lijkt marc netto welquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
als TD compleet ongeschikt
verkoopt voor te weinig en koopt voor te veel
onderhandelt als een verstandelijk beperkte
Er schijnen al serieus pogingen te zijn gedaan door Barça om Pogba te halenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pogba.... Daar zal hij wel mee komen aanzetten. Wat gewoon onrealistisch is. Ik vind het belachelijk om nu al met beloftes te komen aangezien Barcelona nog altijd een transferverbod heeft komende zomer. Praat in oktober maar weer verder over mogelijke transfers
Pogba is niet echt onrealistisch hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pogba.... Daar zal hij wel mee komen aanzetten. Wat gewoon onrealistisch is. Ik vind het belachelijk om nu al met beloftes te komen aangezien Barcelona nog altijd een transferverbod heeft komende zomer. Praat in oktober maar weer verder over mogelijke transfers
Daft Punk een flopshow noemenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Daft Punk op VH1 classic.
Flopshow
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Pogba moet naar PSG, niet naar Barça waar ie verneukt zal worden
Ik had je hoger ingeschat.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flopshow
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er schijnen al serieus pogingen te zijn gedaan door Barça om Pogba te halen
Dat kan wel zijn, maar die vent kost gewoon rond 60 miljoen euro als het niet meer is. Ik vind zulke bedragen belachelijk. Daarnaast zou ik heel graag Koke willen zien bij Barcelona, maar dat zal ook niet gebeuren.quote:
quote:
Eckte muziek liefhebbers kijken VH1quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flopshow
Hebben maar 4 goede liedjes.quote:
4 miljoen voor Horny Mikeyquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
die durft geen 50 euro meer uit te geven
Zubi geeft juist 50 miljoen te veel uit
zoals?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben maar 4 goede liedjes.
Ken zoveel alternatieve EDM die interessanter is, dat is het vooral
Helemaal niet, dat middenveld heeft wel een type Pogba nodig. Barça totaal niet met dat gepass. En het is zijn land. (ff een kut reden erbij)quote:
Chemical Brothers, The Prodigy alleen al.quote:
fuck frankrijkquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat middenveld heeft wel een type Pogba nodig. Barça totaal niet met dat gepass. En het is zijn land. (ff een kut reden erbij)
Schijnt dat het bod al 80 miljoen was en afgewezen isquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Dat kan wel zijn, maar die vent kost gewoon rond 60 miljoen euro als het niet meer is. Ik vind zulke bedragen belachelijk. Daarnaast zou ik heel graag Koke willen zien bij Barcelona, maar dat zal ook niet gebeuren.
Dat is toch veel rauwer dan Daft Punk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chemical Brothers, The Prodigy alleen al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |