SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 10-05-2015 21:41:24 ]Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Als het ooit zover is zal ik het verschil wel showenquote:
Deed het ook voor jouquote:
Denk dat Ray zich omdraait in bed als die hoort dat je hem met mij vergelijktquote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef Awesome_ het volgende:
melk gaat een raytje zetten qua cut denk ik
Kan ook gewoon zeggen dat ik lift en 5% @ 115 kg zit met 50 cm guns en dan gewoon niet naar de gym gaan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:57 schreef Awesome_ het volgende:
als in: je gaat over een paar weken rationaliseren dat het toch echt het slimmere idee is om gewoon weer te bulken en krachtgains te zetten.
kaolo pl'ers
kk klein lolquote:Op zondag 10 mei 2015 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb 59cm quads
net gemeten
bicepse 33cm maar![]()
zo'n lekkere zachte knuffelbeerquote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Deed het ook voor jou
[..]
Denk dat Ray zich omdraait in bed als die hoort dat je hem met mij vergelijkt
Zijn afscheid is wel mede mogelijk gemaakt door mij, vond mij niet zo lief![]()
Terwijl ik zo loveable ben
waarom vond ray jou niet lief dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Deed het ook voor jou
[..]
Denk dat Ray zich omdraait in bed als die hoort dat je hem met mij vergelijkt
Zijn afscheid is wel mede mogelijk gemaakt door mij, vond mij niet zo lief![]()
Terwijl ik zo loveable ben
Haha ja echt he.quote:
In de wandelgangen gaat het verhaal dat er eens een dikke powerlifter net de laatste pakken volle melk in de supermarkt voor zijn neus inpikte.quote:
Wat is dat voor n monsterquote:
En dan nog onzeker worden over huisgenotesquote:
Pics van je vriend(in).quote:
Blijkbaar niet leuk genoeg om je voldoening te geven.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn vriend blijft anoniem. Maar is heel knap met donkerbruine ogen en bruin krulhaar
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:38 schreef Beach het volgende:
Ik ben nog altijd grappiger dan jij en fripsel bij elkaar.
Whatever: jij hebt het iig niet uitgevonden.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, je hebt net het concept van humor vermoord.
†
Vertel dan eens een sappig verhaal over hoe jij je uit elkaar trekt en afvult.quote:
Cor, dat pushen en pullen wordt een tikje oud. Zo oud dat het niet eens meer grappig zou zijn om een vergelijking te maken met jouw leeftijd.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Whatever: jij hebt het iig niet uitgevonden.
Whut. Gedraag je naar je leeftijd.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel dan eens een sappig verhaal over hoe jij je uit elkaar trekt en afvult.
Vaag verhaal: waarom een abonnement met telefoon afsluiten als je geen telefoon nodig hebt?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
V&A / [TK]Samsung S6 nieuw in seal
voor de liefhebbers, he wants some HGH voor z'n volgende blast!
Ik ben altijd te gierig om een nieuwe telefoon te kopen dus pak altijd overpriced abbo, helaas moet k ook wel bij de volgende want mijn beeldscherm is niet helemaal gymproof en nogal fucked upquote:Op zondag 10 mei 2015 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Doen best veel mensen. Gewoon verlengen naar zelfde abo en de telefoon verkopen voor paar honderd euro gratis geld.
inb4 je kunt ook abo omzetten naar simonly dan bespaar je nog meer over de hele looptijd
Op onze leeftijd hebben we de milf festisj toch wel weer achter ons gelaten broederquote:Op zondag 10 mei 2015 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
Sicke MILF in die hotter than my daughter promo. Die met dat rode haar en tattoos.
Waar???quote:
Als het nog nooit heeft gewerkt zou je dan niet eens na bijna 30 jaar de hoop op geven madame?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Weenie hoopte dat het als lokroep zou werken.
Als Peter Jan Rens me iets geleerd heeft is het om nooit op te geven. En dat rijke oude perverselingen altijd wel een jong chickie kunnen krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als het nog nooit heeft gewerkt zou je dan niet eens na bijna 30 jaar de hoop op geven madame?
Je hebt ook gewoon plastic piemels, hoef je niet om te smeken pak je gewoon uit het nachtkastje
En daar ging het dus mis bij je fantasie!quote:Op zondag 10 mei 2015 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh hoewel, hij is niet eens meer rijk he?
Ik zou dat nou niet echt een chickie noemen.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als Peter Jan Rens me iets geleerd heeft is het om nooit op te geven. En dat rijke oude perverselingen altijd wel een jong chickie kunnen krijgen.
Die blonde tante sidonia is doodeng heyquote:Op zondag 10 mei 2015 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Man man altijd bij jouw vrouw mijn vrouw is er één zo'n new age of weirdo gezin en die mannen zijn altijd enorme beta'snu ook zit er eentje te janken omdat die andere vrouw met haar huisregels komt.
Haha die ene vrouw zou ik wel raken, maar ze was eerst heel dik en doet nu burlesque. Altijd van die gare wijven die dat doenquote:Op maandag 11 mei 2015 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die blonde tante sidonia is doodeng hey
Schakel net pas in, was TWD zat.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die ene vrouw zou ik wel raken, maar ze was eerst heel dik en doet nu burlesque. Altijd van die gare wijven die dat doen
Die tante sidonia is wel baasje met dat houthakken enzo
Dan zal die 2e denk ik wel meer voor mij zijn, ik hou meer van de zachte smaken zoals de malts die in ex bourbon vaten zijn gerijpt zodat je beetje die honingsmaak erbij krijgt.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ben zelf wel gecharmeerd van deze https://www.masterofmalt.(...)-12-year-old-whisky/ maar de meningen zijn wel redelijk verdeeld zoals in de reviews te zien is. Moest eerst wel wennen aan de typische smaak.
Gisteren zelf deze gehaald http://www.drankgigant.nl/bruichladdich-scottish-barley-50.html unpeated voor de verandering maar daardoor wel erg lekker fruitig. Hakt er alsnog wel aardig in door de 50% alchohol
Die werd me al wel eens aangeraden omdat de glen morangie tot nog toe wel mijn all time favorie is.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ah ik heb tot nu toe vooral Islay en peated whisky gedronken dus heb op dat gebied niet heel veel ervaring. Toevallig vrijdag Bowmore Small Batch gehad bij de slijter, die is ook gerijpt in bourbon vaten.
Maar ik heb verder niet echt referentiemateriaal in die categorie. Vond hem zelf wel lekker, maar iets te zoet, alleen het kan dat hij toch vergeleken met andere nogal tegenvalt
In het whiskytopic kunnen ze sowieso wel met een beter advies komen dan
Jup, maar je ziet het eigenlijk ook direct als die lichter is.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
Goed glas merk je inderdaad ook direct. Heb zelf zo'n glas van Ardbeg, kostte 12 euro maar is het wel waard.
Maar die Bowmore zat wel in de goede richting dus, als hij vaker werd aangeraden
Nice, moet ook eens bij zo'n slijterij gaan kijkenquote:Op maandag 11 mei 2015 00:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, maar je ziet het eigenlijk ook direct als die lichter is.
Ja mijn glas had ik toen destijds gekocht/gekregen bij de slijter echt ongelovelijk veel soorten whiskey heeft die.
4 rijen voor en achterkant dus hoeveel soorten i dont know, heel wat
Jup, hoe ziek hoe paars hij aanliep haha baas der bazen momenteel!quote:Op maandag 11 mei 2015 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, moet ook eens bij zo'n slijterij gaan kijkenIk ga zelf meestal naar de gall&gall, is van de vader van een trainingsmaatje. Alleen is het assortiment wel redelijk beperkt en wordt uiteindelijk wel bepaald door het hoofdkantoor helaas.
Echt zo'n baas he die George Leeman. Heb je die 800lbs x 8 gezien van hem? Niet normaal.
Je komt niet aan Weissman!quote:Op zondag 10 mei 2015 18:11 schreef Montelly het volgende:
Ik geloof wel dat Fripsel een legit 6/10 in bed kan krijgen.
Idd en vroeger iedereen op misc op hem haten omdat hij dik en niet aesthetic wasquote:Op maandag 11 mei 2015 00:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, hoe ziek hoe paars hij aanliep haha baas der bazen momenteel!
Dat wat jij zegt is precies de reden dat hij wel mijn voorbeeld isquote:Op maandag 11 mei 2015 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd en vroeger iedereen op misc op hem haten omdat hij dik en niet aesthetic waswat boeien aesthetics als je ook zo'n deadlift kunt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me ook veel beter daarin vinden dan in die gasten die bang zijn om hun abs te verliezen omdat ze een keer pizza eten. Gewoon lekker eten en liften.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat wat jij zegt is precies de reden dat hij wel mijn voorbeeld is
Ik lift nog geen 2 jaar en mijn stats zijn al aardig.
29 juli dit jaar is mijn 2 year anneversy 2013 deadlifte ik voor het eerst, die dag ga ik hem nogmaals testen en de 300 voorbij.
Niet arrogant maar niet veel mensen doen mij dat na, helemaal niet na 2 jaar
Naja ik eet redelijk clean en drop ook nog in kilo's maar word nog wel sterker.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan me ook veel beter daarin vinden dan in die gasten die bang zijn om hun abs te verliezen omdat ze een keer pizza eten. Gewoon lekker eten en liften.
Ik doe het je idd niet na, nog zo'n 130 kilo te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |