Zij denken dat blijkbaar wel te kunnenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
Snapt iemand deze posts? Mensen die duizenden euro's wedden op Nadal omdat het makkelijk geld verdienen zou zijn. Wie kan nou voorspellen hoe deze wedstrijd zich ontwikkelt?
quote:
Miste een hele makkelijke bal op break point.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik check net de livescore. Dafuq???
Wat is er met Murray gebeurd? Ik vind dit een beetje eng...
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:20 schreef TheGeneral het volgende:
Hmm waarschijnlijk niet. GoedeSlechte backhand van Nadal, die stuiterde op de servicelijn in zijn eigen helft.
Wordt.quote:
lulquote:Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien raakt Murray nog geblesseerd. Dat redde hem vorig jaar ook.
Hij speelt nogal matig de laatste tijd.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap niet dat Nadal zo weinig vertrouwen heeft.
er zijn grand slams op gravel geweest dat hij dat aantal in het hele toernooi bij elkaar geeneens haaldequote:Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef Marcoss het volgende:
22 onnodige fouten voor Nadal en 8 voor Murray en dat op gravel..
Ja, doordat hij weinig vertrouwen heeft. Ik vraag me af wat de oorzaak is van dat gebrek aan vertrouwen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij speelt nogal matig de laatste tijd.
Klopt.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
er zijn grand slams op gravel geweest dat hij dat aantal in het hele toernooi bij elkaar geeneens haalde
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef luckass het volgende:
Nadal wordt hier volledig afgeserveerd, maar ik vind Murray gewoon erg goed ook hoor.
Zijn lage niveau. Vicieuze cirkel gevalletje. Ook is het mogelijk dat hij na de zoveelste time out dit keer niet dat niveau terug vindt of er veel langer over doet. Is meerdere spelers overkomen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doordat hij weinig vertrouwen heeft. Ik vraag me af wat de oorzaak is van dat gebrek aan vertrouwen.
Dat lijkt me ook wat overdreven. Rome komt volgens week nog en op RG kan hij zich in het toernooi spelen. En het is daar best of five, waardoor hij veel meer marge heeft om te herstellen.quote:
Hij zal ongetwijfeld ver komen, maar deze vormcrisis kan hij niet in twee weekjes ombuigen. In deze vorm kan hij gewoon onmogelijk van Djoko winnen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wat overdreven. Rome komt volgens week nog en op RG kan hij zich in het toernooi spelen. En het is daar best of five, waardoor hij veel meer marge heeft om te herstellen.
Het gaat ook om geloof bij Djokovic. Die is het op RG nog nooit gelukt tegen Nadal. Ik bedoel, Federer redt het ook nooit op Nadal tegen RG. Die blokkeert gewoon.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:49 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld ver komen, maar deze vormcrisis kan hij niet in twee weekjes ombuigen. In deze vorm kan hij gewoon onmogelijk van Djoko winnen.
Moet iemand anders dat maar doenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:49 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld ver komen, maar deze vormcrisis kan hij niet in twee weekjes ombuigen. In deze vorm kan hij gewoon onmogelijk van Djoko winnen.
Als hij maar niet in de helft van Djokovic zit, ben ik alweer een beetje blij.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
Rafael Nadal is morgen de nummer 7 van de wereld.
En dat kon nog flink lager worden als hij Rome en Roland Garros niet wint.
Hij heeft een 25% kans om in het kwart van Djokovic te zitten.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als hij maar niet in de helft van Djokovic zit, ben ik alweer een beetje blij.
Dan vind ik dat Bye de wooden spion verdient.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer trouwens de wooden spoon dit toernooi.
Da's niet gek.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat was een grap neem ik aan? Mannarino -> Isner -> Wawrinka -> Federer -> Djokovic.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godverdomme zeg weer zo'n tergend simpele draw voor Rafa.
Wel, ik moet maar zien of deze Rafa Isner kan verslaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was een grap neem ik aan? Mannarino -> Isner -> Wawrinka -> Federer -> Djokovic.
Ik ook, maar het ging over Nadals loting. Wat ik schreef is zijn meest waarschijnlijke route als hij de finale zou halen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel, ik moet maar zien of deze Rafa Isner kan verslaan.
Kunnen we opeens Djoko-Nadal of Federer-Nadal in de kwartfinale van een GS krijgenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij heeft een 25% kans om in het kwart van Djokovic te zitten.
Zou ik heel zonde vinden. Dat horen finales te zijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kunnen we opeens Djoko-Nadal of Federer-Nadal in de kwartfinale van een GS krijgen
Wat is een wooden spoonquote:Op zondag 10 mei 2015 20:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De speler die in de eerste ronde verliest van de speler die in de tweede ronde verliest etc tot aan de verliezend finalist.quote:
graciasquote:Op zondag 10 mei 2015 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De speler die in de eerste ronde verliest van de speler die in de tweede ronde verliest etc tot aan de verliezend finalist.
Federer verloor van Kyrgios, die verloor van Isner. Isner verloor van Berdych die van Rafa verloor die op zijn beurt van Murray verloor.
Hoop maar Federer-Nadal dan, anders is het snel afgelopen voor Rafa. Al zou het me ook niks verbazen als hij er vroeger dan de Kwart-Finale uit gaat.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kunnen we opeens Djoko-Nadal of Federer-Nadal in de kwartfinale van een GS krijgen
Voor de echte XL tennisgame koningen!quote:Op zondag 10 mei 2015 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De speler die in de eerste ronde verliest van de speler die in de tweede ronde verliest etc tot aan de verliezend finalist.
Federer verloor van Kyrgios, die verloor van Isner. Isner verloor van Berdych die van Rafa verloor die op zijn beurt van Murray verloor.
eerder, vroeger is verleden tijdquote:Op maandag 11 mei 2015 06:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoop maar Federer-Nadal dan, anders is het snel afgelopen voor Rafa. Al zou het me ook niks verbazen als hij er vroeger dan de Kwart-Finale uit gaat.
Moet je in die zin eerder gebruiken?quote:Op maandag 11 mei 2015 09:01 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
eerder, vroeger is verleden tijd
Je zou ook voor, of misschien zelfs sneller kunnen zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je in die zin eerder gebruiken?![]()
Ik vind het allemaal niks. Hoop dat Nadal RG wint.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:55 schreef XL het volgende:
[..]
Je zou ook voor, of misschien zelfs sneller kunnen zeggen.
Ja, inderdaad. Nadal, of anders misschien een andere tennisser. Hoop wel dat er iemand wint.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks. Hoop dat Nadal RG wint.
Dat verwacht ik wel, tenzij er in de finale een bommelding komt en ze het prijzengeld verdelen (net als bij het ABN Amro WTT vroeger).quote:Op maandag 11 mei 2015 10:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Nadal, of anders misschien een andere tennisser. Hoop wel dat er iemand wint.
Ik neem aan vrijdag over een week (22 mei), rond 12.00 u.quote:
Dan moet ik nog even wachten.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan vrijdag over een week (22 mei), rond 12.00 u.
*stikjaloers*quote:Op maandag 11 mei 2015 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even wachten.![]()
Ga vrijdag de 29e naar RG dus ben benieuwd wie ik potentieel zie spelen.
Ja, Mannarino -> Isner -> Wawrinka -> Federer -> Djokovic. Afgezien van Mannarino is een zwaardere loting nauwelijks denkbaar.quote:
Grapje zeker?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Mannarino -> Isner -> Wawrinka -> Federer -> Djokovic. Afgezien van Mannarino is een zwaardere loting nauwelijks denkbaar.
Nee, wat moet er grappig aan zijn?quote:
Makkelijkere loting kan bijna niet. Wawa slaat geen bal meer raak, Fed verliest per definitie van RAfa en is ook in abominabele vorm op gravel. Alleen Isner is wellicht kritisch, maar hij had ook gasten als Murray, Ferrer, Nishikori in zijn helft kunnen hebben (en zelfs Djoko in zijn helft) en die heeft ie niet. Gegarandeerde finale voor Rafa mijns inziens, zelfs in zijn huidige vorm.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, wat moet er grappig aan zijn?
Ik hoop het je helpen. Hoop dat hij een goed toernooi speelt en dat hij het wint. Dat zou welkom voor hem zijn. Maar de komende RG ziet er wel open uit. Zou je kunnen zeggen dat Djokovic, Nadal, Murray en Nishikori alle vier een reële kans hebben?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Makkelijkere loting kan bijna niet. Wawa slaat geen bal meer raak, Fed verliest per definitie van RAfa en is ook in abominabele vorm op gravel. Alleen Isner is wellicht kritisch, maar hij had ook gasten als Murray, Ferrer, Nishikori in zijn helft kunnen hebben (en zelfs Djoko in zijn helft) en die heeft ie niet. Gegarandeerde finale voor Rafa mijns inziens, zelfs in zijn huidige vorm.
Djoko steekt met kop en schouders boven de rest uit en wint RG. Geen twijfel mogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het je helpen. Hoop dat hij een goed toernooi speelt en dat hij het wint. Dat zou welkom voor hem zijn. Maar de komende RG ziet er wel open uit. Zou je kunnen zeggen dat Djokovic, Nadal, Murray en Nishikori alle vier een reële kans hebben?
Nadal had ook de wooden spoon in Doha dit jaar. Daar was hij de titelverdediger, in Halle was hij als eerste geplaatst.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:31 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ter context, Nadal was zelf nog wooden spoon in Halle vorig jaar, toen hij van Brown verloor.
Raonicquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:33 schreef 1239758715981 het volgende:
Oké jongens, je moet kiezen: Milos Raonic of Marin Cilic?
Dan toch wel Cilic, puur vanwege die fenomenale pot tegen Fedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:33 schreef 1239758715981 het volgende:
om bebeft te worden of wa?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:33 schreef 1239758715981 het volgende:
Zou je daar al je spaargeld op zetten? Als je er zo zeker van bent, zou ik dat doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:28 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Djoko steekt met kop en schouders boven de rest uit en wint RG. Geen twijfel mogelijk.
Wie je het liefst ziet spelen? Wie je een betere speler vindt? Wie je in je team zou willen hebben bij een potje zaalvoetbal? Met wie je het liefst 12 uur opgesloten zit in een lift??quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:33 schreef 1239758715981 het volgende:
Cilic zonder twijfel. Die heeft briljante potten gespeeld tenminste. En leuker spel en persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dan toch wel Cilic, puur vanwege die fenomenale pot tegen Fed
Ik gok niet (meer).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou je daar al je spaargeld op zetten? Als je er zo zeker van bent, zou ik dat doen.
Opmerking vol goede smaak en getuigt van intelligentie.quote:
Hoppa GSM Wawakoningheerserquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:48 schreef Norrage het volgende:
Wawa wat is er in godsnaam met je aan de hand
het is "Fox Sports"quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
Wie becommentarieert op Fox de wedstrijd van Djokovic? Niet om aan te horen.
Als de keuze nou was tussen Raonic en een ontzettend lekker wijf dan zou er wellicht nog twijfel zijn om niet toch Raogod te kiezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:33 schreef 1239758715981 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als de keuze nou was tussen Raonic en een ontzettend lekker wijf dan zou er wellicht nog twijfel zijn om niet toch Raogod te kiezen.
Gezien de odds is niet een heel verstandige investering.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou je daar al je spaargeld op zetten? Als je er zo zeker van bent, zou ik dat doen.
Odds van 2. Een verdubbeling van je spaargeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Gezien de odds is niet een heel verstandige investering.
en dan nog extra bijlenen, lage rente enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Odds van 2. Een verdubbeling van je spaargeld.
Fognini dolt 'mquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Hebben jullie dit punt allemaal gezien: http://www.atpworldtour.c(...)Fognini-Johnson.aspx
Toppertje.
Ja, inderdaad, bizar zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:13 schreef TheGeneral het volgende:
Fognini - Dimitrov had wel op het centre court gemogen. Nu als 3e partij in het 3e stadion...
[...]
Schijnt omgegooid te zijn omdat Murray toch meedoet, en wel 's ochtends wilde spelen. Verder nog steeds bizarre beslissing. Zeker omdat Fog een Italiaan isquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:13 schreef TheGeneral het volgende:
Fognini - Dimitrov had wel op het centre court gemogen. Nu als 3e partij in het 3e stadion...
Of op Grandstand ipv Thiem - Simon
Italianen spelen vaak op Pietrangeli voor het publiek (zonder stadionkaarten). Schitterende buitenbaan trouwens.quote:
Logisch toch? Het is Nadal. Ik zou eerlijk gezegd Nadal ook nog steeds als favoriet zetten boven Djokovic.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:18 schreef Federer-fan het volgende:
Het valt me op dat Nadal naast Djokovic met afstand de grootste favoriet is voor RG. Zie https://www.betfair.com/exchange/plus/#/tennis/market/1.114344178. Je zou zeggen dat Murray en Nishikori's odds momenteel niet heel veel zouden moeten afwijken van Nadal. Wat vinden jullie?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:47 schreef Marcoss het volgende:
Het blijft Nadal, ondanks zijn beroerde voorbereiding..
Bedankt voor deze opbeurende woorden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Logisch toch? Het is Nadal. Ik zou eerlijk gezegd Nadal ook nog steeds als favoriet zetten boven Djokovic.
sjezus inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Dat was echt genieten van Dimitrov - Fognini. Vooral van The Fog![]()
![]()
Als Nadal @ 4+ staat vind ik t wel een redelijke prijs om wat om in te zetten. Nadal vs Djoko zal je max 2.5 krijgen. Murray zal niet winnen van Djoko.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:18 schreef Federer-fan het volgende:
Het valt me op dat Nadal naast Djokovic met afstand de grootste favoriet is voor RG. Zie https://www.betfair.com/exchange/plus/#/tennis/market/1.114344178. Je zou zeggen dat Murray en Nishikori's odds momenteel niet heel veel zouden moeten afwijken van Nadal. Wat vinden jullie?
Ik durf niks op hem in te zetten, omdat hij zo grillig is.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:39 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Als Nadal @ 4+ staat vind ik t wel een redelijke prijs om wat om in te zetten.
2.5 voor wat?quote:Nadal vs Djoko zal je max 2.5 krijgen. [....]
Hoe nonchalant hij die forehand op een gegeven moment slaat, zo mooiquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef luckass het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)ognini-Hot-Shot.aspx
FORZA FABIO![]()
![]()
man man wat een puntquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef luckass het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)ognini-Hot-Shot.aspx
FORZA FABIO![]()
![]()
jij kan Italiaans verstaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn Djokovic en Bellucci bijna klaar met dat inspelen, roept die umpire meteen zo van "Tiempo!" ("Opschieten!").
Nu je dit hebt gepost, gaat hij het vast vanaf nu verneukenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:17 schreef Norrage het volgende:
Bellucci heeft weer zo'n dag dat ie wel goed speelt
Ja, een paar woorden maar hoor.quote:
Dat is heel laag (als je honderd euro inzet op Djokovic en hij wint, krijg je er 26 euro bij.) Betekent dat mensen nog heel veel vertrouwen hebben in Djokovic hoewel hij een set achter staat tegen een goed spelendee Bellucci.quote:
Uitstel van executie.quote:
Ja, was een beste wedstrijd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
Prima pot!
Djoko sterk en een hele goede wedstrijd van Bellucci.
Maar toch GSM Djoko.
ciao bellaquote:
Cerveza garcon.quote:
het is geen scheldwoord hequote:
Nee, betekent 'bier jongen'.quote:
Nee, Spaans.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
He joh, dat is helemaal geen Italiaans
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat kijkt Berdych toch altijd dom uit zijn ogen. Heb het idee dat hij bij een IQ-test net zo hoog zou scoren als de gemiddelde medewerker can een sociale werkplaats.
Boeiend gevecht inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:31 schreef Gruisman het volgende:
Djoko-Nishikori kan echt een hele interessante pot worden
wedstrijd is pas begonnenquote:
Berd was tegen Fognini ook al erg matig. Kan op deze baan amper winners produceren.quote:
niet haten vogeltjequote:
Ja maar hij gaat eraf tegen Stan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:09 schreef wimderon het volgende:
Als Nadal Rome wint is hij nog als 4e geplaatst op RG.
Klopt, het is gruwelijk irritant. En die stemverheffingen ook. De commentator die deze wedstrijd doet, vind ik met grote afstand de irritantste commentator ooit. Heeft hij iets van Valkenburg?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Gruisman het volgende:
Sommige commentators bij Fox hebben niet door dat het soms ook prettig is als de commentator eventjes stil is. Godsamme dat constante gepraat is echt bloedirritant
Ja, en Nadal erg grillig, vooral zijn forehand.quote:
winningquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:35 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat eraf tegen Stan.
quote:Rafael Nadal kende een slechte generale voor Roland Garros, het grandslamtoernooi dat hij al vijf keer op rij op zijn naam heeft geschreven.
Nja het ligt wel deels aan Rafa dat hij die set niet won, hij kwam namelijk ook nog eens verdomme tweemaal met een break voor. Maar ook in die tiebreak speelde Rafa gewoon veel te passief waardoor hij , op het moment dat Wawa realiseerde dat hij die kortvallende ballen moest gaan aanpakken, op een gegeven moment helemaal weggevaagd werd. Je zag het ook dat toen Rafa het punt echt moest winnen (bij 6-7 achterstand) hij opeens veel aanvallender ging spelen en het punt wel gewoon pakte. Rafa kan het dus wel maar mist misschien het vertrouwen om wat meer risico in z'n spel te leggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:19 schreef Federer-fan het volgende:
Hadden jullie nou het idee dat Nadal aan het chocken was aan het einde van de tiebreak? Ik had het idee dat Stan ervoor ging met aanvallend spel (door naar het net te komen) en dat dat goed uitpakte. In de eerste set vond ik Nadal niet slecht, in de tweede wel. En Stan heeft inmiddels het niveau dat hij vijf sets met de beste spelers mee kan. Nadal zal niet blij zijn als hij vroeg op RG tegen Stan moet.
Ik had trouwens gewed op Wawrinka, maar dat is niet heel bijzonder want ik lay Nadal bij elke wedstrijd die hij speelt. Dus het is allemaal een beetje één stap achteruit één stap vooruit.
Als hij niet in het schema van djoko komt wel ja, djoko gaat eruit voor de finalesquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
Geeft iemand hier Nadal nog veel kans voor RG?
Bedoel je de helft van Djoko?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:13 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Als hij niet in het schema van djoko komt wel ja,
Waarom dat?quote:djoko gaat eruit voor de finales
ja zeker is en blijft favoriet nr 1 ondanks zijn slechte voorbereidingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
Geeft iemand hier Nadal nog veel kans voor RG?
Zit wat in hoor, maar de wedgemeenschap (ik ga even uit van Betfair) ziet het anders. Djokovic' odds voor winst van RG zijn nu 2, die van Nadal 4.1. De rest staat op grote afstand: Murray 10, Nishikori 26, Federer 27, Wawrinka 32 en de rest zit op 70 of hoger. Hier staat een totaaloverzicht.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja zeker is en blijft favoriet nr 1 ondanks zijn slechte voorbereiding
omdat:
best of 5
9 keer gewonnen in 10 jaar
gravel
phillip chatrier
Mentaal
Die odds hangen af van de inzet van gokkers. Dat is simpel in te zien wanneer je je bedenkt dat Murray als derde favoriet voor RG volstrekt belachelijk is; hij staat alleen op die plek omdat hij onlangs een masters heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit wat in hoor, maar de wedgemeenschap (ik ga even uit van Betfair) ziet het anders. Djokovic' odds voor winst van RG zijn nu 2, die van Nadal 4.1. De rest staat op grote afstand: Murray 10, Nishikori 26, Federer 27, Wawrinka 32 en de rest zit op 70 of hoger. Hier staat een totaaloverzicht.
Volstrekt belachelijk? Hij laat zien dat hij op gravel heel goed uit de voeten kan en hij is naast de rest van de grote drie de enige van de actieve spelers die tot nu toe het niveau heeft om meer dan één GS te winnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:09 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Die odds hangen af van de inzet van gokkers. Dat is simpel in te zien wanneer je je bedenkt dat Murray als derde favoriet voor RG volstrekt belachelijk is; hij staat alleen op die plek omdat hij onlangs een masters heeft gewonnen.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:17 schreef Salamando het volgende:
Foutje jongens, ik las over de 'op rij' heen
Wie is volgens jou dan derde favoriet?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:09 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Die odds hangen af van de inzet van gokkers. Dat is simpel in te zien wanneer je je bedenkt dat Murray als derde favoriet voor RG volstrekt belachelijk is; hij staat alleen op die plek omdat hij onlangs een masters heeft gewonnen.
djokovic opeens de favoriet omdat hij het beste tennis speelt op dit moment en nadal uit kan dagen in the best of 5 mag wel waar zijn maar hij heeft rg nog nooit gewonnen(2x keer finalist)quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit wat in hoor, maar de wedgemeenschap (ik ga even uit van Betfair) ziet het anders. Djokovic' odds voor winst van RG zijn nu 2, die van Nadal 4.1. De rest staat op grote afstand: Murray 10, Nishikori 26, Federer 27, Wawrinka 32 en de rest zit op 70 of hoger. Hier staat een totaaloverzicht.
Dank je, bemoedigende woorden van je.quote:
Dat verdien je gewoon.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dank je, bemoedigende woorden van je.
Zo lief is nog nooit iemand voor me geweestquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zo lief is nog nooit iemand voor me geweest
Present.quote:
Dat zou mooi zijn ja.quote:
21 en countingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Enigszins geflatteerde score voor Djokovic.
Ze waren eigenlijk allemaal goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:50 schreef Anonymousz het volgende:
waren belucci en almagro goed of was ferrer slecht
ik was meer onder indruk van belucciquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ze waren eigenlijk allemaal goed.
hij heeft rome nog nooit gewonnen?quote:
Rome en Monte Carlo ontbreken nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij heeft rome nog nooit gewonnen?
Betfair is geen bookmaker die de notering aanpast aan de hand van de inzetten van de wedders. Betfair is gewoon een markt van vraag een aanbod tussen degenen die inzetten onderling, waardoor je uiteindelijk een hele realistische afspiegeling krijgt van de verwachtingen, waar het bij de bookmakers veel meer gaat om winstmaximalisering en risicobeperking. Als ik bij een bookmaker 100 euro zet op Murray zal de notering inderdaad sterk zakken, op Betfair niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:09 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
die laatste zin is licht overdrevenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Betfair is geen bookmaker die de notering aanpast aan de hand van de inzetten van de wedders. Betfair is gewoon een markt van vraag een aanbod tussen degenen die inzetten onderling, waardoor je uiteindelijk een hele realistische afspiegeling krijgt van de verwachtingen, waar het bij de bookmakers veel meer gaat om winstmaximalisering en risicobeperking. Als ik bij een bookmaker 100 euro zet op Murray zal de notering inderdaad sterk zakken, op Betfair niet.
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
die laatste zin is licht overdreven
hier niet het topic voor, maar heel ff dan: stel quote murray@5quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik neem aan omdat 100 euro niet genoeg is om bij een beetje grote bookmaker enorme verschuivingen te veroorzaken?
Het principe van Betfair is me wel duidelijk, wat ik alleen niet helder heb is hoe het in de praktijk werkt. Stel ik back Murray voor 100 euro en slechts één iemand layt Murray voor 100, waar halen ze dan het geld vandaan, mocht Murray winnen om mij 2000 oid uit te betalen?
Dat was hij al toen hij de eerste van die 21 wedstrijden won, maar toen stelde die streak nog weinig voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
21 en counting
hij is bezig met een nieuwe winning streak
Wat een amateurs daar zeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:34 schreef TheGeneral het volgende:
Serieus... Nog dat gat niet gerepareerd....?
Ik acht die kans vrij kleinquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
Mochten ze ooit op de maan gaan tennissen dan hebben de spelers die deze week Rome hebben gespeeld alvast wat ervaring.
Hoogst onwaarschijnlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |