.
Ja mijn glas had ik toen destijds gekocht/gekregen bij de slijter echt ongelovelijk veel soorten whiskey heeft die.
4 rijen voor en achterkant dus hoeveel soorten i dont know, heel wat
Jup, hoe ziek hoe paars hij aanliep haha baas der bazen momenteel!quote:Op maandag 11 mei 2015 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, moet ook eens bij zo'n slijterij gaan kijkenIk ga zelf meestal naar de gall&gall, is van de vader van een trainingsmaatje. Alleen is het assortiment wel redelijk beperkt en wordt uiteindelijk wel bepaald door het hoofdkantoor helaas.
Echt zo'n baas he die George Leeman. Heb je die 800lbs x 8 gezien van hem? Niet normaal.
Je komt niet aan Weissman!quote:Op zondag 10 mei 2015 18:11 schreef Montelly het volgende:
Ik geloof wel dat Fripsel een legit 6/10 in bed kan krijgen.
Idd en vroeger iedereen op misc op hem haten omdat hij dik en niet aesthetic wasquote:Op maandag 11 mei 2015 00:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, hoe ziek hoe paars hij aanliep haha baas der bazen momenteel!
Dat wat jij zegt is precies de reden dat hij wel mijn voorbeeld isquote:Op maandag 11 mei 2015 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd en vroeger iedereen op misc op hem haten omdat hij dik en niet aesthetic waswat boeien aesthetics als je ook zo'n deadlift kunt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me ook veel beter daarin vinden dan in die gasten die bang zijn om hun abs te verliezen omdat ze een keer pizza eten. Gewoon lekker eten en liften.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat wat jij zegt is precies de reden dat hij wel mijn voorbeeld is
Ik lift nog geen 2 jaar en mijn stats zijn al aardig.
29 juli dit jaar is mijn 2 year anneversy 2013 deadlifte ik voor het eerst, die dag ga ik hem nogmaals testen en de 300 voorbij.
Niet arrogant maar niet veel mensen doen mij dat na, helemaal niet na 2 jaar
Naja ik eet redelijk clean en drop ook nog in kilo's maar word nog wel sterker.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan me ook veel beter daarin vinden dan in die gasten die bang zijn om hun abs te verliezen omdat ze een keer pizza eten. Gewoon lekker eten en liften.
Ik doe het je idd niet na, nog zo'n 130 kilo te gaan
Sowieso, man moet 100+ zijn tochquote:Op maandag 11 mei 2015 01:14 schreef Sapstengel het volgende:
Zit zelf rond hetzelfde nu, beetje stabiel 91-93 afhankelijk van de dag ervoor. Moet weer klein beetje meer gaan eten en dan gewoon rustig halve kilo per maand aankomen ofzo.
Sowieso veel beter tbh, gewoon door blijven eten voor die volle, swole look. Als je als natural gaat cutten blijft er vaak zo'n scharminkel over. In ieder geval zo voelde ik me toen. Moet zeggen dat ik ook niet super veel gains had gemaakt toen ik ging cutten, maar iig bevalt die slow bulk me wel.
Haha jazeker, 140/145 daar tussen in uiteindelijke doel op lange termijn is om rond de 135 wedstrijden te gaan doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel weeg je zelf nu, wel aardig voorbij de 100 toch?
Heb je foto's?quote:Op maandag 11 mei 2015 01:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Haha jazeker, 140/145 daar tussen in uiteindelijke doel op lange termijn is om rond de 135 wedstrijden te gaan doen.
En dan iedereen te vernederen
Vorige van NK had nu op EK raw 290 322.5 170 gezet maar in die gast zit ook nog aardig wat rek.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:29 schreef Sapstengel het volgende:
Haha sick, goede bulk gezet dan![]()
Ik zat tijd geleden ook eens te kijken met dreamerbulk, naar die uitslagen van nederlandse powerlifting wedstrijden. Is helemaal niet bizar veel wat die gasten liften. Wel veel sowieso, maar in ieder geval haalbaar. Zitten geen 900lbs deadlift monsters tussen hier.
Wow dat is wel baas gewoon hem als begeleiding hebbenquote:Op maandag 11 mei 2015 01:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Vorige van NK had nu op EK raw 290 322.5 170 gezet maar in die gast zit ook nog aardig wat rek.
Word ook begeleid door sheiko himself dus, maar daaronder is volgensmij wel reeël
Jup, dat is echt mijn zwakke punt door veel blessures.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow dat is wel baas gewoon hem als begeleiding hebbenzieke nummers ook ja.
170 bench is echt best wat ook
quote:Op maandag 11 mei 2015 01:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Jup, dat is echt mijn zwakke punt door veel blessures.
maar we zullen zien
Stats:
Bench 145
Of van de 325quote:Op maandag 11 mei 2015 01:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ja maar nog lang niet in de buurt van de 200
Daar ga ik hoogstwaarschijnlijk nooit in de buurt komen.quote:
Jup, opzich hek nog wel redelijke onderarmen maar in het niets met die gast..quote:Op maandag 11 mei 2015 01:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd dan moet je echt 100% voor bench gaan als je zoiets wil.
Die onderarmen ook lol. Die gast rechts is al echt sick breed, maar verdwijnt gewoon bijna naast Spoto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2015 02:50 schreef Sapstengel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een bw van 150kg wil ook wel helpenquote:Op maandag 11 mei 2015 01:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat wat jij zegt is precies de reden dat hij wel mijn voorbeeld is
Ik lift nog geen 2 jaar en mijn stats zijn al aardig.
29 juli dit jaar is mijn 2 year anneversy 2013 deadlifte ik voor het eerst, die dag ga ik hem nogmaals testen en de 300 voorbij.
Niet arrogant maar niet veel mensen doen mij dat na, helemaal niet na 2 jaar
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 11-05-2015 10:37:40 ]
Nee, een baan. Bijna hetzelfde, zorgt er beide voor dat je niet kan Fokkenquote:
Dus jij hebt geen baan want je zit nu op fok?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, een baan. Bijna hetzelfde, zorgt er beide voor dat je niet kan Fokken
vrijquote:Op maandag 11 mei 2015 11:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen baan want je zit nu op fok?
eind vorig jaar mijn voor en na niet gezienquote:
Nope volgens mij gemist, linkje?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
eind vorig jaar mijn voor en na niet gezien
105kg vet jongen.
Spreek voor jezelf, mijn postdiarree wordt mede mogelijk gemaakt door m'n superactieve baan.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, een baan. Bijna hetzelfde, zorgt er beide voor dat je niet kan Fokken
Chinezen wel ja, keihard neus ophalen, rochelen eten naar binnen slurpen en allerlei smerige geluiden maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, de meeste aziaten zijn maar smerig. Schijten nog net niet hun broek vol waar je bij staat.
Vertel ons meer ouwe hosselbaas!quote:Op maandag 11 mei 2015 11:51 schreef Awesome_ het volgende:
Toen ik gisteren chinees ging halen stond er echt een legit 7/10 asian chick achter de balie. Dit terwijl een asian max 8,5/10 kan zijn.
indiers ookquote:Op maandag 11 mei 2015 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chinezen wel ja, keihard neus ophalen, rochelen eten naar binnen slurpen en allerlei smerige geluiden maken.
bb topic, maar de foto's staan niet meer onlinequote:
Nee, chinees-indische rijsttafel voor 2.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Vertel ons meer ouwe hosselbaas!
Je bent niet met alleen kroepoek naar huis gegaan toch?
Dus je eet niet veel maar pakt een rijsttafel voor 2....een date verteld dat jij wel voor het eten zou zorgen?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee, chinees-indische rijsttafel voor 2.
Sowieso, ik ben een grote eter en zo he, maar wat is er mis met de portion size bij de chinees. Volgens mij is dat gebaseerd op PL'ers.
volgens mij zit hij met een RM (rechterlijke machtiging) en kan hij in ieder geval niet zo maar de straat op rare dingen doenquote:Op maandag 11 mei 2015 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een gewetensvraagje. Ik ben niet helemaal onbekend met de instantie waar badtripbob zit, en zit eraan te denken om ze ff een belletje te geven over die gozer en z'n internetactiviteiten. Gezien z'n steeds agressiever wordende posts ook. Doen, of niet?
Snap geen flikker van deze zin vriendquote:Op maandag 11 mei 2015 12:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus je eet niet veel maar pakt een rijsttafel voor 2....een date verteld dat jij wel voor het eten zou zorgen?
Sowieso doen. Deze mensen moeten echt asap van straat af.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een gewetensvraagje. Ik ben niet helemaal onbekend met de instantie waar badtripbob zit, en zit eraan te denken om ze ff een belletje te geven over die gozer en z'n internetactiviteiten. Gezien z'n steeds agressiever wordende posts ook. Doen, of niet?
Nu niet, maar een RM heeft z'n beperkingen. Zodra hij hernieuwd moet worden (na 30 dagen of 3 maanden) kan het zijn dat ze hem niet verlengen omdat hij geen gevaar meer wordt geacht. En als hij een beetje manipulatief is en zich tegen z'n artsen normaler voordoet als hij op internet doet (granted, kan het me bijna niet voorstellen), is die kans er echt wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:02 schreef Questular het volgende:
[..]
volgens mij zit hij met een RM (rechterlijke machtiging) en kan hij in ieder geval niet zo maar de straat op rare dingen doen
Yo rick wordt met elke mm baardgroei een stuk badass-er.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:05 schreef Awesome_ het volgende:
Voor je het weet bijt ie een stuk uit je nek of zo als je door de stad loopt.
Dit ja, gewoon doen. Die post met c4 is eigenlijk gewoon iets waar je/fok melding van moet doen. Met zo'n idioot weet je het maar nooit of het serieus is of niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sowieso doen. Deze mensen moeten echt asap van straat af.
Elke man wordt badasser met de mm. Aan het einde van s5 gaat ie zich weer scheren. Moest wel ff cringen.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Yo rick wordt met elke mm baardgroei een stuk badass-er.
Maar verder zit btb nu al wel opgesloten hoor. Wees gerust.
Inderdaad die hadden we in de tweede wereldoorlog ook, zo'n gezellige participatiemaatschappij. Lekker met zn allen joden opsporen.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:07 schreef Beach het volgende:
Gewoon doen c_c. Dat is nou precies de participatiemaatschappij.
De kans is er zeker, maar normaal gezien weten de artsen en de rechter die hem uiteindelijk bezoekt wel wat er aan de hand is. Maar hoe meer informatie ze krijgen hoe beter dus zn gedrag melden is altijd een goede zaakquote:Op maandag 11 mei 2015 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu niet, maar een RM heeft z'n beperkingen. Zodra hij hernieuwd moet worden (na 30 dagen of 3 maanden) kan het zijn dat ze hem niet verlengen omdat hij geen gevaar meer wordt geacht. En als hij een beetje manipulatief is en zich tegen z'n artsen normaler voordoet als hij op internet doet (granted, kan het me bijna niet voorstellen), is die kans er echt wel.
Als we dat nu nog met het turkentopic zouden doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad die hadden we in de tweede wereldoorlog ook, zo'n gezellige participatiemaatschappij. Lekker met zn allen joden opsporen.
Oe krijg ik nazipunten als ik dit doe? Brb ff delta bellen.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad die hadden we in de tweede wereldoorlog ook, zo'n gezellige participatiemaatschappij. Lekker met zn allen joden opsporen.
Daarom. Sommige mensen hebben gewoon gefaald in het leven en worden moeilijk eng. Bij Dr.Phil laatst ook een skitzo die echt altijd moorddrang had, hij had het nog nooit gedaan, maar sanpaku eyes en zieke moodswings en dacht wel altijd aan moorden. Dan moet je gewoon weg man. Fuck hulp. Probeer het volgende keer nog een keer. Dit leven gaat em niet worden voor je.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja, gewoon doen. Die post met c4 is eigenlijk gewoon iets waar je/fok melding van moet doen. Met zo'n idioot weet je het maar nooit of het serieus is of niet.
het snorretje heb je al hequote:Op maandag 11 mei 2015 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe krijg ik nazipunten als ik dit doe? Brb ff delta bellen.
Obh sorry maar je reageert niet meer op mijn dms maar doet wel doodleuk mee in dit topic?!quote:Op maandag 11 mei 2015 12:13 schreef VMSDKR het volgende:
Die badtripbob is echt een kankermongool. En er zijn nog mensen hier die er om lachen ook.
Het is gewoon wachten tot zo'n idioot ineens iets uithaalt met iemand op straat of wat dan ook.
Wat mij betreft spuiten ze hem plat, achterlijke parasiet.
Misschien is z'n moeder ook van het padje af.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:16 schreef clumsy_clown het volgende:
https://www.facebook.com/Badtripbob
Bizar om te zien dat z'n moeder dan wel gewoon vrolijk op z'n facebook reageert
Hahah sanpaku eyesquote:Op maandag 11 mei 2015 12:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daarom. Sommige mensen hebben gewoon gefaald in het leven en worden moeilijk eng. Bij Dr.Phil laatst ook een skitzo die echt altijd moorddrang had, hij had het nog nooit gedaan, maar sanpaku eyes en zieke moodswings en dacht wel altijd aan moorden. Dan moet je gewoon weg man. Fuck hulp. Probeer het volgende keer nog een keer. Dit leven gaat em niet worden voor je.
Thanksquote:Op maandag 11 mei 2015 12:19 schreef Awesome_ het volgende:
Sap. Normaal klik ik niet op jouw muzikale tips, maar die bonobo van je gisteren was wel echt max chillingz. Wil je nog ff je e-cred geven. Dus bij dezen.
Hij zit al opgeslotenquote:Op maandag 11 mei 2015 12:19 schreef VMSDKR het volgende:
Nu vindt iedereen het grappig, maar als 'ie straks zijn auto in het GGZ-gebouw boort hebben we straks een reeks in NWS waarin iedereen roept dat de zorg faalt en hij allang opgesloten had moeten zitten!!1111
Ben normaal rustige jongen maar dit is echt &%@$
Daarom preventief werken. Wel rare gewaarwording man, iedereen vind het wel geestig onder het mom van 'zo fucked up ben ik zelf gelukkig nog niet haha', om zichzelf dan een misplaatst schouderklopje te geven. Beetje genovese syndrome lite. Mja. Ik bemoei niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:19 schreef VMSDKR het volgende:
Nu vindt iedereen het grappig, maar als 'ie straks zijn auto in het GGZ-gebouw boort hebben we straks een reeks in NWS waarin iedereen roept dat de zorg faalt en hij allang opgesloten had moeten zitten!!1111
Ben normaal rustige jongen maar dit is echt &%@$
Kan je niet mailen met allemaal screenshotsquote:Op maandag 11 mei 2015 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was even vergeten hoe debiel de verpleging in het delta is
Gebeld, maar ze mogen me geen informatie geven ("dat wil ik ook niet, ik weet dat hij er zit, ik wil jullie melden wat hij online uitvreet") maar hij ging kijken wat hij kon doen.
Klonk eerder alsof ik bob zelf aan de lijn had.
Nja. Ik heb m'n best gedaan.
Hij kapte het gesprek al af nog voordat ik verteld had wát hij precies posttequote:Op maandag 11 mei 2015 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je niet mailen met allemaal screenshots
Oh als ik zoiets doe ben ik ineens wél deel van de gym. Zo werkt het niet, vriend.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:26 schreef Awesome_ het volgende:
Zou wel de ultieme erkenning op de fok zijn, als de gym btb heeft gesloopt ;o
Niemand vroeg jou om hulp hoor. We laten jou er gewoon buiten.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh als ik zoiets doe ben ik ineens wél deel van de gym. Zo werkt het niet, vriend.
Vraag om een manager of zo. De aanhouder wint.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij kapte het gesprek al af nog voordat ik verteld had wát hij precies postte
Ik doe het wel ff via de mail. Heb volgens mij nog ergens een mailadres van een afdelingshoofd. Alleen nu ff geen zin om z'n rare posts te verzamelen, dus als iemand anders niets te doen heeft hoor ik het graag. Heb iig nog z'n pornovideo in m'n geschiedenis staanquote:Op maandag 11 mei 2015 12:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Vraag om een manager of zo. De aanhouder wint.
quote:Op maandag 11 mei 2015 12:29 schreef Awesome_ het volgende:
lol c-c
jouw telefoontje is kinderspel als wij echt TE PAARD GAAN
THE WRATH OF THE GYM KENT GEEN GENADE
Daar is deze het meest geschikt voor:quote:Op maandag 11 mei 2015 12:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wie gaat de usernames toevoegen?
alleen homo's spelen castersquote:Op maandag 11 mei 2015 12:34 schreef Questular het volgende:
pfff alleen melee classes, geen casters..... ik wil niet in dit plaatje staan
#nerd
Dat internet verbaast mij dus ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:44 schreef Lightweight het volgende:
Is die Bob deze Ecto?
5:15 lekker slot daar. Echt zo'n heavy-duty trek die deur snel dicht voordat hij mensen opeet handvat.![]()
Mogen die mensen internet hebben?
hahahahaha pls doquote:Op maandag 11 mei 2015 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
watgeburt vriendquote:Op maandag 11 mei 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, heerlyk.
Moet over 2 uur onder het mes.
Nu weten wij meteen waarom er steeds meer mensen verdwijnen.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:58 schreef Awesome_ het volgende:
als etha of snakey of wie dan ook uit dit topic zijn cool verliest door die anabolen dan snitch ik die ook hard bij de authorities
no offense verder
quote:Op maandag 11 mei 2015 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
lol methylfenidaat
hou die kindersnoepjes maar bij je
dexa of anders niks
Baard trimmenquote:Op maandag 11 mei 2015 13:19 schreef Awesome_ het volgende:
zon tukker bij mn baardtrimmer klantenservice
man man man
quote:How womanly it is for one who is a man to comb himself and shave himself with a razor, for the sake of fine effect, and to arrange his hair at the mirror, shave his cheeks, pluck hairs out of them, and smooth them!…For God wished women to be smooth and to rejoice in their locks alone growing spontaneously, as a horse in his mane.
But He adorned man like the lions, with a beard, and endowed him as an attribute of manhood, with a hairy chest–a sign of strength and rule.
This, then, is the mark of the man, the beard. By this, he is seen to be a man. It is older than Eve. It is the token of the superior nature….It is therefore unholy to desecrate the symbol of manhood, hairiness.
It is not lawful to pluck out the beard, man’s natural and noble adornment.
succes maatjequote:Op maandag 11 mei 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, heerlyk.
Moet over 2 uur onder het mes.
Was jij dat, vond t al zo'n sexy manquote:Op maandag 11 mei 2015 13:19 schreef Awesome_ het volgende:
zon tukker bij mn baardtrimmer klantenservice
man man man
Ze noemen me ook wel de Barry White van het zuiden.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Was jij dat, vond t al zo'n sexy man
hey seto heb gister saté gegetenquote:Op maandag 11 mei 2015 13:31 schreef seto het volgende:
bedankt voor de berichtjes broeders
shout out naar montelly en zijn 4 maanden release
over 2,5 week komen de hechtingen weer los. Niet te zwaar liftenquote:
Al 2x eerder geweest vriend, was na 4 dagen alweer op full power.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
over 2,5 week komen de hechtingen weer los. Niet te zwaar liften
die ken ik ook nog wel van vroeger jaquote:Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sylvana is sindsdien in fulltime therapie gegaan. #kenjeusers
Enige wat ik van haar weet is dat haar clit groter is dan die van Fanta.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sylvana is sindsdien in fulltime therapie gegaan. #kenjeusers
die Jasmine was wel kk lekker he in die toren in DubaiAbu Dhabiquote:Op maandag 11 mei 2015 14:26 schreef seto het volgende:
vorige week trouwens die laatste fast & furious gezien
zo'n scene in abu dhabi met allemaal van die wijven daar lopen in bikini en hakken, kon alleen maar denken aan die instagram ho's
zekerquote:Op maandag 11 mei 2015 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
die Jasmine was wel kk lekker he in die toren in DubaiAbu Dhabi
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pics? Jasmine is sowieso goede naam, had vroeger ook altijd zieke crush op die uit Aladdin.
zo heet fantaquote:Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pics? Jasmine is sowieso goede naam, had vroeger ook altijd zieke crush op die uit Aladdin.
Ja ik weet het hahaha ja zou dr wel meenemen voor een ritje op mn vliegend tapijt.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo heet fanta
heb je crush op fanta??
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik weet het hahaha ja zou dr wel meenemen voor een ritje op mn vliegend tapijt.
Geen echt tapijt maar iets anders.
Heeft ze vriend nu ja? Ze heeft mij van Facebook verwijderdquote:Op maandag 11 mei 2015 15:19 schreef Montelly het volgende:
Fanta heeft zware viking aan de haak geslagen
Maak je niet dik.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
bedoel-
Oh fuck it. Hopeloos. Hopeloos zijn jullie.
mwehehe ik heb jou ook niet toegevoegd hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft ze vriend nu ja? Ze heeft mij van Facebook verwijderd
Hahha ja kloptquote:Op maandag 11 mei 2015 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehe ik heb jou ook niet toegevoegd hoor
Dik creepy profielfoto Jij.
Wel doen voordat ze erom vragen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha ja kloptmaarja ga mn Facebook sowieso verwijderen wil niet dat ze me om ID gaan vragen
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:42 schreef stinkie het volgende:
Ik vind jullie allemaal eng op Facebook.
Allemaal BTB's
was genieten idd, vond wel leuke foto hahaquote:Op maandag 11 mei 2015 16:10 schreef Ethanolic het volgende:
Lol die foto van awesome is gewoon zo'n partyboy. Tanktopje, LayBannetje op, zonnetje, biertje. Beetje aan de drugs op Thuishaven.
Wat een boefje.
Ik dacht dat je onze couple workout pics wel waardeerde..?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
was genieten idd, vond wel leuke foto haha
Niet om het een of het ander, maar er zijn wel mensen die de geotags in de bios, restaurant, gym etc. '- met me schatjeeee' wel beetje beu worden, vriend, tussen jou en jackie. No offense verder.
verwijderen kan sowieso niet, alleen deactiverenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel doen voordat ze erom vragen.
Als ze erom vragen, is het te laat en kan je niet meer inloggen om je profiel te verwijderen
Idd ja voor die tijd moet het weg eigenlijk. Had ik ook al gehoord.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel doen voordat ze erom vragen.
Als ze erom vragen, is het te laat en kan je niet meer inloggen om je profiel te verwijderen
zeker wel vriend. waardeer de gezette gains zeker. Maar "800-900-1000dagen samen", "3jaar samen", "20 maanden samen", "200weken samen" en zo, word gwn beetje veel snap je.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onze couple workout pics wel waardeerde..?
laat me maar ffquote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zeker wel vriend. waardeer de gezette gains zeker. Maar "800-900-1000dagen samen", "3jaar samen", "20 maanden samen", "200weken samen" en zo, word gwn beetje veel snap je.
na 20'weken samen de 20 weken echoquote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zeker wel vriend. waardeer de gezette gains zeker. Maar "800-900-1000dagen samen", "3jaar samen", "20 maanden samen", "200weken samen" en zo, word gwn beetje veel snap je.
Colombiaquote:
Ah, unsensored is het beter inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:27 schreef Awesome_ het volgende:
Moest ff googlen. Maar dat is dus een dingetje.
hoeveel BP je nu vriendquote:Op maandag 11 mei 2015 16:44 schreef Ethanolic het volgende:
Vanmorgen cardio gedaan, ik ga zo gewoon nog even push-workoutje zetten.
Niemand kan me wat maken.
Zelfs die kaolo blauwen niet.
Hey Snakey.
Hoezo? Heb je de boel gesloopt daar?quote:
Waarom post je dit zo vaak kkcreepyquote:Op maandag 11 mei 2015 15:19 schreef Montelly het volgende:
Fanta heeft zware viking aan de haak geslagen
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waarom post je dit zo vaak kkcreepy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |