toy story 2quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, die staat idd op de wachtlijst.
Nog meer?
Da's waar.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik er wel weer klaar mee. Je moet dingen niet te lang doen.
fuck La Masiaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartomeu enzo willen nog wel
Maar de socio's willen de tijd van Laporta terug, toen La Masia voorop stond en daarmee prijzen werden gepakt
Ik denk niet dat het Bartomeu in dank wordt afgenomen dat Zubizarreta en Puyol weg zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartomeu enzo willen nog wel
Maar de socio's willen de tijd van Laporta terug, toen La Masia voorop stond en daarmee prijzen werden gepakt
Bartomeu kan alleen winnen als hij nog meer bizarre aankopen belooftquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Bartomeu in dank wordt afgenomen dat Zubizarreta en Puyol weg zijn
Je post overdag wel veel ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En hoop ook zo zoetjes aan dat mijn werkdruk iets toe gaat nemen
Zubizaretta tofste speler van Barcelona ooit op Litmanen na.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartomeu kan alleen winnen als hij nog meer bizarre aankopen belooft
overigens is Zubi compleet ongeschikt
VH1 Classicquote:
als TD compleet ongeschiktquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zubizaretta tofste speler van Barcelona ooit op Litmanen na.
Pogba.... Daar zal hij wel mee komen aanzetten. Wat gewoon onrealistisch is. Ik vind het belachelijk om nu al met beloftes te komen aangezien Barcelona nog altijd een transferverbod heeft komende zomer. Praat in oktober maar weer verder over mogelijke transfersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartomeu kan alleen winnen als hij nog meer bizarre aankopen belooft
overigens is Zubi compleet ongeschikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |