SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 10-05-2015 21:41:24 ]Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Als het ooit zover is zal ik het verschil wel showenquote:
Deed het ook voor jouquote:
Denk dat Ray zich omdraait in bed als die hoort dat je hem met mij vergelijktquote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef Awesome_ het volgende:
melk gaat een raytje zetten qua cut denk ik
Kan ook gewoon zeggen dat ik lift en 5% @ 115 kg zit met 50 cm guns en dan gewoon niet naar de gym gaan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:57 schreef Awesome_ het volgende:
als in: je gaat over een paar weken rationaliseren dat het toch echt het slimmere idee is om gewoon weer te bulken en krachtgains te zetten.
kaolo pl'ers
kk klein lolquote:Op zondag 10 mei 2015 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb 59cm quads
net gemeten
bicepse 33cm maar![]()
zo'n lekkere zachte knuffelbeerquote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Deed het ook voor jou
[..]
Denk dat Ray zich omdraait in bed als die hoort dat je hem met mij vergelijkt
Zijn afscheid is wel mede mogelijk gemaakt door mij, vond mij niet zo lief![]()
Terwijl ik zo loveable ben
waarom vond ray jou niet lief dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Deed het ook voor jou
[..]
Denk dat Ray zich omdraait in bed als die hoort dat je hem met mij vergelijkt
Zijn afscheid is wel mede mogelijk gemaakt door mij, vond mij niet zo lief![]()
Terwijl ik zo loveable ben
Haha ja echt he.quote:
In de wandelgangen gaat het verhaal dat er eens een dikke powerlifter net de laatste pakken volle melk in de supermarkt voor zijn neus inpikte.quote:
Wat is dat voor n monsterquote:
En dan nog onzeker worden over huisgenotesquote:
Pics van je vriend(in).quote:
Blijkbaar niet leuk genoeg om je voldoening te geven.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn vriend blijft anoniem. Maar is heel knap met donkerbruine ogen en bruin krulhaar
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:38 schreef Beach het volgende:
Ik ben nog altijd grappiger dan jij en fripsel bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |