Er gaan echt geen 15 topics door vannacht.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
Jullie zorgen trouwens maar dat 4045 pas morgenochtend het levenslicht ziet. Ik wil er namelijk wel in gepost hebben.
Wel in dit tempo. Lijkt wel een kristalnacht.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er gaan echt geen 15 topics door vannacht.
2 topics per uurquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er gaan echt geen 15 topics door vannacht.
TwenteFC zal hem wel kapen voor Stijns neusquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wie de TT kaapt, en of ie 4045 waardig zal zijnVolgens mij wordt het een deceptie.
Een blitzkriegquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel in dit tempo. Lijkt wel een kristalnacht.
We halen UTO hierheenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Tenzij iemand heel ONZ, KLB of TV roept dan kan het wel voor 6 uur in de ochtend.
Levenslicht in je neus.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal om 02.00 wel afnemen. 4045 ziet morgenmiddag het levenslicht.
Goed plan. Zal ik dat eens even gaan doen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Tenzij iemand heel ONZ, KLB of TV roept dan kan het wel voor 6 uur in de ochtend.
dit kan echt nietquote:
Het is echt vreselijkquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit kan echt niet
dochter is ook niet echt knap to say the least
Pics.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit kan echt niet
dochter is ook niet echt knap to say the least
op telefoon dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga 4045 missen denk ik
Zal wel overdag doordeweeks gebeuren
Mee eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kans dat Caland komt posten is ook nihil. Iets met een neus idd
Ik vind mobiel FOK!ken bijzonder kutquote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
Stijn we maken hier straks gewoon MotD topic van
Jammerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kans dat Caland komt posten is ook nihil. Iets met een neus idd
Neem vrije dag danquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind mobiel FOK!ken bijzonder kut
Tevens kan ik dat niet de hele tijd checken natuurlijk op stage
Schijttwitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 20:28:39MOTD running order: Eve/Sun, Lei/Sou, AV/WHU, New/WBA, Hull/Bur, Sto/Tot, CP/ManU. @BBCOne 10.45. *Puts on helmet and scarpers. reageer retweet
godverdomme aidslijersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijttwitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 20:28:39MOTD running order: Eve/Sun, Lei/Sou, AV/WHU, New/WBA, Hull/Bur, Sto/Tot, CP/ManU. @BBCOne 10.45. *Puts on helmet and scarpers. reageer retweet
pas om 23:45
Nee, ik ben een Ajacied. Nummer 423quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lads
Je bent toch geen PSV-aanhanger.
4245quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, wat is de volgende mijlpaal na 4045?
quote:
Niks. Ja, de 10k misschien. Maar 4045 is het meest uit het oog springend.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
6666 heeft wel iets magisch.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Niks. Ja, de 10k misschien. Maar 4045 is het meest uit het oog springend.
Ben bang van welquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten we al op 4145
19401945quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
neequote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen we na 4045 niet gewoon terug gaan tellen naar 1?
snap ik ook niet, echt nietquote:
Tegen de tijd dat wij de pijp uit gaan is het vast mogelijk om je brein het wereldwijdeweb in te laden, dan blijven we tot het einde der tijden topics vullen en first person runescape spelen.quote:
have a choicequote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
light up light up as if you haaaaaaaaaaaad choice
Wanneer gok jij de pijp uit te zijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij de pijp uit gaan is het vast mogelijk om je brein het wereldwijdeweb in te laden, dan blijven we tot het einde der tijden topics vullen en first person runescape spelen.
Allemaal afscheid nemen van FOK.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:11 schreef Pascalus het volgende:
Na 4045 moeten we gewoon stoppen met posten.
Dan gooit GGMM de slowchat dichtquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:11 schreef Pascalus het volgende:
Na 4045 moeten we gewoon stoppen met posten.
2050 ofzoquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer gok jij de pijp uit te zijn?
Derde Wereldoorlog uitgebrokenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal er binnen 50 jaar gebeurd zijn?
het is sowieso wat gescriptquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
het erge is ook dat die kids gewoon dezelfde genen hebben in principe
Paar kernrampen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou hilarisch zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Geruchten dat Guardiola naar Manchester City gaat.
Dan ga ik huilen.
Wereldverovering door HMF, concentratiekampen weer in werking gesteldquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
#PEPOUT #LOWINquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan ga ik huilen.
Guardiola zal niet lang coach blijven, gaat gebukt onder te veel stress. Beste man legt zich te veel druk opquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan ga ik huilen.
Over paar jaar gewoon in het bestuur van Barçaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Guardiola zal niet lang coach blijven, gaat gebukt onder te veel stress. Beste man legt zich te veel druk op
Dan zal Bayern wel voor Cocu gaanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan ga ik huilen.
Helemaal niks mis mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede overwinning, wel weinig schoten op doel. Vrij lief gebleven ook, balbezit kon wat meer
Bedankt. Ik ga dit vieren met een biertjequote:
Het hoogtepunt als hij in een bunker terecht komtquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wereldverovering door HMF, concentratiekampen weer in werking gesteld
1e mens(en) op Mars en optimaal transport op aarde.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
dat kan helemaal niet dan is tong al 40 jaar de pijp uitquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Ik denk dat over 50 jaar tong80 nog steeds op fok post.
Daar moeten ze ook wel eens doorselecterenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan ga ik huilen.
Helemaal welquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar serieus. Dat team van Manchester City kan de speelstijl van Pep echt niet aan
Hij kan wel gewoon de juiste spelers kopenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar serieus. Dat team van Manchester City kan de speelstijl van Pep echt niet aan
Zolang Ajacied hier isquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelang denken jullie nog op FOK! te posten?
Zolang ik niet gesettled ben. Jaartje of 5?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
gewoon Hummels, Godin, Alaba, Pogba, Reus, Thiago en Cavani kopenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moeten ze ook wel eens doorselecteren
Je hebt toch al vriendin?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ik niet gesettled ben. Jaartje of 5?
Paar maandenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hummels gaat naar Man Utdquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon Hummels, Godin, Alaba, Pogba, Reus, Thiago en Cavani kopen
Mhmm. Als Cruijff dan weer een coup pleegt, dan wel. Al is het nu weer hommeles bij Barcelona als je Marca mag gelovenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Over paar jaar gewoon in het bestuur van Barça
Marca is de krant van Madridquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm. Als Cruijff dan weer een coup pleegt, dan wel. Al is het nu weer hommeles bij Barcelona als je Marca mag geloven
Ook nog een paar overschatte Engelse spelers voor homegrownquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon Hummels, Godin, Alaba, Pogba, Reus, Thiago en Cavani kopen
Sterling, Sturrdige en Ramseyquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog een paar overschatte Engelse spelers voor homegrown
in UTO 65+ heb ik gehoordquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zou gem leeftijd ondertussen zijn op fok
Ik zeg 30quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zou gem leeftijd ondertussen zijn op fok
Dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel een man van de humor hè
er komen binnenkort verkiezingen die Laporta wint en alles is opgelostquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik er ook een vrachtwagenlading zout erop gelegd voordat ik het las
j ik ga niet morgen samenwonen manquote:
hoe groot is de kansquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
er komen binnenkort verkiezingen die Laporta wint en alles is opgelost
gewoon voor 60m naar Cityquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sterling zal wel weggaan bij Liverpool helaas.
Word je dan gepermbanned?quote:
Wes krijgt al heimwee in Ypenburg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles buiten Den Haag is een wereldreis?
Althans volgens Wesley Verhoek
Als het goed zit waarom niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
j ik ga niet morgen samenwonen man
25 denk ik.quote:
met een beetje geluk wel driequote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan Liverpool weer een heleboel miskopen voor terughalen
Behoorlijk, tot nu toe geen echte andere kandidaat die potentie heeft om te winnen. Laporta is ook van kamp Cruijffquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart
Bartomeu enzo willen nog welquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Behoorlijk, tot nu toe geen echte andere kandidaat die potentie heeft om te winnen. Laporta is ook van kamp Cruijff
toy story 2quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, die staat idd op de wachtlijst.
Nog meer?
Da's waar.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik er wel weer klaar mee. Je moet dingen niet te lang doen.
fuck La Masiaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartomeu enzo willen nog wel
Maar de socio's willen de tijd van Laporta terug, toen La Masia voorop stond en daarmee prijzen werden gepakt
Ik denk niet dat het Bartomeu in dank wordt afgenomen dat Zubizarreta en Puyol weg zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartomeu enzo willen nog wel
Maar de socio's willen de tijd van Laporta terug, toen La Masia voorop stond en daarmee prijzen werden gepakt
Bartomeu kan alleen winnen als hij nog meer bizarre aankopen belooftquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Bartomeu in dank wordt afgenomen dat Zubizarreta en Puyol weg zijn
Je post overdag wel veel ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En hoop ook zo zoetjes aan dat mijn werkdruk iets toe gaat nemen
Zubizaretta tofste speler van Barcelona ooit op Litmanen na.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartomeu kan alleen winnen als hij nog meer bizarre aankopen belooft
overigens is Zubi compleet ongeschikt
VH1 Classicquote:
als TD compleet ongeschiktquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zubizaretta tofste speler van Barcelona ooit op Litmanen na.
Pogba.... Daar zal hij wel mee komen aanzetten. Wat gewoon onrealistisch is. Ik vind het belachelijk om nu al met beloftes te komen aangezien Barcelona nog altijd een transferverbod heeft komende zomer. Praat in oktober maar weer verder over mogelijke transfersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartomeu kan alleen winnen als hij nog meer bizarre aankopen belooft
overigens is Zubi compleet ongeschikt
lijkt marc netto welquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
als TD compleet ongeschikt
verkoopt voor te weinig en koopt voor te veel
onderhandelt als een verstandelijk beperkte
Er schijnen al serieus pogingen te zijn gedaan door Barça om Pogba te halenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pogba.... Daar zal hij wel mee komen aanzetten. Wat gewoon onrealistisch is. Ik vind het belachelijk om nu al met beloftes te komen aangezien Barcelona nog altijd een transferverbod heeft komende zomer. Praat in oktober maar weer verder over mogelijke transfers
Pogba is niet echt onrealistisch hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pogba.... Daar zal hij wel mee komen aanzetten. Wat gewoon onrealistisch is. Ik vind het belachelijk om nu al met beloftes te komen aangezien Barcelona nog altijd een transferverbod heeft komende zomer. Praat in oktober maar weer verder over mogelijke transfers
Daft Punk een flopshow noemenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Daft Punk op VH1 classic.
Flopshow
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Pogba moet naar PSG, niet naar Barça waar ie verneukt zal worden
Ik had je hoger ingeschat.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flopshow
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er schijnen al serieus pogingen te zijn gedaan door Barça om Pogba te halen
Dat kan wel zijn, maar die vent kost gewoon rond 60 miljoen euro als het niet meer is. Ik vind zulke bedragen belachelijk. Daarnaast zou ik heel graag Koke willen zien bij Barcelona, maar dat zal ook niet gebeuren.quote:
quote:
Eckte muziek liefhebbers kijken VH1quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flopshow
Hebben maar 4 goede liedjes.quote:
4 miljoen voor Horny Mikeyquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
die durft geen 50 euro meer uit te geven
Zubi geeft juist 50 miljoen te veel uit
zoals?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben maar 4 goede liedjes.
Ken zoveel alternatieve EDM die interessanter is, dat is het vooral
Helemaal niet, dat middenveld heeft wel een type Pogba nodig. Barça totaal niet met dat gepass. En het is zijn land. (ff een kut reden erbij)quote:
Chemical Brothers, The Prodigy alleen al.quote:
fuck frankrijkquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat middenveld heeft wel een type Pogba nodig. Barça totaal niet met dat gepass. En het is zijn land. (ff een kut reden erbij)
Schijnt dat het bod al 80 miljoen was en afgewezen isquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Dat kan wel zijn, maar die vent kost gewoon rond 60 miljoen euro als het niet meer is. Ik vind zulke bedragen belachelijk. Daarnaast zou ik heel graag Koke willen zien bij Barcelona, maar dat zal ook niet gebeuren.
Dat is toch veel rauwer dan Daft Punk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chemical Brothers, The Prodigy alleen al.
koke gaat naar chelseaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Barça had Thiago nooit moeten laten gaan, ideale opvolger van Xavi geweest. Koke is idd de man die dat ook kan, maar gaat niet gebeuren.
Zeker gelezen op voetbalzonequote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnt dat het bod al 80 miljoen was en afgewezen is
Justice heeft wel echt een eigen stijl vind ik. Briljante clips ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs dingen die weggezet werden als kloon vond ik eigenlijk vermakelijker (Justice, Digitalism), al zijn Aerodynamic en Digital Love briljante nummers
Prodigy zeker ja, Chem is vanaf Come With Us wel een beetje vergelijkbaarquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is toch veel rauwer dan Daft Punk.
Altijd van die standaard antwoorden die iedereen kan noemen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chemical Brothers, The Prodigy alleen al.
Ik vind dat recente werk niet zo tof. Zie liever necrofilie.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prodigy zeker ja, Chem is vanaf Come With Us wel een beetje vergelijkbaar
Stressquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Justice heeft wel echt een eigen stijl vind ik. Briljante clips ook
Dat is wel heeeeeeel slechtquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
Koke speelt dit seizoen net zo goed als Lasse Schöne
Liverpool mag hem wel halenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
het baart me meer zorgen dat er veel engelse interesse in griezmann is
Het is dan ook niet echt mijn muziekstijl.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd van die standaard antwoorden die iedereen kan noemen.
haahahquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
Pogoquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stressbriljant.
Digitalism had ook briljante dingen, Pogo is echt heerlijk.
Dan zullen er nog genoeg fans zijn die hem zo goed vinden omdat hij er wel eens een vrije bal inschootquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
Rafinha speelde vandaag nog slechter dan Lucas Andersenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk blijft Xavi Hernandez Creus minstens nog één jaar. Wat een opperbaas is dat. Rafinha speelt ook steeds beter.
rafinha was walgelijk anoniem vandaagquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk blijft Xavi Hernandez Creus minstens nog één jaar. Wat een opperbaas is dat. Rafinha speelt ook steeds beter.
nog steeds zou ik niet gevenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sked, die dochter is wel van vies lelijk naar best geefbaar gegaan he.
wat makeup al niet kan doen
Ken je de clip van Born Free van MIA?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stressbriljant.
Digitalism had ook briljante dingen, Pogo is echt heerlijk.
Moest je nou echt heel z'n naam schrijvenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
De beste spelers zijn de spelers die werken voor het teamquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rafinha was walgelijk anoniem vandaag
je had niet eens door dat ie meedeed
maar middenveld is toch al iniesta - busquets - rakitic, prima middenveld en tevens gaat xavi toch wel naar qatarquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, zulke god verdient datquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Moest je nou echt heel z'n naam schrijven
Eensquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Don't know why is wel een ebola nummer.
Ben niet zo'n clipjeskenner tbh.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ken je de clip van Born Free van MIA?
Ook zo lekker over de top agressief.
Zei die dat op WhatsApp?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar middenveld is toch al iniesta - busquets - rakitic, prima middenveld en tevens gaat xavi toch wel naar qatar
Gaat dat zienquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben niet zo'n clipjeskenner tbh.
Ja ik vind het dus echt wel tof maar wel sky radio alarmquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Don't know why is wel een ebola nummer.
Met transferverbod heb je toch nog echt wissels nodig. Met alleen Rafinha op bank red je het niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar middenveld is toch al iniesta - busquets - rakitic, prima middenveld en tevens gaat xavi toch wel naar qatar
True Faith is mijn favoriete videoclipquote:
Werken voor het teamquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De beste spelers zijn de spelers die werken voor het team
Heb je contact met Enrique?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
Samper en Halilovic sluiten volgend seizoen ook aan bij t eerste
Samper, Halilovicquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met transferverbod heb je toch nog echt wissels nodig. Met alleen Rafinha op bank red je het niet.
picsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sked, die dochter is wel van vies lelijk naar best geefbaar gegaan he.
wat makeup al niet kan doen
Speelde Suarez een beetje goed?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Rafinha speelde vandaag nog slechter dan Lucas Andersen
App hem andersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:34 schreef Sked het volgende:
Bij Halilovic staat het overigens gewoon in zijn contract dat hij volgend seizoen bij het eerste aansluit
Ik heb geen favoriet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True Faith is mijn favoriete videoclip
mwah, sociedad was een vervelende tegenstander.quote:
Benieuwd of dat een succesverhaal wordt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:34 schreef Sked het volgende:
Bij Halilovic staat het overigens gewoon in zijn contract dat hij volgend seizoen bij het eerste aansluit
The Salmon Dance is ook genotquote:
Odegaard zit wel meer inquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of dat een succesverhaal wordt.
Ik geef het net zoveel kans als Odegaard bij Real
quote:
quote:
Hmm beetje vormverlies zo tegen het einde van het seizoen. Dat moeten we niet hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mwah, sociedad was een vervelende tegenstander.
moyes had een muurtje opgebouwd
pedro gol was het hoogtepunt
Deze is wel aardig ja, vind ze wel ontieglijk overrated.quote:
ach, de belangrijkste doelen zijn toch al bereiktquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm beetje vormverlies zo tegen het einde van het seizoen. Dat moeten we niet hebben
Geen idee. Odegaard ken ik alleen van wat Youtubefragmenten en Halilovic nooit zien spelen.quote:
nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm beetje vormverlies zo tegen het einde van het seizoen. Dat moeten we niet hebben
Treble gaat Barca wel winnen zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
ach, de belangrijkste doelen zijn toch al bereikt
Halilovic speelt nogal slecht bij Barça B, moet het nog maar zienquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Odegaard ken ik alleen van wat Youtubefragmenten en Halilovic nooit zien spelen.
Maar geen nieuwe Modric dus?
Orlyquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Treble gaat Barca wel winnen zo.
Niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |